بازدید 79366

تصاویر زیبا و اختصاصی از یک باغ گل در هلند

کد خبر: ۹۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۵ 22 April 2010





















































تصاویر از بیننده تابناک: علیرضا حسینی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۰
ali bod
خیلی قشنگ بود
اسم این باغ گل، کویکن هوف هست و فقط دو ماه از سال میشه از اون بازدید به عمل آورد.
تبارک الله احسن الخالقین
خداوندا ترا سپاس بااینگونه نگرش در خلقت
لطفا سری هم به باغ لاله های کرج بزنید .آدرس کرج کیلومتر 52 جاده چالوس محله گرماب باغ لاله ها در ضمن این باغ از 7 اردیبهشت به مدت 10 روز به روی علاقه مندان به طبعت باز است .
ای کاش در جای جای کشورمان هم چنین باغهایی به وجود بیاوریم
ما هم محلات داریم اما ذوق و مدیریت درست نداریم ...
بازهم سانسور گلهای اصلی رانشان ندادید .
ماهم می گوییم فتبارک الله احسن الخالقین
آقا علیرضا انشاالله همیشه شاد و سرحال باشی
در کشور اتریش که 2 برابر فروش نفت ایران درآمد توریسم دارد فقط ساختمانهای قدیمی و بسیار زیبا وجود دارد . در هلند هم همینطور .
irane man az ein ham behtare tabnake badbakht kharej nedideh va bigane parast
فقط كار خدا درميان نيست ذوق و تلاش باغبان هم در ميان هست. و الا چرا فقط در هلند تبارك الله احسن الخالقين.
جاتون خالی ما هم آنجا بودیم
قشنگه، ولی واقعا این باغ ساخته ی دست انسان به مراتع و مناظر ایران نمیرسه.
هیچ وقت به پارک های خودمون که نمی رسد!!.
زحمتش هلندي ها كشيده اند ايرانيها مي نويسند تبارک الله احسن الخالقین
درآمد توريستي حاصل از آن معادل 5 تا ميليارد دلار در سال است
يك تكه از بهشت جا مانده بر زمين.......
سلام. در اهواز برخی ازپیمانکاران فضای سبز بیشتر خرابکاری دارند تا آبادانی . نمونه آن پارک کوثر 2 در منطقه کیانپارس . بته های ناترک( یا مورد) را کندند که بجای آن مورد خارجی بکارند که بعد از قرنی کاشتند ولی درست مواظبت نمی کنند چون کارگران فضای سبز حقوق هایشان درست پرداخت نمی شود دل خوشی بکار ندارند. خیلی از موردهای خارجی شکسته و نابود شد حتی نردهای نزدیک ریل قطار را هم مرتبا دزدیدند ولی کسی محل نمی گذارد. آن موقع که پیمانکاری نبود خیلی بهتر مواظبت می شد و لی پیمانکاران دمار از روزگار فضای سبز در آورده اند فقط فکر جیبشان هستند. یکی از مامورین شهرداری که مسئولیت قطع درختان را دارد درختان را از بالا قطع کرده و روی گیاهان دیگر می اندازد و باعث آسیب به آنان شده است .شخصا دیدم با ماشین شهرداری روی بته های مورد می رفتند و کلی را نابود کردند.به شهرداری و شورای شهر نیز این مطلب منعکس شد . لطفا اطلاع رسانی کنید شاید یک خری به این مسئله رسیدگی کند.ما که اعصابمان خرد شد. متشکرم
دقیقا مثل ایران خود ما
ممنون از سلیقه زیبای شما. لطف کنید نمونه های وطنی رو هم نمایش بدید.
لطفا از اينگونه تصاوير بيشتر بگذاريد همش اخبارسياسي غالبا دروغ وفريب خسته كننده است
به پای اغ ارم ما نمی رسه
خوب است سری به پارک شهر تهران بزنی اخیرا"باغچه های زیبائی از گلهای رنگارنگ لاله ایجاد کرده اند که در بسیار زیبا وچشم نواز است.
باور مکن که صورت او عقل من ببرد
عقل من آن ببرد که صورت نگار اوست
گر دیگران به منظر زیبا نظر کنند
ما را نظر به قدرت پروردگار اوست
اینجا یک باغ مانند ایران نیست بلکه هم اکنون شما در هر کجای هلند این گلها را میتوانید ببینید-یعنی همه جا گل و سبزه هست و رسیدگی هم میشود .....درست مثل اهواز!!
در هلند ضرب المثلی هست که میگوید دنیا را خدا افرید و هلند را انسانها
در دیداری که از گلخانه های هیدروپونیک شهر جدید هشتگرد داشتم به یک گلخانه گل رز های هلندی برخوردم که بسیار زیبا بود فکر کنم با توجه به آب و هوای خوب این شهر بشود مانند هلند یک باغ گل زیبا برای مردم احداث کرد. ضمنا چند سال پیش در تلویزیون گل رز جدیدو زیبایی را نمایش دادند که مختص آن شهر جدید( هشتگرد) است که شبیه تصویر 11 بود .
ضمنا در فصل بهار می توانید از شکوفه های زیبای درخت گیلاس در روستای فشند( پشند) و روستای کوشک زر در شهرستان ساوجبلاغ یا در شهرستان شهریار تصویر برداری کنید برای مردم جالب است من و خانواده ام که جنوبی هستیم خیلی لذت بردیم چون تا الان چنین صحنه ایی را ندیده بودیم
از نرگس زارهای بهبهان هم عکس و تصویر تهیه کنید زیبا است
می گویند گلایل بومی خوزستان است من خودم در شرکت نفت آنان را به رنگهای مختلف دیدم می توانید از آن عکس تهیه کنید.
ضمنا به مسئولین در اهواز توصیه می کنم بجای اکالیپتوس و دیگر درختان بی ثمر بروند و درخت کنار بکارندچون این درخت بومی استان است. همیشه سبز زیبا می باشد میوه اش بسیار مفید و خاصیت ( ویتامینbکمپلکس و c) دارد بسیار خوشمزه است و مردم خیلی میوه آن را دوست دارند برگش معروف است ( سدر).براحتی نمیشکند . سایه خوبی دارد از همه مهمتر مانند نخل خرما برای مردم مقدس است و در قرآن مجید از آن به نام سدر یاد شده است.شنیده ام در مرکز تحقیقات میوه های گرمسیری در منطقه ام التمیر اهواز محققین روی واریته های آن کار می کنند. فقط مشکلی که دارد در فصل میوه بچه ها برای بدست آوردن میوه خشمزه آن سنگ پرتاب می کنند که به این علت نباید از کاشت آن خودداری کرد . ضمنا آب های زیر زمینی به استفاده یک گیاه بی خود مانند کهور نرسد بهتر است . اگر از حالا شروع کنند به کاشت کنار چند سال بعد خواهید دید که اهواز چقدر زیبا می شود . البته در کل استان بکارند.
نعوذ بالله مگر هلندیها خالق گل شده اند که دوستمون از تبارک الله احسن الخالقین ناراحت می شوند. البته باید به ذوق و هنر هلندیها برای برپایی چنین باغی اعتراف کرد.
چرا هر چه میبینید فوری جبهه میگیرید که به منظر خودمون میرسه؟؟؟؟ بابا این باغ فوقالعادست اینم میخواید منکر بشید؟؟؟
هر جا که قشنگی زیبایی وجود داشته باشد خدا هم هست . خدایا این زیبایی هم در ایران ما قرار بده تا ما هم بتوانیم به انها افتخار کنیم . ایران ما هم این زیبایی ها را دارد مدیریت ندارد .
يك سري از گل هايي كه در " محلات " اراك پرورش داده مي شود ، به همين هلند صادر مي شود، اما متاسفانه مديريت مناسبي وجود ندارد كه از اين گلهاي بسيار زيبا در كشور خودمان هم استفاده شود.
عالي بود
چرا بعضی ها فقط دوست دارن گیربدن؟
دستتو درد نکنه قشنگ بود!
خواستم درجواب اونی که گفته بود زحمتش رو هلندی ها کشیدند ایرانیها میگن فتبارک الله احسن الخالقین بگم نادان اگه همون خدا که این گلهای زیبا ورنگارنگ رو از خاک سرشون رو بلند کرده نبود قدرت تو و هلندی ها میتونست چنین هنرنمایی زیبایی بوجود بیاورد که چشم درحیرت بماند متاسفم با این تفکر ساده لوحانه ات!!!!
قشنگ هست ولی به هر حال به پای خرمدره ما که نمیرسه !
از اين ريباييهاي خداوند باز هم نشان دهيد
واقعاً زيباست بهشته
ديروز از بزگراه چمران و بزرگراه همت و مدرس و.... رد مي شدم واقعا زيباو غرق گل شده اند. هيچ جاي دنيا در خيابانها اينقدر گل نمي بينيد . دست همكاران شهرداري درد نكند.
سلام. اون باغبان هم از آفريده‌هاي خداوند است. پس در نهايت همان مي‌شود تبارك الله احسن لخالفين
باغ گلهاي اصفهان در ارديبهشت هيچي از اين باغ هلندي كم نداره حتي مي تونم بگم معماري و آبنماهاي زيباتري هم داره دعوت مي كنم حتما سري بزنيد.
خیلی زیباست.واقعا بهشته
دست این آقا که زحمت کشیدند عکسهارو تهیه کردند و چشم مارا نواختند درد نکند خدا قوت
شاهكاره
ممنون زیبا بود
طبيعت زيباتر از اين در گيلان ما در حال از بين رفتن هست و ما از طبيعت زيبا در خارج لذت ميبريم
کاش ما هم قدر منابع طبیعی مان را می دانستیم
با تشکر خیلی زیبا و دیدنی بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار