بازدید 24134

گسترش فساد اخلاقی در عربستان سعودی

براساس اين گزارش هيات هاي معروف به " امر به معروف و نهي از منکر" درعربستان در سال 2008 حدود 19 هزار شخص که 11 هزار نفر آنها سعودي بودند را به اتهام فساد اخلاقي بازداشت کرده اند. انواع فساد اخلاقي در عربستان ديگر تنها پديده هاي زشت نيستند بلکه به يک معضل و مشکل بزرگ براي دولت و مردم تبديل شده اند و اقدامات کنترلي نتوانسته آن را مهار کند.
کد خبر: ۹۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶ 10 May 2010
فساد اخلاقي و انحرافات جنسي روز افزون در عربستان سعودي امروز ديگر تنها يک ناهنجاري فرهنگي و اجتماعي و قابل کتمان کردن نيست و به مشکلي بزرگ در اين کشور تبديل شده است.

به گزارش تابناک اجتماعی به نقل از العالم، سئوالات زيادي در محافل مختلف اجتماعي و فرهنگي بويژه خانواده هاي عربستاني در باره علت گسترش فساد اخلاقي و انحرافات جنسي در اين کشور مطرح است و امروزه آشکارا در رسانه هاي سعودي از ازدواج هاي غيرقانوني، تجاوز به نواميس، خريد و فروش مشروبات الکلي، بازداشت منحرفان جنسي در رسانه هاي سعودي منتشر مي شود ، در حاليکه قبلا انتشار اين دست اخبار خط قرمز بود و دولت سعودي با سياست پنهان کاري سعي در کتمان آن داشت.

خبرگزاري " اخبارجامعه سعودي" اخيرا گزارش داد که " پليس رياض 13 مرد عربستاني را که لباس زنانه به تن داشته و با خود مواد مواد مخدر و مشروبات الکلي حمل مي کردند ، بازداشت کرد".

براساس اين گزارش هيات هاي معروف به " امر به معروف و نهي از منکر" درعربستان در سال 2008 حدود 19 هزار شخص که 11 هزار نفر آنها سعودي بودند را به اتهام فساد اخلاقي بازداشت کرده اند.

" علي الحناکي" رييس بخش وزارت امور اجتماعي عربستان در شهر مکه مکرمه مي گويد: انواع فساد اخلاقي در عربستان ديگر تنها پديده هاي زشت نيستند بلکه به يک معضل و مشکل بزرگ براي دولت و مردم تبديل شده اند و اقدامات کنترلي نتوانسته آن را مهار کند.

خانم " امل زاهد" نويسنده عربستاني تاکيد مي کند: چاره اي نداريم که اعتراف کنيم در جامعه عربستان انواع فساد اخلاقي در حال افزايش بوده و در بيشترخيابان هاي شهرهاي عربستان مظاهر فساد علني شده است.

مجله آمريکايي " آتلانتيک " نوشته است: دولت عربستان که به عقايد وهابيت ملتزم است ، از اختلاط بين زن و مرد جلوگيري مي کند اما فساد اخلاقي علني در اين کشور رو به افزايش است و اين در حالي مي باشد که انواع اين فساد بصورت مخفي رواج دارد.

خانم زاهد با بيان اينکه انحرافات جنسي در عربستان معضلي پيچيده و خطرناک شده ، خاطرنشان کرد است:افزايش و رواج موسيقي هاي مبتذل وانتشار مطالب گمراه کننده جوانان سعودي را در معرض فساد و خانواده هاي اين کشور را در آستانه فروپاشي قرار داده است .

وي تاکيد کرده است: دولت سعودي با اعمال زورو سياست هاي سختگيرانه نتوانسته است مانع رواج و گسترش فساد اخلاقي وانحرافات جنسي در جامعه عربستان شود و بيشتر جوانان عربستاني از خطرهاي پيش روي خود آگاه نيستند.


آخرین اخبار اجتماعی و حوادث را در تابناک اجتماعی مطالعه کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
جامعه ما هم دست کمی از اونجا نداره
اعلام اين انحرافات در رسانه هاي عمومي خود دليل محكمي هست بر عزم حل مشكل،نه مانند برخي كشورها قرار دادن اين اخبار در پشت خط قرمز
خطر پیش رو اسلام وهابیت است نه چیز دیگر جوانان نترسند سیاه تر از تاریکی رنگی نیست
تكنولوژي فرهنگ خودرا ميسازذ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی