بازدید 107170

راز نماد شيطاني «بوگير X» +عکس

کد خبر: ۹۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰ 08 May 2010
متاسفانه چند وقتي است که شاهد گسترش و اشاعه نماد‌هاي شيطاني و صهيونيستي در ميهن عزيزمانمان هستيم، نوع و گستردگي اين نمادها و افزايش ضريب نفوذ آنها همزمان با گسترش پديده شيطان پرستي و عرفانهاي نو ظهور ديگر، خبر از فتنه‌اي بزرگ مي‌دهد که موازين و چهار چوب ديني و اعتقادي ما را هدف گرفته است.

به گزارش «جوان»، يکي از اين نشانه‌ها حرف X سفيد رنگ در زمينه سياه است که شما حتما آن را تحت عنوان بوگير در زير آينه خودروها مشاهده فرموده ايد.

در ابتداي رواج اين نماد شيطاني، شفاف سازي‌هاي اندک و بعضا به لحاظ اپستمولوژيستي نادرست از سوي برخي از جرايد صورت گرفت و حقير نيز تذکر لساني در برخي از سخنراني هايم در جمع دانشگاهيان را کافي قلمداد نمودم.

ليکن گسترش بيش از حد اين نشانه و با توجه به اهميت و مفهوم خاص آن در کشور امام زمان (عج) حقير را به نوشتن اين جستار واداشت:

پيش از ظهور، بروز و گسترش اديان آسماني و حتي همزمان با آنها بنا به مستندات قطعي و محکم ديني، تاريخي و حتي يافته‌هاي باستان شناسي متاسفانه انسانهايي ارتباط با اجنه به عنوان موجودي هوشمند را تجربه نمودند.

عموماً اين افراد را جادوگران، کاهنان و روحانيون مذهبي تشکيل مي‌دادند که البته گفتني است اين نوع ارتباط کماکان نيز وجود دارد. چنان که در قرآن کريم نيز به آن اشاره شده است:
«قالوا سبحانك أنت ولينا من دونهم بل كانوا يعبدون الجن أكثرهم بهم مؤمنون».

ترجمه: منزهى تو اى پروردگار از اين نسبتهاى ناروا، ما (ملائکه) به هيچوجه با اين گروه ارتباط نداشته ايم، تنها تو ولى ما هستى آنها ما را پرستش نمي‌كردند، بلكه جن را مى پرستيدند و اكثرشان به جنيان ايمان داشتند. (آيه 41 سوره سبأ)

اين مسأله در عموم تمدنهاي بشري از جمله هند و چين، يونان، ايران، رم، مصر، ماياها و.. به وضوح قابل شهود و رد يابي است تا جايي که بسياري از الهه‌ها و خدايان الحادي باستان در واقع شياطيني از جنس جن بودند (ايشتر،ناگا، مردوک و...)

يکي از اين تمدن‌ها مصر باستان است و همانگونه که در مقاله "اسطوره‌هاي ماسوني مصر باستان" اشاره نمودم دستگاه فراماسونري به شدت تحت تاثير آموزه‌هاي پاگانيستي و الحادي اين تمدن قرار دارد.

يهودياني که در اين سرزمين زندگي مي‌کردند هنگام هجرت عظيمشان از مصر در زمان حضرت موسي(ع) تمام اين سنت‌هاي کفر آميز و جادو گونه را که "کابالا" نام داشت به تدريج وارد دين جديد خود نموده و به مرور زمان چنان تحريفي در يهوديت ايجاد نمودند که زبان از بيان آن شرم دارد.
اين شبکه و جريان سرطاني به رشد مخفي و زير زميني خود ادامه داد تا جايي که امروز با استفاده از نهاد‌ها و سازمانهاي خود ساخته اش مانند فراماسونري، ايلوميناتي، باشگاه رم و... سيطره کامل برجهان پيدا کرده است و البته حقير اعتقاد راسخ دارم که نفس‌هاي آخرينش را مي‌کشد.
گفتني است در ميان تمدنهاي بشري کمتر تمدني همچون مصر نماد گرا و سمبوليک است و فراماسونري از اين حيث وامدار مصريان باستان است.

يکي از اين نماد‌ها در مصر باستان دو خط متقاطع (شبيه به حرف X) است که درآموزه‌هاي شيطاني مصريان نماد خضوع، بندگي و پرستش شيطان، و ظهور اوست.

کاهنان مصر باستان هميشه هنگام اداي احترام دستان خود را به صورت ضربدري در مقابل سينه شان مي‌گرفتند و يا در نگاره‌ها و مجسمه‌هاي پادشاهان مصري (فراعنه) عموما آنها را با همين حالت مشاهده مي‌فرماييد که به معناي احضار شيطان و بندگي و پرستش اوست.






اين نماد همراه با ساير آموزه‌هاي شيطاني کابالا(سنت شفاهي جادو و جن گيري ) نسل به نسل منتقل گشت تا اينکه در سال 1600 ميلادي يک کاباليست و کيمياگر آلماني به نام JACOB BOMEH آنرا دوباره در اروپا باب نمود.



«بومه» که خود را کشيشي کاتوليگ معرفي مي‌نمود!!! و در واقع از يهوديان آنوسي بود در سخني عجيب اعلام داشت: من از تابش نور آفتاب در ظرف مفرغي حقيقتي را دريافتم که بسيار بسيار جذاب تر از ارتباط بين خدا و بشر و خوبي و بدي است. آري تابش نور آفتاب در داخل اين ظرف فلزي حرفي شبيه X را به وجود آورده بود و «بومه» اين اتفاق را گشوده شدن دروازه ورود ابليس به دنياي مادي مي‌دانست.

پس از بومه اين علامت به صورت مخفيانه و به شکل يک کد ارتباطي ساليان دراز در بين صهيونيستها، کاباليستها، فراماسونها و شيطان پرستان استفاده مي‌شد تا اينکه اخيرا به صورت گسترده و علني و تحت عناوين مختلف(فيلم، بازي رايانه‌اي و...) از آن استفاده مي‌شود و همانگونه که عرض نمودم اين علامت نشان ظهور و احضار ابليس و بندگي اوست. خود اين مسئله (استفاده علني از علامت X پس سالها مخفي کاري) خبر از طرحي شيطاني براي جهانيان دارد.
آري ظهور شيطان و حکمراني او بر انسانها و پرستيده شدن او از سوي ايشان.

لذا بدين جهت است که دستگاه شيطاني صهيونيزم تصميم به استفاده آشکار از اين نماد گرفته که اين خود به معناي تجسم شيطان و آماده کردن جهان و جهانيان براي بردگي و بندگي اوست.
و آنگونه که نيک مي‌دانيد اين مسئله از نشانه‌هاي ظهور حضرت ولي عصر (عج) بوده و از ان دو برداشت مي‌شود:

1- ظهور و تجسم شيطان به معناي رواج پرستش اين ملعون رانده شده به صورت علني (SATANISM) و گسترش اعمال شيطاني در بين انسانها (همجنس بازي، جنگ و کشتار مردم بي گناه، سنت قرباني کردن انسان به صورت وسيع- و...)

2- لزوم برقراري نظم نوين جهاني که در آن به صورت فيزيکي شاهد حاکميت شيطان بر جهان باشيم! (گفتني است فراماسونها و شيطان پرستان سال 2012 را سال برقراري نظم نوين جهاني اعلام نموده‌اند)

شايد براي خوانندگان محترم جالب به نظر برسد که چرا حرف ايکس نماد اصلي متغير مجهول در رياضيات گشته است.
عده‌اي بر اين باورند که چون جن موجودي نا مرئي و مجهول است به همين جهت از حرف ايکس به جاي متغير مجهول استفاده شده است.

اما نتيجه تحقيقات حقير در اين زمينه چيز ديگري را نشان مي‌دهد:
رياضي دانان ايراني به ویژه خوارزمي براي نشان دادن مجهول از کلمه «شي» مترادف «چيز» و به معني ارزش عددي و متغير مجهول استفاده مي‌کردند.

براي نمونه براي نشان دادن رابطه جبري 2X+4X=12 (X=2) از عبارت جبري 2شي +4شي =  12 (شي = 2) استفاده مي‌نمودند، پرتغالي‌ها هنگام ترجمه اين متون از آن جهت که «شي» در زبان پرتغالي XI نوشته مي‌شود به جاي واژه شي از XI استفاده نمودند، فرانسوي‌ها نيز هنگام ترجمه اين متون از پرتغالي به فرانسوي تنها به نوشتن حرف اول آن يعني (X) اکتفا نمودند و اينگونه ايرانيان بنيانگذار اين نماد در روابط جبري گشتند.
شايد هم هردو دليل توامان درست باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۰
ملت بفکر چیست اینهمه مشکلات اساسی داریم سرمان به جه گرم میشود بحث های انحرافی کار اسراییل است
آخه واقعا متوجه نمیشم, آدم که هر چیزی رو به هر چیز دیگه ای ربط نمیده که, آقا جان نماد ایکس نماد قشنگیه حالا اگه شیطانپرستا هم اونو نماد خودشون میدونن به ما چه!؟؟؟؟ پس یه دفعه بگین حرف ایکس رو از ریاضی هم حذف کنند, یا اینکه دیگه نگیم اشعه ایکس بگیم اشعه ....!!!
چه تحلیل مسخره ای , خیلی چیزا میتونه نماد بعضی چیزا بشه این به معنی پاک کردن صورت مسئله نیست .شما با بزرگ کردن این موضوع دارین به اون دامن می زنید
آخه تا کی درگیر توهم توطئه میخوایم بمونیم!!!!مطمئن باشید این چیزی هست که غربیا دوست دارن
به نگارنده این حکایت توصیه میکنم توانایی های خود را برای به نظم در آوردن منظومه گودرز و شقایق امتحان کند . محتملا نتیجه جالبی در پی خواهد داشت
پیشنهاد به فرهنگستان علوم برای مبارزه باتهاجم فرهنگی بجای xاز کلمه (شی) استفاده شود. وبجای yازکلمه دیگری مانند چیز استفاده شود.
اينها همه اش خرافات ساخته دست بشر است.

چرا كه شيطان از قبل از ابداع حروف انگليسي وجود داشته و هيچ وقت نمي آد از ساخته دست بشر براي نماد و معرفي خودش استفاده كند.


اگر اين مساله آنقدر پر اهميت و حياتي است چرا در تعاليم اسلامي و قرآن هيچ سخني از آن به عمل نيامده؟
x یک معنی خیلی خیلی ساده تر هم داره و اون به معنای مجهوله.

در ضمن این بوگیرها در رنگ های آبی و قرمز هم عرضه شده اند. معنای اون ها از نظر ایشان چیست؟!

کسی که فقط از یک جنبه موضوعی خبر دارد، اصلا از آن موضوع خبر ندارد!
"شما حتما آن را تحت عنوان بوگير در زير آينه خودروها مشاهده فرموده ايد"
والا من یکی تا الان اصلا متوجه این چیزا نشدم. دو تا خط میشه علامت شیطان؟؟؟
يعني شيطانپرستان زمان فرعون هم وجود داشتن؟ واقعا عجيبه!!!
خيلي از چيزها را مي توان با افكار و سمبل شيطان پرستان شبيه سازي نمود پس آيا همه نشانه ها و حروف شيطاني اند.
بابا دست بردارید از این خرافه بازیها !!
بابا شما را به خدا دست بردارید. عصر رایانه و ماهواره است. کجای اینترنت ایکس نشسته؟ کجای علم فضا؟ اینها مشغولیات مردم بیکار است. تابناک شما که گاهی یک جو عقل به خرج می دادی. جامعه را مشغول این مزخرفات نکن.
از مقامات می خوایم که پس از اطلاع رسانی گسترده برخورد جدی انجام دهند بعضی ها واقعا نمی دانند و برخی از قصد این کار را می کنندکه باید جلوگیری شود
اینها همه چرنده خیلی ها تا همین چند وقت پیشم نمی دونستند نماد ایکس چی هست که شما ها این حرفها را اشاعه دادید . راست و دروغشم کسی ثابت نکرده . چند روز دیگه همه حروف انگلیسی می شند نماد شیطان
یعنی یه علامت ضربدر موازین دین ما رو از بین می بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا شفاتون بده
سالها شيطان در كتب رياضي بود و ما نمي دانستيم.
بجاي اين تحليلهاي آب دوغ خياري برويد كمي فكرتان را اصلاح كنيد. شايد اقتصاد كشور بهبود و سروسامان بگيرد.
بابا چیز عجیب و غریبی نیست اینقدر شلوغشش نکنید
ااین تابناک تا ما را شیطان پرست نکند ول کن نیست
باسلام، من در فرودگاه مهرآباد هنگام پروازدرنزديك شيشه درب عقب (پژو 206) يكي از ماشين هاي مراقبت پرواز ديدم گفتم بهتر بود از خود شان شروع مي كردند تادچار بدآموزي نگرديم. باتشكر
این متن بسیار ارزنده است و جای تشکر داره از نویسنده
ولی ربط بوگیر ماشین به ... خیلی دیگه بی ربط است
مجیدجان! اون خوشبوکننده است که زیر آینه ماشین آویزان میکنند و بوگیر نیست .بوگیر را گلاب به روتون ، جای دیگر آویزان میکنند.
خدا نويسنده رو شفاي عاجل عنايت فرمايد.
یه بو گیر با کیفیت و ارزون تولید و عرضه کنید و اهمه رو راحت!
دوست عزيز JAKOB BOHME درسته ، نه JACOB BOMEH .

در ضمن، اين نشانه هاي به قول شما شيطاني به خودي خود فرد رو گمراه نميكنه. بلكه اطلاع رساني امثال شما مردم رو نسبت به اين چيزا حساس ميكنه و دنبالش ميرن ببينن چه خبره. نميدونم چي شده ما همه چيز رو يا ابليسك ميبينيم يا نماد شيطان!
نظر به اینکه همه کارهایمان درست مطابق شرع و قانون است و فقط همین یک مورد باقی مانده بهتر است حرف x را از روابط و معادلات ریاضیات حذف کنیم و اساتید ریاضی و فیزیک را ملزم به استفاده از حروف دیگر به جای x نماییم
حالا اگه ش بذاریم نمیگین اول کلمه شیطونه ؟ اگه د بذاریم نمیگین اول کلمه دجاله ؟ اگه ب بذاریم نمی گین اول کلمه بی حجاب هست ؟ اگه م بذاریم نمی گین اول کلمه معاوین ؟ بابا دست وردارین فکر تورم شصت درصدی آینده باشین
آخه چی رو به چی ربط می دید !

هدفتون از این بی استدلالی چیه ؟
جل الاخالق !!!! خدایا پناه بر تو !!!!!
عجب مقاله بي مفهومي حتما ايشان فكر مي كنند كه فقط خودشان تحقيق مي كنند و بقيه كشكند
اتفاقا الان كه مطلب رو خوندم و ميخواستم اين صفحه رو ببندم متوجه علامت منحوس و منجوس x گوشه صفحه ويندوز شدم !!! با بهانه اينكه براي بستن استفاده ميشه!!!! آقاااااااااا مراقب اين شياطين باشييييييييييننننن! همه جا هستن. همه جااااااااااااا
حالا که چی؟؟؟؟ مثلا یک علامت ایکس هم روی ماشین باشه چی میخواد بشه .... ای کاش عوض این کنکاشهای الکی دنبال جنایت در کهریزک می رفتید .... که با ملت چطور مثل فیلمهای کانال XXL رفتار می کردند .
آسمون ريسمون بافتن به اين ميگن
وای بر ما که بعد سی سال هنوز اندر خم یک کوچه ایم.
خیلی جالب بود.ممنون
لابد اشعه ایکس همان اشعه شیطانه !!
لباسهXL هم که سایزه شیطانه
مصریان باستان همانند ایرانیان باستان(قبل از ظهور زرتشت)خورشید را می پرستیدند.حالا اگر آخن آتون(عکس اول)که خداپرست هم بوده دستهایش را به شکل اکس می گذاشته دلیلی برای شیطان پرستی نیست.مصریان باستان همیشه خدای آمون(خورشید)را می پرستیدند ولی متاسفانه شما همه چیز را قاطی کردین و این مسائل دروغین را در آوردین،حالا چه قصدی از تخریب مصر باستان و ربط دادن شیاتین به مصر باستان را دارین خدا می داند.
با سلام، در دين مبين اسلام نيت مهمتر است. نيت ما که از استفاده حرف X در محاسبات رياضي، وابستگي به شيطان پرستان نيست! بياييد کمي راحتي زندگي کنيم.
شما طنز هم می نویسید؟!!!!
پس از این ببعد باید بجای اشعهxبگیم اشعه شیطان و تو ریاضی بگیم ریشه های معادلات شیطانی رو حل کنیم و... به نظر من x نشانه شیطان نیست
عزیزان به جای این همه بزرگ نمایی فرهنگ سازی کنید، فکر می کنید چند نفر از اون راننده هایی که این نماد رو آویزان آیینه خود کرده اند مطالب شما را می خوانند یا می دانند، من خودم از چند راننده ای که این نماد رو به زیر آیینه خودروی خود نصب نموده ام سوال کردم، ولی متاسفانه هیچ کدام اصلا" نمی دانند که این نماد به چه معنی است.
