بازدید 12811

آخرين جزئيات پارتي شبانه 80 زن و مرد

وي اظهار داشت: در محل پارتي اتاقي تحت عنوان تعويض لباس زنان در نظر گرفته شده بود كه هنگام حضور پليس چندين دختر و پسر در وضعيت نامناسبي حضور داشتند.
کد خبر: ۹۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۰ 08 May 2010
معاون عمليات پليس امنيت تهران بزرگ از دستگيري 80 زن و مرد در يك پارتي شبانه كه به بهانه كنسرت غير مجاز برگزار شده بود خبر داد و اعلام كرد: 48 نفر از دستگيرشدگان مرد و 32 نفر زن هستند.

به گزارش خبرنگار انتظامي فارس، سرهنگ حسين قاسملويي امروز در جمع خبرنگاران گفت: در اين پارتي شبانه كه در جاجرود برگزار شده بود برگزاركنندگان با دعوت از چند خواننده زيرزميني جوانان دختر و پسر را اغفال كرده بودند.
وي اظهار داشت: در محل پارتي اتاقي تحت عنوان تعويض لباس زنان در نظر گرفته شده بود كه هنگام حضور پليس چندين دختر و پسر در وضعيت نامناسبي حضور داشتند.
سرهنگ قاسملويي گفت: از اين مكان مشروبات الكلي كشف شد و به جوانان شركت كننده در اين پارتي مشروبات الكلي و مواد مخدر ارائه شده بود.

معاون عمليات پليس امنيت تهران بزرگ گفت: چندين خواننده زيرزميني نيز در اين عمليات توسط پليس دستگير شدند.
سرهنگ قاسملويي افزود: تا به حال چندين مورد از اين پارتي‌ها برگزار شده بود كه توانستيم با استفاده از اطلاعات مردمي محل كنسرت را شناسايي كرده و در اقدامي كاملاً هماهنگ به دستگيري اين تعداد افراد اقدام كنيم.

وي اظهار داشت: امنيت اخلاقي و اجتماعي يكي از مطالبات اصلي مردم است و پليس وظيفه خود مي‌داند كه اين مطالبات را جوابي شايسته دهد.
سرهنگ قاسملويي گفت: تمام افرادي كه اقدام به برگزاري كنسرت‌هاي غير مجاز با خوانندگان زيرزميني مي‌كنند شناسايي شده و با اخذ تصميم قضائي دستگير خواهند شد.
اين مقام پليس امنيت تهران با اشاره به شگرد برگزاركنندگان اين پارتي‌ها گفت: اين افراد با استفاده از اينترنت و ديگر وسايل ارتباطي اقدام به فروش بليت‌هاي اين كنسرت كرده و محل برگزاري را يكي دو ساعت قبل به شركت كنندگان اطلاع مي‌دهند.
وي اظهار داشت: اين‌گونه اقدامات سازمان‌يافته است و پليس با قاطعيت تمام با اين اقدام سازمان‌يافته برخورد خواهد كرد.
معاون عمليات پليس امنيت تهران بزرگ افزود: بيشتر والدين دستگيرشدگان اطلاعي از حضور فرزندان خود در اين پارتي نداشتند در حالي كه دستگيرشدگان در ساعات پاياني شب توسط پليس دستگير شدند.
سردار قاسملويي به خانواده‌ها توصيه كرد مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند تا فرزندانشان در دام باندهاي سازمان‌يافته جرائم اخلاقي بيفتند.

سرهنگ قاسملويي تأكيد كرد: طرح امنيت اجتماعي كه يكي از مطالبات مردم تهران است با جديت تمام توسط پليس پيگيري خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ايولله ..... ما كه در تمام عمرمون يك پارتي هم نرفتيم مرديم ؟ 5-4 تا بچه دور هم جمع ميشوند هر كار بي خط و ربطي هم كه به ذهن برسد انجام ميدهند تازه پررو پررو بر ميگردند ميگن : ما را اغفال كردن ... ما گول خورديم .
نه جونم . اين تو بميري ديگه از اون تو بميري هاست حال كردي حالا هم بايد جواب پس بدهي
براي اجراي طرح با مزاحمين خياباني و اراذل و اوباش بايد مبارزه كرد نه وارد حريم خصوصي شد.
مزاحمین خیابانی که درخیابان پارتی برگزار نمیکنندباهرکس که باعث نظم عمومی شود باید برخورد قانونی کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل