بازدید 28322

واکنش رییس دفتر رحیمی به اظهارات نادران

کد خبر: ۹۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۲ 06 April 2010
رييس دفتر معاون اول رييس‌جمهور در واكنش به سخنان روز سه‌شنبه الياس نادران، نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي درباره محمدرضا رحيمي، اين سخنان را بي‌اساس، نسنجيده و قابل پيگرد از سوي دستگاه قضايي توصيف كرد.

محمدجعفر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا با بيان اين كه سخنان نادران عليه رحيمي، معاون اول رييس‌جمهور تازگي ندارد، گفت كه اين سخنان هدفي جز حاشيه‌سازي براي دولت را دنبال نمي‌كند.

وي افزود: متاسفانه برخي افراد فقط در ادعا اصول‌گرا هستند، اما در عمل هيچ نشانه‌اي از پايبندي به اصول از خود نشان نمي‌دهند.

رييس دفتر معاون اول رييس‌جمهور در پايان گفت: اميدوارم مدعي‌العموم در مقابل اين سخنان كه بي‌اساس و ثابت نشده است و فضاي عمومي كشور را متشنج مي‌كند، ساكت ننشيند.

به گزارش ايسنا، الياس نادران پيش‌ از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران پارلماني برخي اتهامات اقتصادي را به معاون اول رييس‌جمهور منتسب كرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خیلی جالب شد. حالا رحیمی واقعا اصول گرا است و نادران فقط در ادعا اصولگرا.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
حداقل یه توضیحی می داد که چرا بی اساسه!! همین جور بی اساس!!! که نمی شه یه ادعا رو رد کرد!
اصولگرا یعنی کسی که اگر دوستانش اشتباه کردند ساکت بشه ؟؟
عجب!! من که هیچ کاره مملکت هستم اگر با چنین اتهاماتی مواجه بشم به یقین منتظر مدعی العموم نمی مانم و قطعا شکایت اولین کار است. چرا آقای رحیمی سکوت می کند؟؟!! نادران چیزی می داند و اسنادی دارد که اینگونه مطمئن حرف می زند.
باید این موضوع مشخص بشود مگر میشود که یک نفر نماینده مجلس بیاید معاون اول یک ریئس جمهور را متهم به فساد اقتصادی کند و اینمه هم در سایت های خارجی روی آن تبلیغات شود باید مشخص شود اگر واقعا ایشان متهم است باید خود آقای احمدی نژاد به مردم بگوید اگر اتهام شایعه است باید این فرد اتهام زننده دادگاهی شود آبروی یک دولت در میان است از این مسایل ساده عبور نکنید که بعد ها برای تان شاخ خواهد شد از همه مهمتر سبب بی اعتمادی مردم به همه چیز می شود البته در صورتی که این اتهام صحت و سقم آن مشخص نشود.
پايبندي به اصول ??
اختلافات پشت اختلافات، بابا كار انجام بدن، جاده ها رو درست كنن و... نوش جونشون بخورن و... مشكلي نيست.
خدا به داد مملكت برسه
بابا این که پول تو جیبی.300 میلیارد پول قروش نقت کو؟
به مرگ میگرند که به تب راضی بشه.
آيا مفسدان واقعي در چنگال قانون هستند. يا قانون باز هم مشمول حال شهروندان درجه چندم است. در هر كشور ديگري اين اتفاق افتاده بود تا به حال كليه عوامل فساد مستعفي و دادگاهي ميشدند ولي ايران از اين موضوع مستثني است.
ادعای این که "امیدوارم مدعی العموم ساکت ننشیند" خود بیانگر این است که به خود حق نمی دهی و گرنه خودت شکایت می کردی و در دادگاه موضوع از نظر حق یا ناحق و افترا بررسی می گردید.
ببينم فقط اتهامات ثابت نشده عليه ايشان فضاي كشور را متشنج مي‌كند و ادعاهاي ثابت نشده عليه ديگران فضا را متشنج نمي كند؟
اینکه اظهار داشتند مدعی العموم ساکت ننشیند یعنی جناب دکتر ! رحیمی برای پیگیری قضایی معذوریت دارند و احتمالا یه جای کار ایشان (شاید هم چند جا!) می لنگه
اگه تهمت ميزنه چرا شخصا شكايت نميكنيد
منظور كدام اصول است. يعني افشاگري جزو اصول نيست و پنهانكاري جزو اصول محسوب ميشود.
درود بر نادران
دستور تحقيق بديد نيا به توپ و تشر نيست .آنكه حساب پاك است چه حاجت به
اسامی این مفصدان اقتصادی را چرا منتشر نمی کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها