بازدید 37314

عکس پادشاه سعودی بر روی مدل لباس زنانه

اما جدیدترین خبر در این مورد چاپ عکس «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی بر روی لباس شب زنانه است که توسط خانم «غادة الصرفی» از طراحان لباس زن در عربستان طراحی شده و در آخرین مسابقات طرح لباس که در بیروت پایتخت لبنان برگزار گردید، به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۴ 09 February 2010
گفته می‌شود این اقدام که تبلیغاتی به نظر می‌رسد، با موافقت و تأیید مستقیم «ملک عبدالله» انجام شده تا به اصطلاح به افزایش محبوبیت خادم یا بهتر است بگوییم ظالم حرمین شریفین کمک کند و او را چهره‌ای محبوب نشان دهد.   

به گزارش شیعه آنلاین، «محمد عبدالوهاب» بنیانگذار اندیشه ضاله وهابیت طی فتوایی عکس را حرام اعلام کرده است. او در کتاب خود "التوحید" برای اثبات این فتوا عکس را چیزی مانند "بت" معرفی کرده و برهمین اساس آنرا شرک می‌داند.

اما به نظر می‌رسد عمل به این فتوا تنها برای مردم عادی و وهابییون در عربستان سعودی واجب است و انجام آن برای پادشاه سعودی و دیگر شاهزادگان این خاندان حاکم واجب نیست. امروزه نه تنها عکس پادشاه و شاهزادگان سعودی در همه جای عربستان وجود دارد، بلکه هر از چند گاهی خبری در مورد انتشار عکس آنان به شکلی خاص به گوش می‌رسد که گاهی موجب تعجب شدید شنونده خبر می‌شود. برای نمونه چندی پیش یکی از شرکت‌های تبلیغاتی به صورت گسترده اقدام به انتشار خودکار، لیوان، تی‌شرت و دیگر کالاهای تبلیغاتی کرد که بر روی آن عکس شاهزادگان مختلف سعودی چاپ شده بود.

اما جدیدترین خبر در این مورد چاپ عکس «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی بر روی لباس شب زنانه است که توسط خانم «غادة الصرفی» از طراحان لباس زن در عربستان طراحی شده و در آخرین مسابقات طرح لباس که در بیروت پایتخت لبنان برگزار گردید، به نمایش گذاشته شد.

نکته قابل توجه در این خبر اینست که گفته می‌شود این اقدام که تبلیغاتی به نظر می‌رسد، با موافقت و تأیید مستقیم «ملک عبدالله» انجام شده تا به اصطلاح به افزایش محبوبیت خادم یا بهتر است بگوییم ظالم حرمین شریفین کمک کند و او را چهره‌ای محبوب نشان دهد.

در همین حال چندی پیش که خبر افزایش اختلاف میان شاهزادگان آل سعود به گوش رسید، خبر نسبتا مشابهی منتشر شد و حاکی از آن بود که پادشاه سعودی برای نشان دادن زیاد بودن محبوبیت بیش از حد خود در عربستان سعودی، دستور داده که میلیون عکس از او را در شهرهای مختلف این کشور توزیع کنند تا شهروندان سعودی آن را در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، پشت خودرو و دیگر اماکن نصب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
با سلام
گرچه به احتمال زياد چاپ نمي كنيد وولي اميدوارم نويسنده بخواند!
اين حركت پادشاه عربستان بسيار زشت و سبك !اما ما گاهي اوقات براي اينكه يك مسئله را محكوم كنيم بطور ضمني يك تفكر غلط را تاييد ميكنيم . استناد به فتواي علماءضاله وهابيت راجع به كدام موضوع مورد تاييد ما بوده كه در اينجا براي زير سوال بردن پادشاه عربستان بايد با آن استناد كنيم؟ آيا عمل به فتاواي علماء وهابي براي مردم كوچه و بازار كار درستي است از نظر ما ؟اگر در اين رابطه از علماء شيعه فتوائي داريم بايد به آن استناد و قبح مطلب را بيان ميكرديم قابل قبول بود ولي از شما بعنوان يك سايت با تفكر شيعي اينچنين جبهه گيري جاي تعجب دارد. ببخشيد
این خبر شدیدا باعث تعجب شدید من شد.
پس کو عکسش؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس