محال هست هست با شرکت تیپاکس ساز ارسال کنین و سالم به مقصد برسئنن
انگار قانونی توی شرکتشون هست که ساز باید شکسته بشه و عمدا ساز رو میشکونن
ناشناس
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
12
پاسخ
چون سابقه 61 ساله داره باید هر رفتاری دوست داشت انجام بده
با این منطق مدیرانشون باید هم وضع اینجوری باشه
مستشاری
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
21
پاسخ
یک شرکت بی مسیولیت که با این بی اعتمادی که درست کرده انشالله که کار وبارشون کساد بشه همشون بیکار بشن
محمدرضا
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
15
پاسخ
من چندروز پیش بسته کیبورد یاماها تایروس 2 به تهران شهرستان بومهن فرستادم بسته من شکسته و داغون تحویل دادن الان دوروزه دارم شکایت میکنم فقط میگن کارشناس ما تماس میگیرند فکر میکنن همه مثل خودشون بیکار هستن باید تیپاکس را بردارن
مجیدنوروزی
|
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
29
0
پاسخ
سلام دوستان :واقعا بی انصافی هستش که درمورد شرکتی انقدر بد بگیم که روزنامه اینترنشنال ودهلی نو ویا خیلی از شبکه های امریکایی .کانادایی و....دارن این شرکت را رقیب امازون تعریف میکنند.ازطرفی طبق جدیترین امار سایت پرچیم پولوس امروز تیپاکس دومین پست قدرتمند جهان واولین در اسیا هستش.بنظرم این اتفاق کمی نیست خودتان قضاوت کنید.باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
یحتمل از کارمندای تیپاکس هستی
همشهری
|
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
12
پاسخ
شماها الان فهمیدین این شرکت بدرد نمیخوره من سال72 از بندر عباس به تهران کالا با این شرکت میفرستادم نصف کالا گم میشد از اون موقع تا الان دیگه با این شرکت کار نمیکنم .
ناشناس
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
9
پاسخ
واقعا باید تمام پرسنلش و مدیریتش رو ریخت تو دریا
ناشناس
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
10
پاسخ
خوب آقای تیپاکس حالا با این همه کامنت بیا دفاع کن....
اکبری
|
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
12
پاسخ
حقیقتا یک مجموعه بی مسئول و کاملا بیخود هست در خدمات دهی به اینها صفر زیاد است ، بنده سه بار از طرف اینها سفارش داشتم کلی اذیت و درد سر کشیدم ، همان پست دولتی پاسخگویی بهتری دارد تا این مجموعه تیپاکس.
امید
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
12
پاسخ
تجربه من از تیپاکس ، یک تجربه بسیار بد همراه با عدم شفافیت، عدم پاسخگویی و توهین به شعور مشتری و عدم خدمات رسانی مناسب می باشد.
مواردی که بنده تجربه کردم .
۱. به هنگام ارسال مرسوله بدون پرسش از قیمت کالا خودشان حد اقل مبلغ را درج میکنند در نمایندگی ارومیه
۲. پاسخگوی کالای گم شده تحت هیچ شرایطی نیستند .
۳. بعد از شش ماه برای کالا همان مبلغی که از شما نپرسیده اند را پرداخت میکنند.
۴. کالا در ارومیه به محل ارسال نمی شود باید از دفترشان تحویل بگیریم.
۵. شماره های درج شده برای نمایندگی اصلا پاسخ نمیدهند. باور نمیکنید خودتان امتحان کنید.
۶. قسمت رسیدگی به امور مشترکان در تلفن سراسری خیلی شیک و مجلسی رد تماستان میکند و هیچ کس پاسخگو نیست.
کلا به سابقه ۶۱ ساله اکتفا نکنید . تیپاکس در سالهای سرویس خوبی ارائه میداد ولی اکنون فقط خودش را تحویل میگیرد و از مسئولیتهایش شانه خالی کرده و پاسخگو نیست . من که بالشخصه تیپاکس را تحریم می کنم .
ایمیل من در دسترس است . آقایون مسئولین تیپاکس ! میدانم باز پیگیری نخواهید کرد ولی ایمیل بنده خدمت شما تا تمام مدارک را خدمتتان ارسال کنم.
انگار قانونی توی شرکتشون هست که ساز باید شکسته بشه و عمدا ساز رو میشکونن