خودرو قراضه و فرغون های ایران خودرو و سایپا و قطعات آن را به کجا مثلا صادر کنند؟!!!!
مردم دنیا دنبال سوار شدن بر خودروهای باکیفیت و امن هستند. مجلس ظاهرا تو باغ نیست!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اتفاقا مجلسی ها همه توی باغ هستند، ماییم که بیرون دیوار باغ وایسادیم
ناشناس
|
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
10
1
پاسخ
واردات خودرو به معنای خروج ارز و یا جلوگیری از ورود ارز با منشا خارجی است که می تواند اقلام اساسی وارد شود . بنابراین واردات خودرو در شرایط فعلی جز الویت های اقتصادی نیست
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
واردات اگر متناسب با صادرات باشه مشکلی نداره فقط باید حساب شده باشه و با هدف کنترل قیمت و رفع انحصار باشه نه از بین رفتن تولید داخلی
ناشناس
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
9
پاسخ
یعنی بعد از اینکه وضعیت مرغ و تخم مرغ حل شد ما هم می تونیم مسافرت فضایی داشته باشیم؟ من که خیلی امیدوارم.
ناشناس
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
7
پاسخ
به جای اینکه در خودرو داخلی کیفیت و زیبایی بالا بره قیمت بالا میره / به جای اینکه مشتری مداری با بالا بردن کیفیت انجام بشه با بالا بردن قیمت انجام می شه و متاسفانه مردم هم اصلا کاری به کیفیت ندارند همینکه احساس کنند چیزی می خواد بالا بره می روند تو صف تا دو ریال کسب سود کنند که غالباً نه از روی نیاز بلکه از روی طمع است
نمونه بارز دیگر هم داخل بورس هستش که هرچی سهم مزخرف است با هجوم و طمع برخی سهامداران بالا می ره و معلوم نیست که چه اشخاص طماعی پشت آن هستند و سهم هایی هم هستند که با وجود قابلیت بالا با قیمت پایین خرید و فروش می شوند
همه چیز بر می گرده به جهل و نادانی که متاسفانه در کشورهای شرقی بخصوص خاورمیانه زیاد است و دشمنان هم براحتی از این جهل مردم استفاده و سوار بر آن می شوند
جهل در دین و جهل در اقتصاد و جهل در ... که ناشی از افراط ها وتفریط ها است و باعث جنگ و درگیری و ... در افغانستان و عراق و سوریه و حالا یک مقدار کمتر از آنها در کشور ما شده
ناشناس
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
14
پاسخ
ممکنه نمایندگان بفرمایند کدوم فرد یا شرکت خارجی ،دیوونه شده که گاری های شما رو بخره؟!
ایرانی
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
9
پاسخ
دوباره بازی با روح و روان مردم!
این طرح های هوشمندانه و متفکرانه رو از کجا میارین؟!
واردات بایستی بی قید و شرط توسط هر شخص حقوقی و حقیقی امکان پذیر باشه و محدودیت فقط در نوع و برند خودرو بایستی اعمال بشه اونم براساس امنیت و ضوابط زیست محیطی آن
دکتر حقیقی
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
11
پاسخ
قیمت ملک در هند 10932 دلار در هر متر ؟!!! آمارتان ایراد دارد
ارش
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
11
پاسخ
اخه چرا تو کشور ما همه جیز باید غیر عادی باشه و اکثرا خلاف منافع ملی . همه جای دنیا ورود اتوموبیل ازاده و در بعضی کشور ها حتی مالیات در حد یک درصد داره . با انحصاری کردن اتوموبیل و ممنوع کردن واردات و مجبور کردن مردم به استفاده از اتوموبیل های داخلی بی کیفیت به چه چیزی رسیدیم به غیر از اینکه تولید کنندگان ماشین در ایران بی کیفیت ترین ماشین ها رو تولید میکنند چون میدونند مردم چاره ای به جز خریدن این ماشینهای قراضه ندارند و جان هزاران نفر در تصادفات به دلیل اسقاط بودن اتوموبیلها داخلی گرفته میشود . حداقل ورود اتوموبیل های دست دوم با کیفیت را ازاد کنید و مطمئن باشید کارگران ایران خودرو و سایپا هم با همان واردات مشغول به کار خواهند شد .
محمود
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
3
پاسخ
دامنه نوسان ۱۰ درصده ولی ۱در صد حرکت میکنه . لطفا دامنه نوسانش رو ۲ درصد کنم تا اذیت نشن سهامداران
ناشناس
|
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
1
پاسخ
اطلاع رسانی کنید.
قبل از هر کاری تحقیق کنید.
پیشنهاد من:جنون لاله های هلندی در قرن ۱۷ را سرچ کنید.
تاریخ تکرار میشود.
با این تفاوت که به جای گل های زیبا فقط دستگاه ماینر به جا می ماند و انرژی هایی که هدر رفت...
مردم دنیا دنبال سوار شدن بر خودروهای باکیفیت و امن هستند. مجلس ظاهرا تو باغ نیست!