بازدید 16311

نگاه نگران مردی که جام‌جهانی را از دست داد

ریکاردو مونتولیوو شب گذشته و در جریان بازی دوستانه برابر ایرلند مصدوم شد تا جام جهانی را از دست بدهد.
کد خبر: ۴۰۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ 01 June 2014
به این چشم‌های نگران خیره شوید! این نگاه نگران هافبک تیم ملی ایتالیاست که تازه فهمیده جام‌جهانی را از دست خواهد داد. ریکاردو مونتولیوو شب گذشته و در جریان بازی دوستانه برابر ایرلند مصدوم شد تا رویای حضورش در جام‌جهانی برزیل از دست برود. حالا او باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد و دو ماه آینده را در استراحت کامل به‌سر ببرد. در حالی که هم تیمی‌هایش باید کمتر از دو هفته دیگر به مصاف تیم‌های اروگوئه، انگلیس و کاستاریکا بروند.

نگاه نگران مردی که جام‌جهانی را از دست داد

به گزارش تابناک، با نزدیک شدن به جام‌جهانی فوتبال و برگزاری پیاپی بازی‌های تدارکاتی امکان مصدم شدن ستاره‌های جام‌جهانی بیشتر و بیشتر می‌شود وریکاردو مونتولیو نخستین نام بزرگی است که با مصدومیت جام‌جهانی بیستم را از دست داده است. پیش از این در خصوص حضور یا عدم حضور لوئیز سوارز مهاجم موثر تیم ملی اروگوئه در جام‌جهانی ابهاماتی وجود دداشت و او بزرگترین نامی بود که حضورش در جام‌جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. با این حال سرمربی تیم ملی اروگوئه امروز نام او را در جمع 23 بازیکن تیم ملی ارگوئه در جام‌جهانی قرار داده است. اما حالا و علی‌رغم اینکه باید تیم ملی ایتالیا 23 بازیکن خود را اعلام کند چزاره پراندلی باید روی نام هافبک تیم آ.ث. میلان خط بکشد.

نگاه نگران مردی که جام‌جهانی را از دست داد

کادر پزشکی تیم ملی ایتالیا پس از پایان این مسابقه اعلام کرد: ریکاردو مونتولیوو دچار شکستگی پا شده است و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و به همین خاطر نمی‌تواند در جام جهانی حاضر باشد، چرا که به دو ماه استراحت زیاد دارد.

دو تیم ملی ایتالیا و ایرلند شب گذشته در جریان یک بازی دوستانه به تساوی بدون گل دست یافتند.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی