بازدید 15641

دانشجويان گربه گير جايزه مي گيرند !

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: از کلیه دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح جمع‌آوری گربه‌ها در محوطه خوابگاهها ترجیحا دانشجویان جانورشناسی، دامپزشکی، زیست شناسی و ... دعوت بعمل می‌آید در این طرح شرکت کنند.
کد خبر: ۹۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۷ 24 April 2010
مسوولان خوابگاه‌های دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام داشتند به هر دانشجویی که در محوطه خوابگاه،  گربه‌ای را  بگیرد مبلغ هفت هزار تومان پاداش پرداخت خواهد شد.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، در هفته گذشته دکتراسماعیلی رییس خوابگاه‌های دانشگاه تهران در جمع دانشجویان خوابگاه چمران دانشگاه تهران حاضر شد، در این جلسه دانشجویان مسایل و مشکلات خوابگاه‌ها را مطرح کردند که از آن جمله اعتراض نسبت به افزایش بیش از اندازه گربه در محیط خوابگاه‌های فاطمیه و چمران بود.

در این جلسه دکتر اسماعیلی عنوان کرد با شهرداری تهران مذاکراتی پیرامون جمع آوری گربه صورت گرفته است اما از آنجا که شهرداری برای جمع آوری گربه ها مبلغ 5 میلیون تومان فقط برای یک خوابگاه خواسته بین دانشگاه تهران و شهرداری توافق حاصل نشده است.

دراین جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دختر با رییس خوابگاههای تهران،دکتر اسماعیلی تاکید کرد:« می‌توان بجای پرداخت این هزینه به شهرداری از خود دانشجویان به‌عنوان کار دانشجویی استفاده کرد.»

وی پیشنهاد داد:«به ازای گرفتن هر گربه توسط دانشجویان دختر در خوابگاهها مبلغ ده هزار تومان پاداش پرداخت شود.»

پس از این جلسه، روابط عمومی خوابگاه‌های دانشگاه تهران با نصب اطلاعیه‌ای در راهروهای خوابگاه چمران و فاطمیه از آغاز طرح جمع آوری گربه ها توسط دانشجویان علاقه مند خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: از کلیه دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح جمع‌آوری گربه‌ها در محوطه خوابگاهها ترجیحا دانشجویان جانورشناسی، دامپزشکی، زیست شناسی و ... دعوت بعمل می‌آید در این طرح شرکت کنند.

همچنین در این اطلاعیه  تاکید شده ابزار لازم مانند قفس در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و در ازای تحویل هر یک گربه مبلغ 7 هزار تومان پرداخت خواهد شد.

نصب این اطلاعیه موجب عصبانیت برخی از دانشجویان شده، به نحوی که با پاره کردن این برگه‌ها واکنش نشان داده و آن را توهین به قشر دانشجو عنوان کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
خيلي نيكو به به مشكل بيكاري دانشجويان و جوانان حل شد!
ما دیگه به این بی احترامی ها عادت کردیم و پوستمان کلفت شده
اگه موش بگيرن چند مي ديد
تاسف آوره! همين
از همین جا از بچه های دانشگاه تهران درخوارست همکاری دارم...من دانشجوی دانشگاه بهشتی هستم.اینجا گربه های خوبی پیدا میشه.....ما می تونیم با هم سند همکاری امضا کنیم....من گربه های دانشگاهمونو قلاده ای 5هزارتومان همراه با سرویس رایگان میفروشم..........تحویل درب دانشگاه تهران.ضمنا اگه عمده ای بخواین ارزونترم حساب میکنم......
بدینوسیله به اطلاع می رساند ما به نمایندگی از گربه های مشغول در دانشگاه تهران به این عمل غیر گربه ای اعتراض کرده و این عمل را مغایر با کلیه قوانین و حقوق گربه ها می دانیم از طرفی در مبلغ گفته شده فرقی بین دانشجویان کارشناسی و ارشد و دکترا نمی باشد .همچنین این موضوع سبب تمسخر گربه های مشغول در دانشگاه آزاد شده است. لذا خواهشمندیم وزیر علوم سریعا" به این موضوع رسیدگی کرده و از سرافکندگی گربه های جویای علم و دانش و... در دانشگاه تهران جلوگیری نماید.
حالا دانشجو شدن این هم کلاس داره . شاید خیلی پولدارن
واقعاً خیلی متاسفم. در کشورهای دیگه این همه به حقوق حیوانات احترام گذاشته میشه اونوقت تو کشور ما جایزه تعیین میکنند برن گربه بگیرن و این طفلکی ها رو بفرستند سالن تشریح. واقعاً گناه دارن
اینجانب ... به عنوان یکی از دانشجویان دانشگاه تهران بدین وسیله به اطلاع دانشجویان سراسر کشور می رساند که حاضر به فروش سرقفلی حرفه جدید خود به بالاترین قیمت پیشنهادی می باشم. متقاضیان می توانند برای ارسال رزومه خود به آدرس ... مراجعه نمایند. بدیهی است ملاک گزینش علاوه بر داشتن تعهد به حسن انجام کار دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد، انجام خدمت سربازی(برای برادران)، داشتن حداقل یک مقاله در نشریات معتبر داخلی یا بین الملی، تسلط به یکی از زبانهای انگلیسی یا فرانسه، ارائه مدرکی دال بر پذیرش در یکی از دانشگاههای اروپا یا آمریکا، عضویت در بنیاد ملی نخبگان و حداقل سابقه همکاری 10 ماهه با یکی از موسسات تحقیقاتی کشور می باشد.
امید است با اجرای موفقیت آمیز این دست پروژه ها علاوه بر اعتلای روز افزون میهن عزیز در سطح جهانی، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای جوانان غرور آفرین این مرز و بوم باشیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار