بازدید 15187

انتقاد تند یک نماینده از راه اندازی شبکه آموزشی «شاد»

منتخب مردم فریدن در مجلس، گفت: آموزش و پرورش یا به نوعی دسترسی همگانی را برای همه دانش آموزان مهیا کند یا هر چه سریعتر این شیوه ناعادلانه را متوقف کند.
کد خبر: ۹۷۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 18 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین محمد صالحی منتخب مردم فریدن و فریدون شهر، چادگان و بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ، با اشاره به راه اندازی شبکه آموزش موسوم به «شاد» به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان، اظهار داشت: در بسیاری از مناطق محروم مانند حوزه انتخابیه این جانب (چادگان، فریدن، فریدون شهر و بویین و میاندشت) با پراکندگی روستا‌ها که حتی راه مناسب هم ندارند چه برسد به گوشی همراه پیشرفته و اینترنت، آموزش محصلین از طریق فضای مجازی، باعث نگرانی فراوان در میان دانش آموزان و والدین آن‌ها در چنین مناطقی، شده است.

روستاها از شبکه های دیجیتال صدا و سیما هم محرومند

وی در همین راستا افزود: بسیاری از روستا‌ها متاسفانه از شبکه دیجیتال صدا و سیما و آموزش مختلف شبکه‌ها نیز محروم هستند، لذا وزارت آموزش و پرورش باید هر چه زودتر تدابیری بیندیشد تا محرومان، از تحصیل هم محروم نشوند.

لازم است در این مناطق کلاس های حضوری برگزار شود 

منتخب مردم فریدون شهر در مجلس یازدهم گفت: با توجه به شرایط فوق و نبودن امکانات در مناطق محروم، لازم است تا وزارت آموزش و پرورش با حفظ پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت در این مناطق کلاس‌های حضوری برگزار کند تا دانش آموزان در چنین مناطقی از تحصیل عقب نماند. 

آموزش و پرورش این شیوه ناعادلانه را متوقف کند

محمدصالحی تصریح کرد: آموزش و پرورش یا به نوعی دست رسی همگانی را برای همه دانش آموزان مهیا کند یا هر چه سریعتر این شیوه ناعادلانه را متوقف کند پیش از آنکه اندوه و افسردگی محرومیت از تحصیل مزید بر علت شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۳
به نظر میاد که نمایندگان اگه میبینن محرومیت هست به فکر برطرف کردن محرومیت باشن نه اینکه چند میلیون نفری که در شهرها و روستاهای دارای اینترنت هستن رو از اموزش محروم کنن

درضمن به نظر میرسه دیگه گوشی ای که اینترنت داشته باشه رو همه دارن
بابا سامانه شاد در تهران هم قابل دسترسی نیست .چه برسد به مناطقی که نماینده محترم فریدن گفتند.خیلی از معلمین حتی در تهران هم گوشی هوشمند واینترنت ندارند.
واقعن هم یه دانش آموز جوون که پدرش نتونسته براش گوشی هوشمند و اینترنت فراهم کنه، ازین ماجرا افسرده و دلزده میشه.
کار مملکت، شده حکایت ماری آنتوانت و دستور بیسکویت خوردن به فقرا.........!
خب، شما به عنوان نماینده برای این مردم چه کار کرده اید؟
حتی در مناطق دیگر هم امکان فراهم آوردن گوشی های هوشمند و تبلت و لپ تاب برای همه خانواده ها مخصوصاً خانواده هایی که دو یا سه فرزند دانش آموز دارند فراهم نیست.
دقیقا درست می فرمایند شهرستان محروم راز و جرگلان در استان خراسان شمالی هنوز اینترنت پر سرعت نداره چه برسد به اینکه بچه ها گوشی همراه داشته باشند که بتواند استفاده کنند هر چند شغل بسیاری از مردم آنجا کشاورزی این و قادر به خرید یه گوشی هم نیستن
چرا قطع کنند یعنی اکثریت که دسترسی دارند هم باید محروم بشن
با هزار زحمت یکسال است که گوشی موبایل را از فرزند دبیرستانی ام گرفته ام و او به این حالت عادت کرده است
و بعد از این طرح آموزش و پرورش جنگ جدیدی در خانه ما شروع شده
خدا از باعث و بانی آن نگذرد
به هيچ عنوان نه خودم و نه فرزند محصل ام در سامانه شاد ورود نخواهيم كرد
اگر آن مناطق آلودگی ندارند، چون دور از دسترس هستند چرا کلاسها حضوری انجام نمی شود؟
اتفاقا یک کار بسیار خوب همین نرم افزار شاد است. اینکه برخی دسترسی ندارند به بدی این نرم افزار مربوط نمی شود. باید اشکال را در جای دیگری جستجو کنید. اگر دیجیتال توسعه ندارد چه ربطی به شاد دارد. یکی از اقدامات بسیار موثر و آینده دار آموزش و پرورش همین راه اندازی شاد است. دست وزیر درد نکند. اگر به دولت ایراد می گیریم که ایرادات فراوان دارد لیکن نمی توانیم اگر کار درستی انجام داد نبینیم.
دلت خوشه بابا
مگه وقتی مدرسه بود کسی درس میخوند
بزور و تشر و التماس میگرفتن 4
بی عدالتی در آموزش بیداد میکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان