بازدید 12160

منتجب نیا: کروبی حتی سردرد هم ندارد

کد خبر: ۹۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷ 22 April 2010
فرارو- در اواسط هفته جاری خبری مبنی بر بیمار بودن مهدی کروبی- دبیر کل حزب اعتماد ملی- در برخی از سایت‌های خبری داخلی منتشر شد. این سایت‌ها مدعی شدند که کروبی مبتلا به یک سرطان لاعلاج است و حال عمومی وی مساعد نیست.

دراین بین حسین صفارهرندی وزیر سابق ارشاد در روزنامه کیهان طی یادداشتی از یک اصلاح‌طلب بیمار خواست که استغفار کند. این مسئله نیز باعث شد که برخی از رسانه‌ها این اصلاح‌طلب بیمار را مهدی کروبی معرفی نمایند. همه این حرف‌ها و حدیث‌ها باعث شد تا سراغ قائم مقام حزب اعتماد ملی رفته و صحت و سقم این خبر را از او جویا شویم.

اما قائم مقام حزب اعتماد ملی می‌گوید وخیم بودن حال مهدی کروبی دروغ محض و شایعه رقبای سیاسی است و کروبی حتی یک سردرد هم ندارد. به عقیده وی مقامات قضایی باید هوشیار باشند چرا که احتمالا توطئه‌ای درکار است.

رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فرارو با شایعه دانستن این خبر گفت: «آقای کروبی خیلی سالم و سرحال هستند. اتفاقا ایشان امروز میزبان جمعی از علما و بزرگان هستند. همه این شایعات دروغ محض و در راستای جنگ روانی است. این‌ها را رقبای ایشان جعل می‌کنند. همانطور که گفته می‌شود؛ دروغ هرچه بزرگتر باشد جذاب‌تر است. بنابراین وخیم بودن حال آقای کروبی دروغ محض بوده و ایشان بحمدالله یک سردرد هم ندارند.»

وی دلیل طرح این شایعات را در راستای جنگ روانی ارزیابی کرد، و افزود: «من نگران طراحی توطئه‎‌ای برای آقای کروبی هستم. لذا به مقامات امنیتی و انتظامی هشدار می‌دهم مراقب باشند؛ چه بسا که افراد مخرب و مرموزی قصد جان ایشان را کردند و می‌خواهند برای نظام مسئله درست کنند.»

منتجب نیا اضافه کرد: «کسانی که این حرف‌ها را می‌گویند در حال تست جامعه زدن جامعه هستند تا اگر شرایط را مساعد دیدند توطئه و نیت شوم خودشان را به مرحله اجرا بگذارند. فلذا باید دستگاه قضایی و امنیتی هوشیار باشد که خدای نا کرده دشمنان دوست‌نما برای ایشان و نظام مسئله‌ای ایجاد نکنند.»

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع از جانب خانواده آقای کروبی واکنشی به همراه خواهد داشت یا نه، اظهار کرد: «ایشان دائما مشغول رفت‌ و آمد هستند. لازم نیست کسی هر روز بگوید زنده و سالم هستم. روزی ده‌ها و بعضا صدها نفر به ملاقاتشان می‌روند و در جلسات عزا و جشن و فاتحه شرکت می‌کند. همه اینها دلیل بر دروغ و کذب بودن این ادعا و رسوایی این مدعیان است.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خدا این یار امام ره را برای ماحفظ کند تا عده ای نتوانند چهره امام را نزد نسل جوان خدای نکرده خدشه دار کنند.
الهی شکر میلیونها بار الهی شکر
اف بر ملتی که برای مرگ کسی روز شماری کند عمر دست خداوند متعال است خداوند بر عمر خدمتگذاران واقعی بیافزاید
خدا را شکر
چه دروغ بزرگی
روزها ده ها و صد هانفر به دیدارشان می روند؟؟؟؟؟؟
و در جلسات جشن و عزا و فاتحه شرکت می کنند و حتما برای خرید ماست هم به دکان بقالی سر کو چه شان هم می رود
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند ایشان که امین امام بودند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها