کارخانه بنز آلمان باید با کارخانه دزد اختلاسگر سازی ایران مقایسه کرد
ناشناس
|
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
1
1
پاسخ
علی برکت الله
مه
|
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
1
3
پاسخ
خدا را شاکر باشید که یک بنده خدایی کارخانه خودرو سازی رادر ایران آورد وگرنه با این مسئولان هنوز بایدبا چهار پا مسافرت میکردیم
ناشناس
|
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
1
0
پاسخ
موتور پراید همچنان اولویت اول سایپا در تولیدات جدید.
ناشناس
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
1
پاسخ
من پراید رو با هیچی عوض نمیکنم چون پولشو ندارم،
ناشناس
|
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
2
پاسخ
عاقبت انحصار همین میشه.
اگر به فکر پیشرفت خودروسازی هستند باید واردات و فروش خودرو با قیمت جهانی آزاد شود وگرنه با ادامه دادن به این روند فقط یه موتور رو بدنه های مختلف گذاشته میشود و با اسم های جدید و قیمت بالا به مردم قالب میشود.
حسین
|
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
6
0
پاسخ
پراید
تیبا
ساینا
کوییک
شاهین و....
خیلی عقب هستیم قبول دارم ولی خود تحقیری تا چه حد، در مورد تفکر صحبت شد ما تو این حس خود عقب مونده پنداری رو اصلاح نکنیم هیچی نمیشیم
ناشناس
|
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
3
پاسخ
درسته که ما نمیتونیم از نظر تکنولوژی با کارخونه های خودرو سازی تو دنیا رقابت کنیم ولی میتونیم از نظر قیمتی ازشون جلو بزنیم.
این است افتخار ملی.
ناشناس
|
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
3
0
پاسخ
طراح بنز آلمان هم ایرانی . اگه ایران خودرو .سایپا می خواستن هر دو شرکت باهم یک ماشین ملی در پلوت فرم مختلف .با فن آوری روز دنیا تولید کنن .و افتخار تمام ایران می شد.
علی
|
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
پاسخ
تقویم مامنفی. الان1399قبل از پارینه سنگی. ما درعقب بگردیم