بازدید 27674

تصادف دلخراش در اتوبان زنجان ـ تبريز

کد خبر: ۹۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲ 27 March 2010

بر اثر واژگوني يك دستگاه اتوبوس 40 نفر در اتوبان زنجان ـ تبريز كشته و مجروح شدند.

مديركل مديريت بحران استان زنجان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: اين اتوبوس از تبريز به طرف زنجان و يا تهران در حال تردد بود.
محمدرضا براتي افزود: در اين حادثه كه ساعتي پيش رخ داد سه نفر تاكنون جان خود را از دست داده و بقيه مسافران نيز مجروح شده‌اند.
وي با بيان اينكه هنوز از آمار دقيق مسافران اطلاعي در دست نيست اظهار داشت: به احتمال زياد اين اتوبوس در حدود 40 نفر مسافر داشته است.
مديركل بازسازي و ستاد حوادث غير مترقبه استان زنجان ادامه داد: با توجه به شدت تصادف كه اتوبوس پس از برخورد با گاردريل وسط جاده واژگون شده احتمال دارد تعداد كشته شدگان بيش از سه نفر باشد.
وي با بيان اينكه شدت جراحات مسافران وخيم گزارش شده است افزود: با حضور به موقع نيروهاي امدادي استان زنجان آسيب‌ديدگان با 10 دستگاه آمبولانس به مراكز بيمارستاني شهر زنجان منتقل شده‌اند.
براتي با بيان اينكه اين حادثه در كيلومتر 22 اتوبان زنجان به تبريز از سوي تبريز رخ داده است، گفت: علت اين حادثه خواب‌آلودگي راننده و عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه گزارش شده است.
وي با بيان اينكه تا امروز فقط يك نفر در محورهاي مواصلاتي استان جان خود را از دست داده بود افزود: با افزوده شدن آمار اين حادثه تعداد كشته‌شدگان و تلفات محورهاي مواصلاتي استان از آغار تعطيلات تاكنون به چهار نفر افزايش پيدا كرده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل