بازدید 45965

ریگی از هرمزگان تا تهران مثل بلبل حرف زد

آمریکایی‌ها برای اینکه هویت او مخفی بماند ریگی را در چند کشور جا به جا کردند اما وقتی قصد انتقال او را از دبی به قرقیزستان داشتند در یک علیات پیچیده، هواپیماهای جنگی ما به پرواز درآمدند و هواپیمای حامل ریگی را مجبور به فرود در هرمزگان کردند. ریگی از هرمزگان تا تهران مانند بلبل حرف می‌زد.
کد خبر: ۸۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۲ 05 March 2010
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سلاح مقابل فتنه را بصیرت دانسته است، گفت: برای داشتن بصیرت یک کار باید کرد و آن هم حمایت و تبعیت از ولی فقیه است

به گزارش مهر سردار احمد‌رضا رادان، شامگاه پنج‌شنبه در مراسم فیض بصیرت که در مزار ابن بابویه برگزار شد، گفت: امروز فتنه تا حدودی دفع شده و دست فتنه‌گران نیز برای مردم رو شده است. فتنه‌گرانی که از ادعای تقلب شروع کردند و در روز عاشورا اوج جریان ضد دینی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: جریان مردم فتنه‌گران را نابود کرد و در جایی که عده‌ای از خواص زمین خوردند، مردم در صحنه ماندند و نشان دادند که خواص همین مردم هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای شک انداختن و غبارآلود کردن فضا به کسی در زندان پیام می‌دادند که بگو به من تجاوز شده و پنجاه میلیون بگیر و اگر خجالت می‌کشی حد‌اقل بگو مرا آزار جنسی داده‌اند. وقتی به آن آقایان می‌گفتیم اصل ماجرا این بوده و چرا این ادعا را کردید، می‌گفت: خوب خدا را شکر که این لکه هم از دامن نظام پاک شد.

رادان خاطر نشان کرد: این وعده قرآن است که خداوند مؤمنین را می‌آزماید و برهمین اساس فتنه‌های بسیاری در راه است. امتحان‌هایی در راه است که این فتنه ممکن است در برابر آن چیزی باشد.

غبار‌آلود شدن فضا باعث شد عده‌ای در مقابل امام علی(ع) قرار گیرند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به منظور تبیین فتنه اخیر به بیان مثال‌هایی از تاریخ پرداخت و گفت: کسانی هم که در مقابل امام علی(ع) قرار گرفتند کافر حربی یا جنایت کار نبودند اما در اثر غبار آلود کردن فضا و شبهه افکنی منافقان شرایط به گونه‌ای شده بود که وقتی علی‌(ع) شهید شد گفتند : مگر علی(ع) نماز می‌خوانده است.

وی با مطرح کردن این سئوال که چرا عده‌ای از امام علی‌(ع) و امام حسین‌(ع) دور شدند و عده‌ای امروز یا فردا از ولی دور می‌شوند، گفت: این در کنار علی ماندن یا دور شدن بستگی به این دارد که ولی را برای چه بخواهیم. عده‌ای ولی را تا جایی همراهی می‌کنند که برای دارایی آنها خطری نداشته باشد.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری سلاح مقابل فتنه را بصیرت دانسته است و برای داشتن بصیرت یک کار باید کرد و آن هم حمایت و تبعیت از  ولی فقیه است.

ریگی باورش شده بود که آدم مهمی است

سردار رادان با اشاره به جنایات ریگی گفت: ریگی پس از این ترور‌های بی‌هدف مورد حمایت سیا و چند سازمان امنیتی قرار گرفت به طوری که در حج امسال مهمان سعودی‌ها بود و خودش هم باورش شده بود که فرد مهمی است. حتی آمریکایی‌ها قصد داشتند به وسیله او و چند گروه مشابه جبهه جدیدی را علیه ایران باز کنند.

ریگی از هرمزگان تا تهران مانند بلبل حرف می‌زد

وی ادامه داد: پس از مسئله‌های بعد از انتخابات، آمریکایی‌ها در جهت القای فضای نا امنی در ایران عملیات جدیدی برای ریگی تعریف کرده بودند که برای توجیه عملیات جدید قصد داشتند او را به پایگاه خود در بیشکک انتقال دهند.

رادان افزود: آمریکایی‌ها برای اینکه هویت او مخفی بماند ریگی را در چند کشور جا به جا کردند اما وقتی قصد انتقال او را از دبی به قرقیزستان داشتند در یک عملیات پیچیده، هواپیماهای جنگی ما به پرواز درآمدند و هواپیمای حامل ریگی را مجبور به فرود در هرمزگان کردند. ریگی از هرمزگان تا تهران مانند بلبل حرف می‌زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
لطفابه بلبل توهين نكنيداين جاني را نميشود حتي به حيوانات تشبيه كرد.
افرین و درود بر سربازان گمنام امام زمان عج
داره كم كم ازتون خوشم مياد.
آخه تيتر خبر با متن خبر چند درصد ارتباط داشت؟
البته متن خبر ارزشش بيشتر ازين هم نبود
اینجور افراد خاصییت شیر وموش را دارند وقتی که ازادند و به قول خودشان توپک در دستشان و یک تویو تا هشتاد وفنج هم سوار باشند خدا را بنده نیستند جه رسد به مردم بی پناه ویک مشت زن بچه در دل تاریکی شب وقتی گرفتار ایند مثل موش ارام وبی ازار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی