باعث افتخار صنعت خودرو و دست اندر کاران این صنعت و طرف داران پیدا و پنهان ان بخصوص رییس انجمن خودروسازان . با آن ادبیات زیبا .
ناشناس
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
پاسخ
تابوت مرگ! به جان عزیزانتان رحم کنید و نخرید.
محمد
|
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
پاسخ
این است ساخت ایران
ناشناس
|
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
پاسخ
150 میلیون قیمتش بود !!!
چرا ایربگ هایش عمل نکرده !!!
فکر کنم کاغذ های کاهی قدیمی به این سرعت پاره نمیشدند !!!
من به خودروی پراید و شرکت سایپا بعلت ادم کش هایی که ساخته بارها فکر میکنم که چرا هیچ کس هیچ چیزی از گل نازکتر به اینها نمی گوید !!!!!!!!!!!!
ابوالفضل
|
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
پاسخ
آخه چرا باید یک ماشین پراید با قیمت 100میلیون تومان ایمنی اش آنقدر ضعیف باشد که از با هر سرعتی که به یک درخت میزند آنقدر لهیده شود ، واقعا خیلی جای تأسف دارد برای مهندس های داخلی ما
ناشناس
|
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
1
پاسخ
جلوش خورده ولی تا کاپوت عقب مچاله است انگار برای کشتن طراحی شده !
رضا
|
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
2
پاسخ
الان سايپا ميگه مشكل از نوع درخت بوده وگرنه پرايد استانداردهاي ملي را پاس كرده
ناشناس
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
1
پاسخ
اصلا بهش نمی خوره با درخت تصادف کرده باشه
اگه از جلو خورده چرا سپر هنوز سالمه و سقف جمع شده
اگه از بغل خورده باز چرا سقف از سمت جلو جمع شده
این یه ماشین تصادفی هست آوردن گذاشتن کنار درخت نه اینکه با درخت تصادف کرده باشه