آیا نه حتما باید آزاد شود راه دیگری نیست ، خودرو که دست مصرف کننده نمیتونین بدن ماشینها واسه دهه هشتاد میلادی است ، مشکلات جانی و خرابی خودرو صفر و محیط زیست ام است ، بازم مقاومت میکنین ؟ فقط دست این دوتا خودرو ساز نباید بدن چون ماشین سی سال پیش اینهارو کشورهای همسایه ام بخاطر تنوع نمیخرن ، هر کسی صادرات داشت بیاره حتی میوه و سبزی
بینام
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
12
پاسخ
همین فردا در این دو شرکت بسته شود بسیاری از مشکلات حل میشود حتی تورم ، به امید روزی که محل مونتاژ تویوتا و هوندا بسه و بعد چند سال از توش یه خودرو ساز ملی واقعی در بیاد
علی
|
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
1
18
پاسخ
آقا این نمایش دیگه نخ نما شده است که وقتی عده ای از آقایان و آقا زاده ها مدتی است خودرو یشان از مدل افتاده است انواع دلایل و توجیهات برای واردات صورت می پذیرد و بعد که وارد کردند و سیر شدند دو باره خواهیم دید که یاد حمایت از تولید داخل می افتند و جلوی واردات را خواهند گرفت و این دور باطل سالهاست که ادامه دارد. باید فکر اساسی کرد
این داستان در خرید سربازی نیز به همین منوال است!
ناشناس
|
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
2
12
پاسخ
ممنوعیت واردات خودرو بخاطر حمایت از تولید داخل؟ مگه فرغون سازیتون رو دیروز راه انداختین؟ این همه سال واردات نمیشد چکار کردین؟هر آشغالی میساختین بی کیفیت تر و گرونتر شد. چون زور دستتونه و هیچکس هم جلوتون رو نمیگیره هرچی دلتون بخواد میگین دیگه.
ناشناس
|
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
4
12
پاسخ
به احتمال زیاد در شورای نگهبان مجددا رد میشود
خویی
|
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
4
پاسخ
با این قیمت دلار ازاد بشود بازهم ازما بهتران سوار خواهند شد ما درارزوی یک پراید هستیم که قدرت خرید ان را هم نداریم بهتر است فکری به حال خورد خوراک مردم بکنند که روز به روز گرانتر میشوند
Asd
|
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
1
16
پاسخ
مطمئن باشید هیچ قانونی در ایران به نفع اقشار عادی جامعه نیست و نخواهد بود.
ناشناس
|
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
1
پاسخ
باز هم داستان آزاد شدن موردی که قطعا به نفع مردمه اما بعد از مدتها هنوز در کش و قوس تصویب و اجرایی شدنه . اگر این موارد مانند تصویب دریافت قیر حواله ای دولتی بود بدون فوت وقت همان ابتدای کار مجلس تصویب و اجرایی شده بود
محسن
|
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
8
پاسخ
من شخصا فکر نمی کنم که شما به فکر مردم باشید و از طرفی بخواهید تعادلی در وضع ماشین ها انجام دهید اگر واردات واشین ازاد باشد سازنده داخلی به دنبال کفیت ماشین و قیمت ان است که بتواند تولید خودش را بفرشد نه اینکه گاری بسازد و با بالاترین قیمت بدون داشتن استاندارد جهانی وامنیت جانی برای مردم ان را بفرشد با این سیستم بود که به ایجا رسیدیم پرایدی که دنیا قبول نداشت یکی از بیشترین تولیدات ماشین در ایران بود فکر نکنم بتوانید فکری برای نابسامانی ماشین انجام بدهید؟!