در ضمن بهتر است دست فروش هایی که اکثر آنها در نقاط پر ترافیک و سر چهار راه ها ایستاده اند و این نمادها و خیلی چیزهای دیگر را به فروش می رسانند جمع آوری شوند.
اگر مشگل اقتصادی مردم رو حل نکنید مطمئن باشید گرایش نسل جوان به اینگونه تفکرات زیاد خواهد شد
نام صحیح این فرد Jacob Böhme هست نه Bomhe که در عکس هم بخوبی خوانده می شود. شما که این قدر ادعای قیمومیت بر تمام زندگی شخصی افراد دارید و به قول خودتان در جمع دانشگاهیان صحبت می کنید ، حداقل املای صحیح اسامی افراد را یاذبگیرید.
واقعا برای این طرز تفکر باید گریست.
با سلام
لطفا مفهوم نقش و ارم مندرج در سمت چپ بالای تصویر جاکوب بومه را نیز تشریح فرمائید ؟
جوون ننت بي خيال. داخل كشور بوگير توليد نمي كنيم( البته خوشبو نه خفه كننده) بعد مي خواهيم نمادهاي شيطاني را به مردم معرفي كنيم؟!!!
شما یا خیلی بیکاری یا نمی فهمی چی داری می نویسی.
این بنده خدا قرصاشو اشتباه خوزده.کمکش کنید ثواب داره.
باز گير دادينا ما مشكل ديگه اي نداريم؟ من فكر مي كنم 5/99 درصد افرادي كه از اين خوش بو كننده استفاده مي كنن اصلا نمي دونن جريان چيه؟
درضمن تابناك جان فك نمي كني عكس اول مورد منكراتي داره؟
جن اش بو داده هست
عجب پس اگه یه جا دست به سینه برای احترام به طرف مقابل بایستیم بنده شیطان شدیم !
اهان. یعنی مصری ها همه شیطان پرست بودن و ما نمی دونستیم. خداوند متعال این ذهن های بیمار را شفا دهد
عجب؟ پس روی پیراهن مینویسن Xl یا XXL یعنی 2شیطان یزرگ.یا 1 شیطان بزرگ؟
راستی چرا مجهول در ریاضیات X است؟؟
پس تكليف اشعه ايكس و عكس برداري پزشكي چي ميشه؟؟
این بوگیر عجب تاریخچه ای دارد اگر بگردیم برای بقیه بوگیرها هم درکتاب چند جلدی تاریخ تمدن مطلبی پیدا خواهیم کرد.
با عرض سلام و خسته نباشید.
چرا نام نویسنده مقاله نوشته نشده است؟
با تشکر
ما هم از این مقاله ها و نظریه ها اختراع کنیم بهمون پول میدن؟!
تو چطور تابناک؟! برای چاپ نظرم تو هم لابد پول میخوای؟!
واقعا متاسفم ! آخه مصریان باستان اصلا کجا درک می کرده اند شیطان را که بخواهند شیطان پرستی کنند. مثل مردم بربر قدیم بت پرست بوده اند مثل آمون.
فیها و مافیها را به وصل کرده تا یک موضوع مزخرف را اثبات کند . در بسیاری از پایه های دکل های فشار قوی برق از بالا تا پایین آهن ها به شکل ایکس به هم جوش داده شده اند ، پس آنها نماد شیطان است . پایه های بیل بردهای تبلیغاتی در خیابان ها و جاده ها اکثرا به شکل ایکس است ، پس آنها هم نماد شیطان هستند. در ساختمانهای اسکلت فلزی برای محکم تر شدن سازه ها از زاویه های چهارگوشه تیرآهن ها را به شکل ایکس به هم جوش می دهند ، پس آنها هم نماد شیطان است. اصلا حرف ایکس باید از انگلیسی حذف شود چرا که قطعا نماد شیطان است. والا اینگونه تفکرات مال مغزهای بیمار است که به همه چیز و همه کس کار دارند و از ریز تا درشت اعمال مردم را زیر نظر می گیرند ولی خودشان هرچه دلشان می خواهد انجام می دهد .
آگر خود شیطان می دونست که همچین فلسفه پیجیده ای داره حتما بیشتر از اینا قیافه می گرفت.
كجايند كفن پوشان؟؟؟؟!!! اگه دوره خاتمي اين اتفاق مي افتاد چه جار و جنجالي كه راه نمي انداختند! .... دوست عزیزم حتما هنوز خبر رو ندیدی من بجات نظرت رو نوشتم!!
از این پس در تدریس زبان انگلیسی x از الفبا حذف و کلیه زبان آموزان ، مدرسان و مترجمان در صورت استفاده به حبس تعزیری از 1 تا سه سال محکوم می شوند و اصولا کشورهای غربی از ابتدا برای وارد ضربه به شعاعر و ارزشهای ما این حرف را در الفبا گنجانده اند
پس حال باید تحول بزرگی هم در علم حساب و ریاضی بعمل آورد و علامت ضربدر را هم باید عوض کرد چون به نظر میرسد مبتکرش ریشه صهیونیستی داشته است.
کلمه «شي» مترادف «چيز» است پس ايرانيان بنيانگذار نمادX در روابط جبري گشتند. عجبا اینکه شي یک لغت عربی است کتاب خوارزمی هم عربی در زمان حکومت ترکان بوده.
خود خوارزمی ازبک بوده به عربی می نوشت.
بسيار درست و صحيح گفته اند و البته شيطان پرست مخفي در جامعه ما هم زياد است كه از بكار بردن اينگونه نمادها در ماشين ويا منزل و البسه خود دريغ نميكنند و دوست دارند اين مطلب اشاعه پيدا كند و جلوي افشاي آن را هم ميگيرند تا به نوعي عادي سازي كنند و افشا كننده را به توهم متهم ميكنند ولي كور خوانده اند ياران خداجوي خداپرست منتظر مهدي بسيارنند.
این "اپستمولوژيستي" یعنی چی؟
در ضمن تحلیل کاملا علمیی بود! گفته باشم!
ببين دانشگاهيهاي ما به چه حرفهايي بايد گوش بدهند. اونوقت ميگن بايد علم و دانش رو گسترش بديم. شما هنوز داريد با اين حرفهاي كاملا بيهوده مغز دانشجوها رو به باد ميدهيد بعد انتظار داريد جوون امروز به فكر پيشرفت مملكت باشه.تابناك اگه مردي درج كن
عزیزم یکم به مسایل مهمتر کشور بپردازی خیلی بهتره.اصلا مگه تو فراموش کردی که اینجا آزادترین کشور دنیاست؟یارو دوست داره X آویزون کنه.چکارش داری
بابت اطلاع رساني دمت گرم.اينا كه اگر خود شيطون هم بياد بگه اين نماد منه ميگن توطئه است
این مقاله نمونه کامل بد دفاع کردن از دین و عقیده بود. اونجایی که مقاله نویس می گه [در کشور امام زمان(عج)]. راستی چرا اسمش رو ننوشتید؟
ببخشيد اگر يك گروه مخالف بيايد يكي از حروف يا رنگي رانماد خود كند ديگر ان حرف ورنگ شيطاني شده ونبايد استفاده كرد ثانيا چند نفر درايران تاحالا نام كابالا به گوششان خورده كه بدانند X نماد انها است
ذهن مردم را از واقعیت منحرف نکنید، دستان برادران اهل تسنن هم هنگام نماز به شکل x است . حتما منظوری دارند.
دست بردارید از این بچه بازی ها بروید دنبال نان که خربزه آب است!
اين تابناك بلاگرفته چه چيزهايي بلده؟؟؟!
دولت حتما باید یه فکری به حال این بوگیرها بکنه..به نظر من چند نفر رو مامور بکنن بوگیرهای دیگه از خارج وارد کنن تا اینطوری کار و بار x کساد بشه و منافع بوگیرهای جدید هم خرج امور خیر بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل