بازدید 19596

پرونده شرارت‌های ریگی و چند نکته

شریف لک زایی
کد خبر: ۸۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۸ 23 February 2010
در آستانه چهارمین سالگشت شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی خبری مسرت بخش خانواده شهدای این فاجعه تروریستی و بسیاری از هموطنان را خوشحال کرد: دستگیری شرور و جانی تاسوکی، عبدالمالک ریگی.

 او که با کشتار جمعی از نوجوانان دانش آموز، کارگران، کسبه، خبرنگار، دانشجو، طلبه و دبیر آموزش و پرورش در تاسوکی این جنایت بی سابقه را عملیاتی افتخارآفرین نامیده بود شاید هرگز گمان نمی کرد روزی در دام عدالت و قانون گرفتار آید.

اگرچه این تروریست با این فاجعه برای خود شهرتی دست و پا کرد و سری در میان تروریست ها و اشرار دیگر شد اما این تنها خانواده شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی نبودند که خوشحال شدند بلکه همه مردم ایران و به ویژه خیل دیگری از هموطنان هم بودند که با شنیدن این خبر به همدیگر تبریک و شادباش گفتند. شادباش از این که یکی از قاتلان تروریست جوانان این مرزوبوم دستگیر شده است.

شاید لازم باشد برخی از جنایات وحشیانه او را مورد بازخوانی قرار دهیم:

ـ شهادت بیست و دو تن از هموطنان بی گناه در منطقه تاسوکی در جاده زابل به زاهدان و به گروگان گرفتن هفت تن دیگر از شهروندان در 25 اسفند 1384.

ـ شهادت جمعی از هموطنان بی دفاع و مسافران عبوری در منطقه دارزین در نزدیکی بم در فروردین 1385.

ـ انفجار خودروی سرقتی در مسیر اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در بلوار ثارالله زاهدان در بهمن 1385.

ـ گروگان گرفتن جمعی از مرزداران غیور در نزدیکی سراوان و آن گاه به شهادت رساندن آنان در پاکستان. سوگ مندانه هنوز اجساد این عزیران به ایران باز گردانده نشده است.

ـ انفجار بمب در مسجد علی بن ابیطالب و به شهادت رساندن جمعی از نمازگزاران در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در خرداد 1388.

او در آخرین اقدام تروریستی خود در سال جاری جمع زیادی از هموطنان، سرداران بلوچ و فرماندهان سپاه پاسداران و از جمله جانشین فرمانده نیروی زمینی را در شهرستان پیشین به شهادت رساند.

اینها البته جنایات درشتی بود که با هدایت، عاملیت، مباشرت و سرکردگی این جانی تروریست انجام شده است. بایستی بر این فهرست موارد دیگری را نیز افزود که از جنایات این جانی و جانیان تروریست موسوم به گروهک تروریستی جندالله است. به ویژه از یاد نبرده ایم که چند راننده مسافرکش مظلوم در زاهدان توسط عوامل این مزدور خودفروخته ربوده شده و در حالی که از آنان فیلم گرفته می شود به دار آویخته می شوند و از خودروهای آنان برای بمب گذاری علیه دیگر شهروندان استفاده می شود.

 همچنین کمین هایی که بر سر راه مرزداران این مرزوبوم و مأموران خدوم نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران ایجاد کرده و به این وسیله جمعی از بهترین فرزندان این ملت را به شهادت رساندند. برخی از شهدا از هموطنان بلوچ و حتی از طایفه ریگی بودند اما «از ریگی تا ریگی» تفاوت ها است.

مردم و به ویژه خانواده شهدای این فجایع تروریستی ضمن تشکر و قدردانی از همه دست اندرکاران تأمین امنیت و به ویژه سربازان گمنام امام زمان، عجل الله تعالی فرجه الشریف، از دستگاه قضایی می خواهند در حضور خانواده شهدای این فجایع تروریستی به تک تک جنایات این جانی تروریست رسیدگی و عدالت اسلامی را درباره این تروریست و سایر همپالگی هایش اجرا کنند.

در هر حال دستگیری این شرور تروریست اگرچه چهار سال با تأخیر همراه بود اما به هر حال اتفاق افتاد و مردم منتظر محاکمه و مجازات این جانی تروریست هستند.

این خواسته از نخستین خواسته های خانواده شهدا بوده و بر این باورند که برخورد مقتدرانه با این اشرار تروریست و توجه به عواملی که پرورش دهنده این جانیان است می تواند منطقه را به سمت آرامش و آبادانی سوق دهد و موجب آبادانی منطقه و تقویت همزیستی مسالمت آمیز میان اقوام و مذاهب در استان و کشور گردد.

به یقین این دستگیری برای حامیان این جانی تروریست دردناک و درس جدی و اساسی خواهد بود که در هر حال می باید تاوان جنایات خود را بپردازند. همچنین این دستگیری ضربه کاری به همه بدخواهانی است که خواهان از بین بردن آرامش و آسایش از این مرزوبوم هستند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خوب بود
بايد به حساب كشورهاي درپيت منطقه از اين كثافت پشتيباني ميكردن هم رسيدگي بشه.
زنده باد نیروهای دلیر وزارت اطلاعات
در حالی در شبکه های خارجی از این جانی نفرت انگیز حمایت می شود که ساده ترین کارش به همراه برادرش عبدالحمید این بود که زن وفرزندان وبرادر زن عبدالحمید را سر بریدند
مردم دنیا از خود میپرسند :
"چطور ایران ریگی را دستگیر کرد اما آمریکا هنوز نتوانسته بن لادن را دستگیر کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ "
دم همه شما گرم وآقا امام زمان پشت وپناه شما باشه خدا قوت
از اينكه اين اقدام موجب خوشحالي شما شد خوشحالم
خداپدر و مادرتان رابیامرزد
روح همه شهدا شاد شد
فدای همه جان برکفان
زنده باد نیروهای دلیر وزارت اطلاعات
از زحمات سربازان گمنام امام زمان متشکریم اجرکم عندا...
بايد اين كثافت را تكه تكه نمود تا همه خوشحال شوند ممنون از آقاامام زمان و سربازان گمنامش
خون آرام نمي گيرد و بالاخره قاتل و جنايتكار گرفتار خواهد شد و ديديم كه شد. خسته نباشيد اي سربازان امام زمان.
اين حرم زاده را زنده پوستش را بكنيد .
باید سر عبدالحمید ریگی را جلوی برادر حرامزاده اش برید
دم بچه های وزارت اطلاعات و سپاه و عقابان تیز پرواز گرم
آفرين
به تمام ملت ايران ومردم بلوچستان تبريك ميگم
دستگيري اين جنايتكار نشان از اقتدار جمهوري اسلامي ايران است.
واقعا کشورهای بیگانه باید به قدرت واقعی اطلاعات پی برده باشند ودرس عبرتی شود برای تمام کشورهای تروریست
کجایند وهابیانی که این عنصر جانی را با پول و اسلحه مجهز کرده و به جان بی گناهان انداختند؟ شیوخ تکفیری در منطقه که با حمایت دولت های خود فتاوای قتل و کشتار صادر می کنند، بخشی از این ماجرا هستند و امید است که آنان نیز به سزای اعمال خود برسند. انشاءالله
به آمریکا پیشنهاد میکنم اگه واقعا به دنبال دستگیری رهبران القاعده هست،این کارو به اطلاعات ایران بسپره،خدا عمرتون بده سربازان گمنام امام زمان(عج)
دوست و همكار عزيزم جناب آقاي لک زایی

