بازدید 12426

طرح استیضاح وزیر راه کلید خورد

کد خبر: ۹۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۲ 07 April 2010
نماینده ساری از تقدیم طرح استیضاح وزیر راه به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه طراحان طرح استیضاح وزیر راه پس از پایان جمع آوری امضا برای این طرح، طرح مذکور را در جلسه علنی روز چهارشنبه تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند، گفت: این طرح قاعدتا باید امروز اعلام وصول شود در غیر این صورت در جلسه آتی مجلس اعلام وصول خواهد شد.

وی از محمدرضا خباز نماینده کاشمر، حسن کامران نماینده اصفهان و مرعشی نماینده رودبار به عنوان امضا کنندگان این طرح استیضاح یاد کرد.

به گزارش مهر، هیئت رئیسه مجلس در موارد مشابه تقدیم طرح های استیضاح وزیران کابینه برای مدتی این طرح ها را مسکوت باقی می گذارد تا فرصت برای رایزنی و توافق رسیدن نمایندگان دولت و مجلس فراهم شود ، بنابراین امکان دارد سرنوشت این طرح نیز مانند طرح های استیضاح دیگر باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بازم پس می گیرند
بنده خدا داره درست کار می کنه که.
24000نفر کشته در جاده ها،10000میلیارد تومان هزینه تصادفات جاده ای در سال 1388،سوانح هوائی 13 گانه مهلک در یکسال گذشته،پر خطر اعلام شدن هواپیماهای ایران ایر در آسمان اروپا،افتتاح مسخره و جعلی راه آهن اصفهان-شیراز و اتوبان پردیس،سوانح منجر به فوت قطار،پیگیری پروژه پر مسئله و ناکام قطار مگ لو و هدر دادن بودجه،عدم برنامه ریزی برای حمل و نقل عمومی ارزان و انبوه،پائین ماندن سطح فنی وزارت راه و عدم تزریق دانش روز ساخت سامانه های حمل و نقل و.......
لطفا نمایندگان خصوصی سازی های مشکوک در وزارت راهع به ویژه خصوصی سازی سازمان توسعه راههای ایران را هم در استیضاح بررسی کنند
نمايندگان عزيز در مجلس لطفا" يك سوال ديگر هم به سوالات خود از وزير راه اضافه فرماييد و آن هم اين است كه خواهشا" فقط براي يكبار از مسير و جاده انزالي به آستارا ( محدوده تالش به آستارا ) زميني بازديد فرمايند تا حال و روز اهالي اين مناطق - مسافرين عبوري و بدتر از آن جاده ترانزيت و منطقه توريستي بوده و با جاده اي كه چند سال است به كمك كارگران و فرغون و بيل و كلنگ ساخته مي شود و بدون علائم و وسايل ايمني و با زير سازي كاملا" مهندسي كه يكباره ارتفاع زياد و يا كم مي كنيد با خبر شويد و اقدامي انجام دهيد تا از تلفات و خسارات وارده بر مردم جلوگيري شود .
مديريت محترم سايت تابناك
با سلام :
به دليل اهميت فروان و حياتي بودن پيغام مربوط به سوال در مورد جاده انزلي به آستارا خواهشمند است آن را مطرح فرماييد . با تشكر
لطفا یک بلیط قطار تهران شیراز از وزیر بخواهید
راه آهن شیراز چی
همون راه آهن تهران -شیراز تو هر کشوری به این افتضاح کشیده شده بود تا حالا بیست بار استیضاح کرده بودند
بنده كه چنين همتي به مجلس نمي بينم كه بتواند كسي را استيضاح كند.
یکی از اظهار نظر کنندگان گفت بنده خدا داره درست کار میکنه !!!! از کجا میدونه که کارش درسته ؟
آخر در کجای دنیا دیدید یا شنیدید که کار تموم نشده افتتاح شود . نتیجه عجله افتضاحی که میبینیم یا میشنویم .
نمونه اش راه آهن اصفهان- شیراز و تونل بردیس و صدها کارهای نیمه تمام و.............میگوید بودجه نداریم .
بسمه تعالي انهائي كه در دورههاي قبل از ا يشان حمايت كردند تا در اين مسئوليت قرار گيرد توبه كنند وبا بررسي اقدامات شعاري واگر كاري هم شده زمينه انها ازقبل بوده به اين ظلم بينديشند.
حدود سي واندي سال از انقلاب اسلامي ميگذرد اما ساكنان منطقه هزارجريب بهشهر عليرغم تقديم صدها شهيد و... همچنان منتظر جاده اسفالت ميباشند از وزير محترم راه سوال بفرمائيد ايا ميداند اين منطقه كجاست
لطفا راجب بحث ده ساله مترو پرند هم سوال بفرمایید.
هواپيما مي افته يه عذرخواهي هم نمي كنه !ككش هم نمي گزه ! اين آدم بايد استيضاح و بعد محاكمه بشه
خداوند خیرتان دهد
بزرگراه تهران شمال به کجا رسید؟
دوستان ساده نباشند،دو روز ديگه استيضاح را پس مي گيرند.
لطفا از وضعيت نابسامان هواپيمايي كشوري هم از ايشان سوال كنيد.
با نظرات درج شده توسط كاربران محترم قبل از استيضاح مجلس مردم ايشان را استيضاح كردند .
راستی راه اهنی به نام بافق یا بم به زاهدان داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توایام انتخابات یه همچین راه اهنی را قرار بود ریس جمهورافتتاح کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار