بازدید 17644

دستگيري ريگي نشان دهنده اوج اقتدارنظام

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدحسن ابوترابي فرد در آغاز جلسه علني روز سه شنبه مجلس شوراي اسلامي با تسليت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکري(ع) وهمچنين تبريک آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج) افزود: از اقدام ارزشمند، عزت آفرين و افتخاربخش سربازان گمنام و جان برکف امام زمان(عج) و نيروهاي نظامي و امنيتي به علت فراهم کردن زمينه دستگيري و بازداشت سرکرده گروهک جنايتکار ريگي تشکر مي کنم و آن را به محضر ملت بزرگ ايران تبريک مي گويم.
کد خبر: ۸۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۰ 23 February 2010
نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگيري عبدالمالک ريگي گفت:اين اتفاق تجسم زيبايي از اوج اقتدار امنيتي نظام جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش واحد مرکزي خبر ، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدحسن ابوترابي فرد در آغاز جلسه علني روز سه شنبه مجلس شوراي اسلامي با تسليت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکري(ع) وهمچنين تبريک آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج) افزود: از اقدام ارزشمند، عزت آفرين و افتخاربخش سربازان گمنام و جان برکف امام زمان(عج) و نيروهاي نظامي و امنيتي به علت فراهم کردن زمينه دستگيري و بازداشت سرکرده گروهک جنايتکار ريگي تشکر مي کنم و آن را به محضر ملت بزرگ ايران تبريک مي گويم.

وي گفت: در سال هاي اخير جنايات تاسوکي، دارزين بم کرمان، نوبنديان چابهار، ثارالله ، مسجد حضرت علي بن ابيطالب زاهدان و پيشين شهرستان سرباز به دست اين جنايتکار شکل گرفت.

ابوترابي فرد افزود: امروز اين واقعيت را در برابر ديدگان خود و ملت بزرگوار ايران و ملل جهان شفاف مي يابيم که نظام برآمده از اراده ملت مسلمان ايران راه عزت و افتخار خود را طي مي کند.

رئيس جلسه علني امروز مجلس گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران با الهام از آموزه هاي حيات بخش اسلام و در سايه رهبري و زعامت انسان تربيت يافته در مکتب قرآن و عترت و حاکميت فقاهت و علم و درايت و حکمت و در پرتو حضور استوار و سبز ملت ايران راه عزت و افتخار خود را طي مي کند و ما شاهد استقلال و اقتدار تمام عيار سياسي، دفاعي و امنيتي هستيم.

وي افزود:نظام از اين ظرفيت بالا بهره مند است که مي تواند در برابر دسيسه نظام استکبار و توطئه آمريکاي جنايتکار و مزدوران او با انديشه برآمده از اعتقاد، ايمان و ايثارگري ستودني و با شيوه علمي، کارشناسي، اطلاعاتي و امنيتي اينگونه دست تبهکاران را قطع و زمينه آرامش خاطر و امنيت ملت عزيز ايران به خصوص مردم شريف و وفادار استان سيستان و بلوچستان را فراهم کند.

ابوترابي فرد با اشاره به اينکه امروز بيش از همه، مردم شريف زاهدان از اين اقدام نظام جمهوري اسلامي ايران مسرورند، ابراز اميدواري کرد در پرتو اقتدار نظام، ملت عزيز ايران در اوج اقتدار و عزت حرکت کند و برگ هاي زريني از حرکت بالنده و افتخارآفرين خود و ملت اسلام را رقم زند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
خداوند متعال پشتیبان و یاور تمامی کسانی باشد که برای تمامیت ارضی و امنیت داخلی ایران اسلامی تلاش میکنند.
از برادران مخلص وزارت اطلاعات نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
پيشنهاد ميشه ريگي رو ذره ذره در بشكه ي قير داغ فرو كنن تا به اين صورت به سزاي اعمال ننگينش برسه. هر چند كه اين هم كمه ولي اين بهترين راهه تا بفهمه چندين خانواده رو داغدار كرده. به برو بچه هاي اطلاعات هم خسته نباشيد ميگم و تشكر ميكنم.
هر وقت بلوچستان، کردستان لرستان و لارستان و ... محرومیت زدایی شدند، اقتدار نظام معلوم می شود.
منم از دستگیری این تروریست یعنی ریگی خوشحالم.اقدامات ریگی باعث سرافکندگی مردم ایران در جهان میشد.واز کسانیکه اورا دستگیر کردند تقدیر میکنم
امثال اين جنايتكاران نبايداعدام شوندبلكه
توصيه ميشوداوراديوانه كرده حالاباهرچيز
سپس درمعرض ديد عموم قرار گيردتا
همه ازديدنش لذت ببرندوبازيچه كودكان
شود...
ضمن تبریک از دستگیری این جنایتکار تقاضای برخورد قاطع تر اداره اطلاعات با این چنین اشراری را داریم
واقعا به وزارت اطلاعات و کارمندان ان تبریک میگویم.
انشالا همیشه ایران وایرانی پایدار باشند
تا به خداوند توکل کنیم همیشه پیروزیم بچه ها خسته نباشید
سربازان گمنام امام زمان(عج)خسته نباشید
امیدوارم چنین افرادی اصلا ریشه نگیرند که ما بخواهیم انها را قطع کنیم
اين وزارت كه اينقدر اقتدار داره چطور هنوز نتونسته قاتل ندا و زندانيان كهريزك، پزشك كهريزك، عوامل زيرگرفتن مردم در روزعاشورا، عوامل پاره كننده عكس امام، لباس شخصيهاي جماران و ...را داخل كشور شناسايي كنه؟
مانيز اين اقدام جاودانه را به سربازان دلير گمنام امام زمان تبريك عرض مينماييم
مبارکه
آقا نميدوني از سر صبح كه اين خبر رو شنيديم چقدر خوشحال شديم ما چابهار زندگي مي كنيم و از نزديك با جنايتهاي اين گروه جاهل و متحجر برخورد داشتيم .امروز موبايل هاي مردم اين استان بيشتر از روزهاي ديگه زنگ ميخوره و دليلش هم اينه كه همه ميخوان اين خبر رو زودتر به بقيه اطلاع بدهند تاباعث خوشحالي آنها بشن .انشااله همينطوري كه با شنيدن اين خبر دل ما شاد شد خدا دل همه مردم را شاد كند
درود بر سربازان ایران
جاوید جمهوری اسلامی ایران
مرگ بر دشمنان اسلام
دست بچه های اطلاعات رامیبوسم این بهترین عیدی برای ملت وراهپیمایان 22 بهمن بود خدا ومولایمان مهدی ازشما راضی باشد
در سالروز آغاز ولایت حضرت ولی عصر سربازان آن امام عزیز با فرماندهی نائب برحقش خامنه ای عزیز هدیه و عیدی خوبی به مردم ایران اسلامی دادند
خدا شما سربازان گمنام امام زمان(عج) را در انجام وظایفتان موید و موفق بدارد. این پیروزی بزرگ بر مقام معظم رهبری، شما عزیزان و مردم شهیدپرور ایران مبارک باد. صلوات خدا بر عزم و اراده شما سربازان گمنام امام زمان (عج)
ماشاالله ،خداوند يارتان باد.
خیلی خوشحال شدیم .تشکر ازبچه های اطلاعات
اين اقدام واقعا دست مريزاد داشت.
ما چرا همه چيز رو با هم قاطي مي كنيم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار