دو مرحله کالا ارسال کردم بار اول بعداز 20 روز تاخیر رسید باردوم تیر 1400 بسته بامشخصات کاملا اشتباه ثبت شده بود وتا 3روز کسی پاسخگو نبود فقط یک بارکد فاقد ارزش ارائه شده بود آخرین بار که به تیپاکس مراجعه کردم وبه تمامی دوستان و آشنایان توصیه میکنم هرگز این را ه پستی را امتحان نکنند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
این موارد عادیه
من چند بار خرید کردم یک بار بسته منو فرستاده بودن اهواز ( به جای گرگان). چقدر پیگیری کردم تا کسی که تحویل گرفته برگردوند هزینه هاش هر دو بار خودم پرداختم . البته چقدر هم اون بنده خدا تو زحمت افتاد تا دوباره بسته را برام ارسال کنه.
سلام علیکم علی رغم رسیدن محموله به شهر مقصد محموله را درب منزل تحویل نداده وپس از پیگیری های متعدد از مبدا ومقصد با ناراحتی خودمان از دفتر نمایندگی تحویل گرفتیم
متاسفانه بسیار بی مسوولیتن.ظرفی رو که با تایید سالم بودن از نمایندگی تیپاکس شهرمون فرستادم،و چهل هزار تومن پرداخت کردم،درب و داغون و شکسته تحویل دادن.یکهفته ست دنبال اینم که جبران خسارت کنن.جالبه هنوز به درستی جوابگو نیستن.میگن چون خریدار تحویل گرفته نمی تونیم همه ی هزینه ی کالاتون رو بدیم.به مسوولشون گفتم جالبه که شما بابت ظرف من که شکوندینش ۴۰۰۰۰تومن از من گرفتید و هنوز هزینه رو برگشت ندادید.یعنی من بابت شکوندن کالام به شما و مامورتون ۴۰۰۰۰تومن شاباش و دست مریزاد هم دادمواقعا که !!
یک دستگاه پلوپز برقی به ارزش ۳.۵ میلیون تومان را نمایندگی تیپاکس در شهریار در یک کارتن، بدون فیکس کردن یا قرار دادن ضربه گیر بسته بندی کرده و برای من ارسال نموده . پلوپز در مسیر شکسته . علیرغم پیگیری و ثبت شکایت، شرکت به بهاته باز نکردن بسته در محل تحویل هیچ خسارتی پرداخت نکرد .
متاسفم برای شرکت بی مسئولیت و بی لیاقت تیپاکس که اموال مردم را از روی بی کفایتی هدر می دهد و حتی حاضر به گذشت هزینه پستی خود هم نیست و هزینه زحمت شکستن کالای مشتری را هم طلب می کند.
بلاهایی که این تیپاکس سرمن آورده و وقت و انرژی که حروم کردم 5سال منو پیرتر کرد. یکبار بسته پاره بود، یکبار چایی روش ریخته بود، یکبار 28روز بعد تحویل دادن و اینقدر حرص خوردم که از سایتی خرید میکنم صدبار تاکید میکنم اگه با تیپاکس فرستادین سفارش منو لغو کنید. حالا از نمایندگی سپاهانشهر اصفهان بگم براتون. اولا اینکه هیچوقت بسته رو تحویل نمیدن، ی اس ام اس میدن مثلا ساعت 11 که اگه تا 3 نیومدی بسته برگشت میخوره، پرسنل بی ادب و پررو و بی اعصابش که بماند، بعد صاحب این نمایندگیش واسه اینکه پول مغازه نده رفته ی دالون اجاره کرده که فقط میز خودشون و کارتن های نو اونجان و تمامی بسته ها داخل وانت پیکانشه. صبح که میاد بسته هارو میریزه تو پیاده رو جلو مغازه و ولش میکنه، وقتی میری تحویل بگیری میگه برو تو پیاده رو پیدا کن. اینقدر خیالش راحته که اگه بدزدن هم مهم نیست، دوباره سر ظهر وانتو میده عقب، بدون ترتیب و رعایتی میریزه تو پیکان وانت، برمیگرده برای تایم عصرش دوباره میریزه کف پیاده رو و همینجوری ادامه داره. یعنی اگه بسته شما تو راه گم نشه، نپیچونن، بالاخره برسه دیگه غول آخرش جوری طراحی شده که حتما ی آسیبی به بسته و اعصاب شما وارد بشه. انگار شرط استخدامشون هم لختی گری هستش. اینقدر براشون مهم نیست که فقط دوست دارم یکبار ببینید طرز برخوردشونو. انگار رفتی گدایی و اینم اعصاب نداره.
من چند بار خرید کردم یک بار بسته منو فرستاده بودن اهواز ( به جای گرگان). چقدر پیگیری کردم تا کسی که تحویل گرفته برگردوند هزینه هاش هر دو بار خودم پرداختم . البته چقدر هم اون بنده خدا تو زحمت افتاد تا دوباره بسته را برام ارسال کنه.