 واردات خودرو باید بدون هیچ قید و بندی، اونهم نهایتا با تعرفه ۱ الی ۲ درصدی آزاد گردد . خودرو سازان که همیشه از قیمت پایین در داخل می نالند ، همت کنند تمام تولیدات خودشون را با قیمت دلاری صادر کنند تا موجب زیان شون نشه و هم اشتغال لطمه نبینه . ضمنا با صادرات مصولات شون هم مردم و هم خودرو ساز منتفع میشوند.
 							 							واردات خودرو باید بدون هیچ قید و بندی، اونهم نهایتا با تعرفه ۱ الی ۲ درصدی آزاد گردد . خودرو سازان که همیشه از قیمت پایین در داخل می نالند ، همت کنند تمام تولیدات خودشون را با قیمت دلاری صادر کنند تا موجب زیان شون نشه و هم اشتغال لطمه نبینه . ضمنا با صادرات مصولات شون هم مردم و هم خودرو ساز منتفع میشوند. 							 						 از تحریم ها و انحصارها انقدر عده ای سود می برند که تا تاریخ تاریخ است نمی گذارند اینها رفع شود.
 							 							از تحریم ها و انحصارها انقدر عده ای سود می برند که تا تاریخ تاریخ است نمی گذارند اینها رفع شود. 							 						 در حسرت یک پراید که ما هم پز بدهیم ماشین داریم
 							 							در حسرت یک پراید که ما هم پز بدهیم ماشین داریم 							 						 |
 													| 													 ارابه مرگ پز دادن نمیخاد
 											 											ارابه مرگ پز دادن نمیخاد 											 										 ه گزارش «تابناک اقتصادی»؛ تمام این شرایط موجب شد تا عرضه خودرو در بازار رو به کاهش بگذارد و در نتیجه تعادل در بازار خودرو به لحاظ عرضه و تقاضا ((**به نفع تقاضا برهم بخورد**)) ؟؟؟؟و قیمت ها افزایشی شود.
 							 							ه گزارش «تابناک اقتصادی»؛ تمام این شرایط موجب شد تا عرضه خودرو در بازار رو به کاهش بگذارد و در نتیجه تعادل در بازار خودرو به لحاظ عرضه و تقاضا ((**به نفع تقاضا برهم بخورد**)) ؟؟؟؟و قیمت ها افزایشی شود. 							 						 هزینه خودروسازان داخلی به اندازه کافی از جیب مردم بدبخت پرداخت شده است و چرا نباید خودروی مورد دلخواهشان را انتخاب کنند.
 							 							هزینه خودروسازان داخلی به اندازه کافی از جیب مردم بدبخت پرداخت شده است و چرا نباید خودروی مورد دلخواهشان را انتخاب کنند. 							 						 تشکر، مرسدس بنزم رو میتونم وارد کنم. فقط لطفا دلارو بیارید به 4 تومان، و گمرکی نگیرید، یک مرسدس بنز c200 میشه 160 میلیون تومان، 40 هزار دلار ضربدر 4000 تومان میدهد 160 میلیون تومان. خداحافظ پراید و سمند
 							 							تشکر، مرسدس بنزم رو میتونم وارد کنم. فقط لطفا دلارو بیارید به 4 تومان، و گمرکی نگیرید، یک مرسدس بنز c200 میشه 160 میلیون تومان، 40 هزار دلار ضربدر 4000 تومان میدهد 160 میلیون تومان. خداحافظ پراید و سمند 							 						 اگر واردات خودرو به معنای واقعی آن انجام شود و رانت و انحصار در آن نباشد طرح خوبی است ولی اگر قرار باشد رانت و انحصار در آن باشد بهتر است انجام نشود ضمن اینکه اگر برنامه ریزی درستی در آن انجام شود و به جای دلار از تهاتر و مبادله کالا با کالا انجام استفاده شود باعث مشکلات ارزی نشده و از نوع وارداتی خواهد بود که موجب تقویت صادرات و عدم افزایش ارز خواهد شد و اساساً تمام واردات باید از چنین سیستمی استفاده کنند که کمتر وابسته به سیستم مالی استکباری سویفت باشند تا آمریکای نادان نتواند بوسیله آن قلدرمابی کند
 							 							اگر واردات خودرو به معنای واقعی آن انجام شود و رانت و انحصار در آن نباشد طرح خوبی است ولی اگر قرار باشد رانت و انحصار در آن باشد بهتر است انجام نشود ضمن اینکه اگر برنامه ریزی درستی در آن انجام شود و به جای دلار از تهاتر و مبادله کالا با کالا انجام استفاده شود باعث مشکلات ارزی نشده و از نوع وارداتی خواهد بود که موجب تقویت صادرات و عدم افزایش ارز خواهد شد و اساساً تمام واردات باید از چنین سیستمی استفاده کنند که کمتر وابسته به سیستم مالی استکباری سویفت باشند تا آمریکای نادان نتواند بوسیله آن قلدرمابی کند 							 						 میخوان قیمت رو با گم کردن ارزهایی که دست وارد کننده ها هست با واردات کالاهای لوکس وبی مصرف بالانگهدارند.
 							 							میخوان قیمت رو با گم کردن ارزهایی که دست وارد کننده ها هست با واردات کالاهای لوکس وبی مصرف بالانگهدارند. 							 						 قطعه دیگه ندارن که گاری و درشکه درست کنن
 							 							قطعه دیگه ندارن که گاری و درشکه درست کنن  به نظر واردات خودرو هیچگونه معایبی نداره تا کی ما باید جور این دو خودروساز رو بکشیم و خودروهای بی کیفیت اینرو سوار بشیم ایا لیلقت مردم ایران همین پراید و سمده !!؟
 							 							به نظر واردات خودرو هیچگونه معایبی نداره تا کی ما باید جور این دو خودروساز رو بکشیم و خودروهای بی کیفیت اینرو سوار بشیم ایا لیلقت مردم ایران همین پراید و سمده !!؟