از اين كه دستگيري اين شرور پست موجب خوشحالي شما و ديگر خانواده هاي شهداي تاسوكي و همه مردم ايران اسلامي شده ، خداي را سپاس مي گويم
حقيقت اين است كه من هرگاه شما را مي ديدم خاطره تلخ شهداي تاسوكي در ذهنم مجسم مي شد اميدوارم اين شيريني ،تلخي آن روزها را از ياد ببرد
آفرين بر جان بركفان سلحشور وزارت اطلاعات وتبريك بر ملت شيعه ايران
اي رهبر ازاده اماده ايم اماده
ريگي رو بايد تكه تكه كرد نبايد يك دفعه كشت
زنده باد ایران عزیز
دمتون گرم
تشكر تشكر دست مريزاد .
اين كثافت را تكه تكه كنيد و بنازيد به دريا تا خوراك كوسه ها بشود .
مرگ بر آمريگا و انگليس
عالی
جشن دستگيري اين جنايتكار كثيف دل همه ايرانيان ودوستداران ايران را شاد كرد.اجر كساني كه دل ملت را شاد كردند با صاحب اصلي كشور.
شاید مرحم کوچکی باشد که بعضی از این خانواده ها هنوز اشک چشم مادران وپدران شهدا به خشکی نرسیده ونخواهد رسید اما مگر کسی مثل سردار شوشتری در حادثه اخیر به شهادت میرسید تا به فکر دستگیری این پلید کثیف بشویم .جای شکرش باقیست.
سلام . آرزو دارم بتوانم پاي اين سربازان گمنام امام زمان واسطوره هاي شجاعت را غرق بوسه كنم تاچه رسد به سر و روي مبارك و خدا گونه آنها.دستگيري عبدالمالك خبيث وكثيف را از صميم قلب به بشريت تبريك مي گويم.
چرا يادي از باشگاه دروغپردازي كثيف العربيه نمي كنيد كه از اين مرتيكه حمايت مي كرد.
امید دارم بازداشت این تروریست ملعون تسلایی بر دل داغدار شما و سایر بازماندگان باشد ارادتمند رحیمی
بايد ريگي به بدترين نوع ممكن كشته شود...
خداقوت اميدكه درس عبرت براي ديگراشرارباشدوباعث وحدت بيشترميان شيعه وسني باشد
ای ولله، چه سوال خوبی ... ریگی ، بن لادن و طالبان همگی نطفه های آمریکا و غرب متمدن هستند... شاید و ای کاش بن لادن رو هم ایران زنده دستگیر کنه تا مثل بلبل بگه که چه قدر زیاد با آمریکا دوسته تا اینکه مردم دنیا مغولهای غربی رو بهتر بشناسند.
امريكائيهاي بي اوزه بيان از ايرانيها ياد بگيرن سربازان ما اگه بن لادن را هم بخوان ميتونن گير بندازند
بایدقصاص فقط ازطریق مادرزن داغداراوانجام شود تاقدری ازاندوه وسوزاوکم شود
باید به فجیع ترین وضع بمیرد . طوری که عبرتی باشد برای دیگران
دم بچه هاي اطلاعات گرم خدا خيرتون بده
خيلي خوب شد .لعنه الله
به نظر من وزارت اطلاعات ایران باید دستگیری سران القاعده و بن لادن رو با توجه به اینکه آمریکا از این کار عاجز شده رو بصورت کنتوراتی انجام بده.
اقای مصلحی تومیدون زاهدان اعدامش کنیدوهمون جا چالش کنیدوهمون جاتوالت عمومی بناکنیدوبنویسیدتوالت عمومی ریگی درخدمت نظافت عمومی مردم بلوچستان.این درس عبرتی میشودبرای محمدظاهربلوچ
من امیدوارم همه خانواده های شهدا از دستگاه عدالت بخواهند که این پست فطرت آدم کش اعدام با طناب دار نشود بلکه شرحه شرحه وقطعه قطعه اش کنند از نوک انگشتان پاش شروع کنند تا برسند به قلبش تا بفهمه سر بیگناهی رو بریدن یعنی چی آقایان قاضی به نوبه خودم ازتون استدعا دارم این کثافتو در مقابل خانواده شهدا شرحه شرحه وقطعه قطعه کنید .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل