بازدید 78854

پخش فیلم دستگیری عبدالمالک ریگی + فیلم

در این فیلم که اوج اقتدار مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور را نمایان می سازد، فرود هواپیما، پیاده کردن مسافران و دستگیری ریگی کاملا مشخص است.در این فیلم پخش شده، مسافران هواپیمای بیشکک در فزودگاه بندرعباس پیاده شده و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل می شوند که در میان آن ها ریگی و همراهانش نیز وجود دارند.
کد خبر: ۸۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۰:۱۷ 02 March 2010
در حالی که بسیاری از رسانه های خارجی ادعا کردند که دستگاه امنیتی پاکستان ریگی را دستگیر و تحویل ایران داده است، امشب در فیلم مستندی که از بخش های خبری پخش شد، نحوه دستگیری عبدالمالک کاملا روشن شد.

به گزارش خبرنگار تابناک، در این فیلم که اوج اقتدار مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور را نمایان می سازد، فرود هواپیمای مسافربری، پیاده کردن مسافران این پرواز و دستگیری ریگی کاملا مشخص است.

بنابر این گزارش، در این فیلم پخش شده، مسافران هواپیمای بیشکک در فرودگاه بندرعباس پیاده شده و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل می شوند که در میان آن ها ریگی و همراهانش نیز وجود دارند.

در این فیلم همچنین انتقال ریگی و همراهش به یک پادگان نظامی با هواپیمای سی یکصد و سی و همچنین انتقال این جرثومه های جنایت و فساد به تهران با یک فروند هواپیمای فالکون مشخص است که این فیلم پاسخ محکمی به ادعاهای مضحک رسانه ها و کشورهای خارجی مبنی بر نحوه دستگیری ریگی بود.

شایان ذکر است، برخی رسانه ها و کشورهای خارجی به خصوص پاکستان ادعا کرده بودند ریگی توسط آن ها دستگیر و تحویل ایران شده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۰
احسنت به همت سربازان گمنام امام زمان(عج)
دم برو بچ اطلاعات گرم
اقتدارتو عشق ايران
خداوند همیشه این زحمتکشان را یاری کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل