بازدید 109259

فیلم دستگیری ریگی

کد خبر: ۸۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۸ 23 February 2010




تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۰
و لعن الله علی القوم الکافرین....
این یعنی همونی که تو مصاحبه اش با رسانه های خارجی واسه شیعیان خط و نشون می کشید؟؟
واقعا از ته دل خوشحالم.
اجرتون با امام زمان(عج)....
سلام و درود خدا بر سربازان گمنام یوسف زهرا این کار بزرگ قدرت دستگا اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید. ضرب شست محکمی بود از دستگاه اطلاعاتی نظام اسلامی به سیا موساد کا گ ب و بریتانیا. اکنون که ایران قدرتمند اسلامی در اوج عظمت قرار دارد لازم است به شکرانه این کار عظیم جشن ملی برپا شود. این است قدرت عظمت صلابت شکوه و بزرگی دستگاه امنیتی و اطلاعاتی نظام قدرتمند جمهوری اسلامی. این است قدرت سربازان گمنام یوسف زهرا. این است نبوغ اطلاعاتی ایرانیان پارسی. این واقعه عظیم اطلاعاتی را به محضر حضرت حجت بن الحسن روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا و مقام عظمای ولایت و رهبری و خانواده معظم شهدا و ملت بزرگ ایران اسلامی شیعی تبریک و تهنیت عرض میکنیم. واعدوا لهم ماستطعتم من قوه
ای ول دمتون گرم حالی کردیم دست همه عزیزان درد نکنه خدا خیر بدهد به همه سربازهای گمنام امام زمان واقعا گل کاشتند.
سلام بر خون پاك شهيد شوشتري
درود بر سربازان گمنام حضرت ولي عصر (عج)
در اولين شب آغاز امامت امام زمان (عليه السلام ) اين بهترين عيدي براي ملت ايران بود.
خدا انتقام گیرنده خون شهیدان است.
درود خدابر سربازان گمنام امام زمان (عج) و نفرین و لعنت خدا بر تروریست های کثیف مثل ریگی
به کدامين جرم مردم را ميکشتی؟ اينهم نتيجه اش. حالا دوستانت بيايند و نجادت دهند. کجايند لشکريان جندالشيطانت که رهبريشان ميکردی. کجاست نوری زاده احمق که با افتخار با تو مصاحبه ميکرد؟
درود برسربا.ان گمنام امام .مان (عج) این است هدیه رو. امامت امام زمان (عج)
خدا قوت شب عیدئ عیدی خوبی بود
خداوند همیشه پشتیبان انقلاب بوده ما غافلیم شکر خداوند عزوجل را
انا فتحنا لک فتحا مبینا اقتدار نظام اسلامی
خدا شما سربازان گمنام امام زمان(عج) را در انجام وظایفتان موید و موفق بدارد. این پیروزی بزرگ بر مقام معظم رهبری، شما عزیزان و مردم شهیدپرور ایران مبارک باد. صلوات خدا بر عزم و اراده شما سربازان گمنام امام زمان (عج)
سلام. من اهل شهرستان بم هستم و زمانی که این جنایتکار از خدا بی خبر 11 نفر از رهگذران جاده بم را در دو راهی دارزین در 25 کیلومتر بم متوقف و به شهادت رسانده بود . در همان جاده در حرکت بودم و شعله های اتیش خودروهای کشته شدگان را میدیدم و هنگامی که به محل حادثه رسیدم و اجساد شهدا را دیدم خیلی نارحت شدم و بخدا قسم از دیدن اجساد مردم مظلوم بیش از دیدن کشته شدگان زلزله بم نارحت شدم و تا چند ماه پس از این حادثه میترسیدم بعد از ساعت 5 عصر از آن محل و جاده تردد کنم .ومدام به فکر ناامنی عراق بودم که هر روز تعدادی از مردم کشته میشدند. بنابراین میخواهم از تمام کسانی که امنیت را به مردم عزیز ایران هدیه میکنند تشکر کنم همینطور از مسئولین . از درگاه خدا میخوام که این عزیزان جان برکف که امنیت را به ارمغان می آروند همواره سالم و موفق باشند و خانواده آنان به لطف زحمات ایشان همواره تندرست و بدور از هرگونه نا امنی زندگی کنند.خدا به همه خادمان این ملت(ایران اسلامی) خیر و اجر اخروی عنایت فرماید.
با تشکر از همه کسانی که در این دستگیری نقش داشتند و درود به ارواح همه شهیدان.(م/پ) از بــم
آفرین . عالی عالی بود .مردم ایران دلشاد شدند
زنده باد اسلام.و زنده باد سر بازان گم نام امام زمان
از مسئول محترم قضائی خواهش می کنیم این جنایتکار خونخوار را هر چه زودتر در انزار عمومی قطعه قطعه کنند . با تشکر از وزارت همیشه سر افراز اطلاعات ایران.
بسیار عالی بود یه خسته نباشید برای همه عزیزانی که نقش داشتند ویه عرض تبریک برای هموطنانی که به نوعی از این جانی زیان دیده اند وخون عزیزانشان پایمال نشد.
محاکمه ریگی باید در حضور خانواده شهدای شرق انجام گردد. ریگی را باید ذره ذره کشت. درود بر سربازان گمانم آقا امام زمان/.
باسلام به پیشگاه آقا و سید و سرور مان امام زمان (عج) و خسته نباشید به جان برکفان و سربازان آقا دست بوس شما هستم تا شما هستید این ملت آسوده خواهد بود آرزوی توفیق وسلامت برای شما را دارم
درود برشما ای سربازان امام زمان
بازهم افتخاری بزرگ نصیب ایرانیان شد با دستگیری حیوانی کثیف بنام عبدالمالک ریگی.
تشکر میکنم امیدوارم که همیشه موفق وپاینده باشید
از فارس.مرودشت
ضمن خسته نباشی به سربازان گمنام امام زمان (عج) / صدباراعدام برای این مزدور آمریکائی کم است . مرگ بر آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیس .
فايل باز نشدناراضي هستم
خداوند پشت و پناهتان یاوران مهدی
چرا عزیزان صورتشان پوشانده اند؟
آنکه باید شرم کند و روی بپوشاند ریگی است
خداوند شما عزیزان را شاد کند که دل مردم را شاد کردید
آغاز کننده ستم ،در قیامت انگشت به دندان می گزد . امام علی (ع ). خسته نباشید وتبریک به یاران خدوم امام زمان عج که سالروز شروع امامت وولایتشان شگفتی آفریدند .
به نام خدا
با سلام:
سربازان گمنام امام زمان (عج) خدا قوت ، دست مريزاد ، خسته نباشيد. اجرتان با خدا اي حاميان وپاسداراني كه هيچوقت به جهت امنيتي نامي از شما برده نمي شود.شما درست قدم بر راهي گذاشته ايد كه شهدا رفتند.اين ملت غيور وشهيد پرور ومهربان هميشه دعاگوي شما بزرگمردان و1يثارگران هستند.اجركم عندالله
دمتون گرم غیور مردان ایران کهن باز هم افرین بر ایران وایرانی نهایت تشکر را از این مردان بزرگ میکنم
بسمه تعالی
بنده بعنوان یک ایرانی مراتب قدر دانی از زحمات طاقت فرسای سربازان گمنام امام زمان اعلام میدارم . امیدوارم خداوند به ایشان اجر عنایت فرماید که کارشان غرور انگیز بود.
به امید فعایتهای چشمگیر آینده در راه امنیت ایران اسلامی.
آفرین بر سربازان امام زمان (عج)
اجرکم عندالله
باید این شرور را به بالاترین مجازات رساند
اين است غرور ملي ايرانيان..........تبريك تبريك تبريك به همه هم ميهنان
افرین به نیروهای اطلاعاتی ایران با این کار یکبار دیگر قدرت ایران را در برقراری امنیت به دنیا ثابت کرد. تشکر از همه عوامل امنیتی*
من ا... توفیق
یا علی مدد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل