بازدید 24562

العربيه: دستگيري ريگي ضربه محكمي بود

شبكه العربيه با بازتاب خبر دستگيري عبدالمالك ريگي توسط نيروهاي امنيتي جمهوري اسلامي با خبرنگار اين شبكه در اسلام آباد به بررسي سناريوهاي مختلف درباره چگونگي و نتايج اين دستگيري پرداخت.
کد خبر: ۸۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۸ 23 February 2010
خبرنگار العربيه در اسلام آباد دستگيري عبدالمالك ريگي سرگرده گروهك تروريستي جند‌الله را ضربه محكمي بر اين گروهك دانست.

به گزارش فارس، شبكه العربيه با بازتاب خبر دستگيري عبدالمالك ريگي توسط نيروهاي امنيتي جمهوري اسلامي با خبرنگار اين شبكه در اسلام آباد به بررسي سناريوهاي مختلف درباره چگونگي و نتايج اين دستگيري پرداخت.

"بكر عطياني " در پاسخ به سوالي درباره چگونگي دستگيري عبدالمالك ريگي گفت: تاكنون گزارش شفافي از چگونگي دستگيري وي ارائه نشده است، فقط اطلاع داريم كه سپاه پاسداران در يك عمليات غافلگير كننده او را دستگير كرده است.

وي در پاسخ به سوالي درباره اهميت اين عمليات بر تحولات منطقه‌اي با اشاره به اينكه اين اقدام دولت ايران داراي تاثير بر منطقه است، تصريح كرد: دليل اين مسئله اين است كه ريگي در منطقه مشتركي بين ايران و افغانستان و پاكستان فعال بوده كه اين عمليات برهر سه منطقه تاثير دارد.

عطياني با اشاره به اينكه اين منطقه مشترك به "مثلث مرگ " يا "مثلث تروريست‌ها " معروف بوده، گفت: علاوه بر جندالله ديگر گروهاي افراطي نيز در اين منطقه فعال بوده‌اند.

بكر اذعان داشت: براساس اظهارات ريگي اعضا اين گروه تا 2000 نفر بالغ مي‌شدند كه 500 تن از اين افراد به طور مستمر در حال همكاري و آموزش در اين گروه بودند و با توجه به اينكه اين گروه تاكنون شخصيت مهم ديگري جزعبدالمالك ريگي نداشته؛ دستگيري ريگي ضربه شديدي بر اين گروه وارد كرد.

در ادامه اين گفت‌وگوي تلويزيوني در حالي كه مجري العربيه به شدت در تلاش بود تا اين اقدام نيروهاي امنيتي ايران را ناشي از همكاري نيروهاي پاكستاني قلمداد كند، از مهمان برنامه پرسيد: "آيا احتمال دارد كه نيروهاي پاكستاني اين فرد را دستگير كرده باشند و سپس به ايران تحويل داده باشند؟ "

بكر در پاسخ به اين سوال اظهار داشت: "ما اطلاع دقيقي درباره اين مسئله نداريم و پيش از اين نيز مقامات پاكستان اعلام كرده بودند كه ريگي در حال حاضر در افغانستان است و شايد هم وارد ايران شده باشد ولي در حال حاضر در پاكستان نيست. "

وي افزود: با اين حال بايد در نظر داشت كه اين عمليات در فشار مشترك نيروهاي سپاه پاسداران با ارتش پاكستان بر جندالله بوده است.

كارشناس العربيه در پايان با اشاره به اينكه پاكستان روابط محكمي با تهران دارد، تاكيد كرد: روابط تهران و اسلام‌آباد محكم‌تر و قوي‌تر از رابطه با آمريكا است ولي اطلاعات نشان مي‌دهد كه دستگيري ريگي در شرق ايران بوده و ايران به تنهايي اين عمليات را انجام داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
هزاران آفرين بر غيور مردان و سربازان گمنام امام زمان (عج) افسوس اي كاش امكان مصاحبه با آن دلاور مرداني كه اين اقدام شجاعانه را انجام دادند مي بود.
مرحبا بر این دلاور مردان که در سخنان تاریخی امام ره که اگر سپاه نبود کشور هم نبود. درود درود درود بر مقام معظم رهبری که این چنین سربازان جانفشان دارد.
ایرانی قدرتش رو به همه دنیا یه بار دیگه نشون داد. درود خدا بر شما سربازان گمنام امام زمان.
نصر من الله و فتح القریب
امیدوارم این خبر صحت داشته باشه تا بار دیگه ثابت بشه که خون مظلومان پایمال نخواهد شد و روزی دامن ظالمین را خواهد گرفت . این اقدام شاید یکی از اقدامات زیبای سپاه در طی این مدت بوده که جای تقدیر داره . یا حق
دست بچه های اطلاعات درد نکند. خدا قوت
تا كور شود چشم اونائي كه قدرت ايران زمين را نميبينند.اين مرز كهن پر از عقاب تيز چنگاله روباه نميتونه جم بخوره تا برسه به ريگي
چاه نكن بهر كسي اول ريگي بازم ريگي-خدارو بي نهايت شكر خون شهدا هرگز بي جواب نميماند
ما كه دستگير كرده ايم هر چه دلشان مي خواهد بگويند. دورد بر فرزندان غيور ايران.
العربيه عصباني باش و از اين عصبانيت بمير!
از این رسانهای غرب زده بیشتراز این انتظار نمی رود باید شوکه شوند بر غیرت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی
خدا قوت ای سربازان گمنام امام زمان (عج)
من این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلا امام خامنه ای وکلیه عزیزان تبریک می گویم
پيشنهاد مي كنم در يك اقدام ملي رسانه اي كه تابناك متولي آن باشد، پيام هاي تبریکی بابت دستگيري ريگي از طرف كاربران ايراني به سمت العربيه فرستاده شود.
ابتدا به چنگال قانون افتادن اين شرور قاتل را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت ايران تبريك عرض مينمايم . به قول سيد حسن نصرالله نام واقعي اين شبكه شيطان صفت العبريه است نه العربيه .
مرگ بر شبكه مفسد سعودي العربيه كه حامي تبليغاتي اين شروركثافت بوده و هست.
بسم الله الرحمن الرحيم
قل موتوابغيظكم خداوند دشمنان دين را دنيا و اخرت رسوا كند بخصوص شبكه العبريه
درود بر سربازان گمنام امام زمان عج
به نام حق تعالی. درود بر ایران و لعنت بر دشمنانش. خدا را سپاس که عبدالشیطان ریگی دستگیر شد او بایدد نابود گردد. یازهرا. از سوی یک وطن پرست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی