بازدید 20841

عبدالمالك ريگي علني محاكمه مي‌شود

دادستان زاهدان در ادامه خطاب به آنهايي كه از اجرا نشدن حكم عبدالحميد ريگي انتقاد داشتند، گفت: دستگيري عبدالمالك ريگي نتيجه‌ اجرا نشدن اين حكم بود.
کد خبر: ۸۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۸ 23 February 2010
دادستان زاهدان با اعلام تشكيل پرونده‌ براي عبدالمالك ريگي، گفت: عبدالمالك ريگي در دادگستري استان سيستان و بلوچستان به صورت علني محاكمه خواهد شد.

محمد مرزيه در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به دستگيري عبدالمالك ريگي، اظهار كرد: با توجه به اينكه اعضاي گروهك تروريستي ريگي اقتدار جمهوري اسلامي را ديدند و مشاهده كردند كه سردسته‌شان با وجود برخورداري از تمام امكانات به راحتي دستگير شد، فرصت دارند سريعا از جمهوري اسلامي تقاضاي تامين كنند تا تقاضاي آنها مورد بررسي قرار گيرد و اعضاي اين گروهك مورد رافت اسلامي قرار گيرند.

دادستان زاهدان در ادامه خطاب به آنهايي كه از اجرا نشدن حكم عبدالحميد ريگي انتقاد داشتند، گفت: دستگيري عبدالمالك ريگي نتيجه‌ اجرا نشدن اين حكم بود.

وي درباره‌ احتمال واكنش اعضاي گروهك تروريستي نسبت به بازداشت سركرده‌شان، گفت: نظام اشراف اطلاعاتي كامل دارد و مشكلي پيش نمي‌آيد و طرفداران عبدالمالك ريگي راهي جز تسليم ندارند.

رييس كل دادگستري سيستان و بلوچستان نيز با بيان اين‌كه عبدالمالك ريگي با انجام كار اطلاعاتي دقيق از سوي سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگير شده، تصريح كرد كه كشور پاكستان در اين زمينه كمكي نكرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمين ابراهيم حميدي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا، در تشريح نحوه‌ دستگيري عبدالمالك ريگي، اظهار كرد: ريگي در حال مسافرت به يكي از كشورهاي حوزه‌ي خليج فارس بود و از آنجا كه از كريدور هوايي ايران استفاده مي‌كرد اين موضوع با انجام كار اطلاعاتي توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسايي و هواپيما در يكي از مراكز استان‌هاي كشور به زمين نشست و وي دستگير شد.

وي اعلام كرد كه عبدالمالك ريگي در حال حاضر در داخل كشور و تحويل مقامات امنيتي كشور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
بهتر است قبل از محاکمه مصاحبه تلوزیونی با این فرد در حضور خبرنگاران خارجی انجام شود تا دست عوامل خارجی در پرورش گروه های تروریستی رو شود. باید کمال استفاده تبلیغاتی آنهم به صورت بین المللی از این موضوع صورت گیرد.
زنده باد سربازان گمنام امام زمان ( عج )
اين بيشعرف بي دينو نبايد اعدام كرد بايد به تمام كسانيو كه به شهادت رسانده اواعدام كنن
من از ماموان سپاه تشكر ميكنم براي گرفتن اين قاتل
تبریک عرض میکنم
به نام خدا از اينكه وي دسگتير شد خيلي خوشحال شدم بايد اين لعنتي در زادگاهش و در ميان همشهريانش تير باران شود تا درس عبرتي باشد براي همه
کاش تلویزیون پخش کنه تا ما هم لذت ببریم از این نامرد که به خیال خودش در عرش بود و جولان می داد و الان زیر فرش هم نیست
خدا مرگ سخت بهش بده
خدا را شاکریم که این ملعون بازداش شد
جنايات اين ملعون بر همه معلوم است ديگه محاكمه لازم نيست پيشنهاد مي كنم جهت مجازاتش بدين دست مردم و ذاغداران سيستان و بلوچستان تا خود اونو مجازات كنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل