ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
فقط دو کار .......بستن درب بنگاههای و دلال بازی لرایه مستقیم.از کارخانه به مردم..خودرو به قیمت تمام.تمام شده..با سود ۱۰درصد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
آزادسازی واردات خودرو تنها راه رفع مشکل موجود در بازار میباشد
من با پیشنهاد افرادی که خودرو خارجی باید واردات آن آزاد گردد گردد موافقم
امید است مسئولین دلسوز مردم بصورت جدی این امر را مصوب کنند
مثل دیگر کشورهای خودرو ساز هم خودشون تولید میکنند هم وارد ات دارند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
پیشنهاد میکنم برای هر سرپرست خانواده بدون ماشین ،اجازه وارد کردن خودروی خارجی با تعرفه پائین بدن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
واردات آزاد،مبارزه با فساد واردکنندگان عمده ی متصل به قدرت
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
عرضه خودرو به قیمت کارخانه
هرکی میخواد همونجا کارت بکشه و ماشین تحویل بدن مثل 5سال پیش
مطمئنا قیمت ها با کله میخوره زمین
ولی عمرا اینکار رو بکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
بهترین پیشنهاد اعمال محدودیت خودرو در اختیار هر خانوار با استفاده از اهرم مالیاتی است بطوری که طبق تعریف خانوار یعنی هر زن و شوهر با فرزندانشان که یک خانوار هستند تا دو ماشین از مالیات تصاعدی معاف باشند و بیش از آن با اعمال مالیات سنگین مواجه شوند با این کار تقاضای ماشین کنترل شده و سامان می یابد و تعداد ماشین در سمت عرضه کفاف بازار را خواهد داد و با تعادل عرضه و تقاضا قیمت ها متعادل و فروکش خواهند کرد ...در حال حاضر دیده می شود یک خانوار چهار نفره ایرانی متمول با داشتن دو بچه نوجوان که گواهینامه نیز ندارند(مصداق عینی ان را نگارنده سراغ دارد)6 ماشین لندکروز،پورشه،پرادو،بنز،پارس،206 اس دی....لذا با طرح محدودیت دو ماشین حتما این گونه دپوی غیر ضروری در بسیاری از موارد کاهش خواهد یافت و مازاد ان روانه بازار فروش خواهد شد.
ابراهیم رنجبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
با سلام
احتراما" بهترین رو ش به نظر من این است که هزینه ارزبری هر خودرو به بهترین روشها کنترل و محاسبه گردد تا بعنوان بخشی از قیمت خودرو مد نظر قرار گیرد پس از ان می ماند هزینه های تولیدقطعات داخلی ان خودرو که انهم با وضعیت بهم ریختگی اقتصادی کنونی اگر تابع شرایط فعلی قرار گیرد نمی توان به قیمت واقعی رسید ازطرفی سازمان حمایت از مصرف کننده هم موضوع اسای خودرا مبنی بر حمایت از مصرف کننده واقعی اعمال نمی کند و متاسفانه از منافع خودرو ساز حمایت می کند که این خلاف اساس نامه سازمان هم می باشد نکته خیلی مهمی هم وجود دارد و از سالهای قبل همبه غلط انجام میشده بدعت پیش فروش خودرو می باشد که مسولین اگر همت کنند می توانند راه کار های خیلی مناسب وکارسازتر ارائه کنند تا مشتریان خودرو را بعنوان کالای مصرفی نه سرمایه گذاری در مخارج زندگی خود لحاظ کنند اصلاح روش های فروش خودرو اگر همت تمامی دستگاه های مسول را به دنبال داشته باشد و از قوانین مستحکم برخوردارشود می تواند معضل پیش امده را حل کندو مشکلی از مشکل مردم را حل کندولی این طور که از شواهد برمی اید متاسفانه هیچ عزم جدی در این کار مشاهده نمی گردد ومردم ما با فرهنگ درامد زایی از راه های سرمایه گذاری در خودرو ، ارز، مسکن خودشان نیز هر روز به معظلات اقتصادی دامن می زنند. باتشکر