تخلیه مسافران در صورت تایید مشکل فنی می بایست توسط فرودگاه هماهنگ شود و کادر رواز بدون مجوز قادر به تخلیه مسافران در فضای فرودگاه نمی باشند
ناشناس
|
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
13
پاسخ
این سیستم و پاسخگویی !!!!!؟؟؟؟؟
خواب اگر دیدی ، خیر باشد !!!!؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
6
5
پاسخ
فقط پول زیاد داشتن و فرت و فرت با هواپیما سفر خارجی داشتن هنر نیست . ریسکی که پرواز با یک هواپیمای اسقاطی داره مهمه و بازی با جونه
امین
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
5
پاسخ
دوستان تو پرواز بودن؟!
ناشناس
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
6
1
پاسخ
این خبر چندان خبر نیست و ارزش خبری ندارد
حالا احتمالا دوستی یا آشنایی از یکی از کارکنان تابناک اونجا تو پرواز بوده
خویی
|
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
7
پاسخ
این تنویر افکار عمومی در کشور ما چرا هیچوقت کار نمیکند
مجید
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
8
پاسخ
این رویه در پروازهای دیگر شرکت های ایرانی هم دیده می شود. ایران ایر نیز یکبار ما را ساعت ها در گرمای طاقت فرسای کابین بدون تهویه نکاه داشت تا هواپیما درست شود. شرایط مشابهی پیش آمد و با زور رضایت دادند مسافران پیاده شوند. به نظر می رسد برای صرفه جویی در هزینه ها این کار را می کنند چون هر بار سوار و پیاده شدن مسافران خرج روی دستشان می گذارد!!
ناشناس
|
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
11
پاسخ
بی کفایتی مدیران و بی ارزش بودن پاسخ به جان انسانها واقعا داره تو این کشور موج می زنه .
مرتضی کاشانی
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
1
7
پاسخ
امان از بی خبری
ناشناس
|
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
1
11
پاسخ
ای بابا تو ایران کی پاسخگوست؟ در ایرلاین ها که هیچ کسی جوابگو نیست .فقط هنگام حرکت یه عذرخواهی کوچک میکنند.