بازدید 19373

واکنش ثمره هاشمی به اظهارات نادران

رحيمي اعلام كرده كه اگر فسادي كشف شود بايد دست فاسد را قطع كرد/تمام كساني كه در دولت حضور دارند با فساد و تباهي مخالفند/ايراد اتهامات عليه مقامات دولت از شيوه‌هاي تخريبي عليه دولت است كه تشديد شده است.
کد خبر: ۹۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵ 08 April 2010
مشاور ارشد رييس‌جمهور با تاكيد بر مخالفت تمامي مسئولان دولتي با فساد و تباهي، خواستار رسيدگي و اعلام جرم قوه قضاييه و دادستان كل كشور به ايراد اتهامات عليه مقامات دولتي شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، مجتبي هاشمي‌ثمره مشاور ارشد رييس‌جمهور در جمع خبرنگاران در استان آذربايجان غربي بتاكيد كرد: تمام كساني كه در دولت حضور دارند با فساد و تباهي مخالفند.

وي در واكنش به اتهاماتي كه اخيرا از سوي الياس نادران نماينده تهران نسبت به معاون اول رئيس‌جمهور مطرح شده است، گفت: خود آقاي رحيمي اعلام كرده كه اگر فسادي كشف شود بايد دست فاسد را قطع كرد.

هاشمي ثمره ايراد اتهامات عليه مقامات دولتي را از شيوه‌هاي تخريبي عليه دولت عنوان كرد كه در گذشته وجود داشته است اما در اين دوره تشديد شده تا دولت را از كار اصلي خود باز دارد.

به گفته وي گاهي اوقات طراحي‌هايي براي پيشبرد كار دولت صورت مي‌گيرد كه اگر قرار باشد دولت در اين گردونه‌ها خود را معطل كند بايد جواب بسياري را بدهد.

مشاور ارشد رييس‌جمهور از لزوم اقدام قوه قضاييه در اين راستا سخن گفت و افزود: دادستان كل كشور و قوه قضاييه بايد نسبت به كساني كه اهانت مي‌كنند و تهمت مي‌زنند اعلام جرم كند و درخواست رسيدگي به موضوع را داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر