ای کاش همه این افرادی که توی این صفحه کامنت گذاشتن همه با هم در یک مقطع زمانی همین بلاهایی که تیپاکس سرشون آورده را استوری و پست اینستاگرامشون میکردند. حداقل بخشی از مردم با واقعیت تیپاکس و دزدیشون آشنا میشدند و کمتر متضرر میشدندو شاید این شرکت و اون جناب دکتر فاخرشون هم فکری به حال خودش میکرد. هر چند بعیده و این نظرات نشون میده که پشتشون حتی از برخی شرکت های دولتی هم گرمتره و جاشون محکمتر...
من که توبه کردم ارسال کالا با اتوبوس ، سواری ، نیسان و گاری را ترجیح میدم هم مطمئن هست هم هزینه اش کمتره هم مشتری مداری شون یکه . تازه اعصابم هم خرد نمیشه یک هفته زنگ بزنم بعد بگن بیا تهرانسر ، برم اونجا داخل دفتر راه ندن و بی احترامی کنن آخر سر با ماشین خودم بسته را بگیرم بیارم .
والا ما هم یک دوچرخه خردیم اولاً گفت ماشین نداریم درخونه بفرستیم خودتون بیایید ببرید گفتیم پولشو کم کن گفت نه خیر پولشم بده خودتم بیا ببر. دوماً وقتی رفتیم دوچرخه رو نصب کنیم گفتند دو شاخش تاب ورداشته نصب نشد تیپاکس گفت مربوط به ما نیست از دو چرخه فروشی ارسال کننده پی گیر شدیم گفتن یا مشکل از تیپاکسه یا تو کشتی وقتی از چین اومده قور و پور شده. خلاصه ما موندیم و یک دوچرخه که دو شاخش قوره. حالا شما پیدا کنید پرتال فروش محترم را. به نظرم با یک تیپا باید تیپاکس رو از گردونه تجارت بیرون انداخت. اصلاً مسئولیت پذیر نیست.
از ایسام لپ تاپ خریدم فروشنده در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ با تیپاکس ارسال کرده و امروز که ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ هستش از هنوز از کالا خبری نیست . هزینه اش هم دیگه نگو ۵۲ هزار تومن