مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
شرکت ما ۱۷ اسفند یه بسته فرستاده واسه مشتری، تا امروز که ۱۰ فروردین هیچ خبری از بسته مون نیست ! یه مشت دزد واسه خودشون کاسبی راه انداختن
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
یک ماه گذشته و بسته ی من نرسیده ..بعد از پی گیری های زیاد و ثبت شکایت های من اعلام کردند گم شده چون حجم مرسوله ها زیاده .. البته خسارت رو نپرداختند و گفتند صبر کنید شاید داخل انبار پیدا شد
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
تو رو خدا بگید به کجا باید شکایت کنیم ؟ چرا هیچ کس پاسخگو نیست ؟ چرا اینقدر بی مسئولیتند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
واقعا دزد به معنای واقعی کلمه
بعد از اینکه خسارت رو نداد در حالی که کاملا مامورشون مقصر بود گفتن اگه میتونین برین از تیپاکس شکایت کنین!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خوشم میاد یه نظر مثبت اینجا نیست. منم تجربه ارسال با تیپاکس رو داشتم. بسیار بسیار بسیار افتضاح است. بی مسئولیتن و دزد. تا کی می‌خوان به کارشون ادامه بدن؟
Hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
برای من بسته رو سه روزه رسوندن ولی خودم باید می رفتم از نمایندگی تحویل می گرفتم! اونجا هم که رفتم پر بود از آدمهایی مثل من. هیچ کدام از مرسوله ها بسته بندی نداشتند. مال من که یک قوطی یک لیتری سم بود همون جور تحویلم دادند بدون هیچ پوشش و بسته بندی.

از نظر زمانی از پیشتاز بهتر بود ولی از نظر تحویل دادن به درب خانه، بسته بندی، اهمیت به سالم بودن کالا، پرسنل حرفه ای و... نمره ای بهتر از صفر نمی گیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
واقعا مزخرف ترین و افتضاح ترین سرویس ارسال مرسوله هست که تا به حال باهاش مواجه شدم
دوباره که برام بسته میاد از طرف تی پاکس و هر دو سری با کسری در بسته مواجه شدم و هر چقدر هم پیگیری کردم در نهایت با تبصره و بند و قوانین مشتری مقصر شناخته میشه و شرکت مسئولیت هیچ چیزی رو به عهده نمیگیره و سامانه تلفنی واقعا ناکارآمدی دارن بعد از ۱۰–۱۵دقیقه انتظار برای پاسخگویی در نهایت گفته میشه پیام صوتی بذارید تا کارشناس با شما تماس بگیره ولی هیچ تماسی هم از سوی کارشناس انجام نمیشه.
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
سلام.متاسفانه موقع تحویل دادن بسته به مشتری اجازه نمیدن مشتری قبل ازامضاداخل بسته رو ببینه تااگرکم وکسری داشته باشه یاازفرستنده شکایت کنه یاازتیپاکس.میگن مابسته راپلمب تحویل شمامیدیم بلاسرمن اومد.آبادان هستم.بسته خالی برام رسیده.قانون میگه هم نمایندگی پذیرنده بایدببینه چی تحویل میگیره وهم نمایندگی تحویل دهنده بایدبرای مشتری جعبه روبازکنه بعدهزینه وامضابگیره.ولی دوستان عزیزاینجاایرانه ایرررراااااااان مرز پرگهر.بداخلاقی های کارمنداشون هم درحد لالیگا.ای قربون دهن اونکه گفت مابرای خدمت اومدیم.یکی هم گفت ماتشنگان خدمتیم نه تشنگان قدرت.یکی هم گفته بود ماعزت وکرامت انسانی رتبه شمابرمیگردانیم.یکی هم گفته مردم بایدمطالبه کری کنندواینهاهمه درراس اموربوده وهستند.ملت ایران چقدرررر درحق این مسئولین ستمدیده ظلم میکنه.اَه اَه قهر قهر قهررررر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
فقط میتونم بگم به معنای واقعی کلمه دزد هستن
بسته ای رو من فرستادم به ارزش ۱۲ میلیون تومان،و خودم چند لایه با فوم و یونولیت و ۵ لایه پلاستیک حبابدار و کارتن بسته بندی کردمو بالغ بر بیست جای بسته نوشتم شکستنی و حساس،نوع بسته بندی به شکلی بود که مگر اینکه از ارتفاع بسیار زیاد پرتش کردن باشن که اینطور شکسته باشه،وقتی هم پیکشون اورده و تحویل داده،صدای شیشه شکسته میداده،و وگیرنده بهش گفته اینو شکستی وایسا بازش کنیم ببینیم چه بلایی سرش اوردی،این اثر هنریه و ارزشمند،گفته من میدونم شکستم خودم خرابیش رو ثبت میکنم،بعد که تماس گرفتم برای ادعای خسارت میگن به ما ربطی نداره چرا بازش کردین باید زیر دوربینهای ما باز میکردین که ما مطمئن بشیم از ناحیه ما شکسته!!!!وقتی اون فردی که اورده تودش میگه پیش من شکسته و زیر دوربیناتون باز نمیکنه چطور گیرنده باید بدونه که زیر دوربینهای شما باید باز بشه؟!!!!!!
پس این حجم بالای هزینه رو برای چی میگیرید واقعا؟!!!!
حتی وقتی هزینه پرداختی من رو چک کردن ،دیدن از من پول کارتن بندی هم گرفتن،در صورتی که من خودم کاران بندی کردم!!!!
نمیدونم اینها چیزی به معنای شرافت رو میفهمن یا نه!گمون نمیکنم
راسل سیستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
دقیقا همین اتفاق برای ما افتاد. جنس مارو شکسته تحویل دادند وگفتند چون کارتنش پاره نشده به تیپاکس ازتباطی نداره
نظرات بیشتر