بازدید 25357
هزار و سیصد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نباید به حضور زنان در ورزشگاه‌ها بیش از آن چه هست، بها داد/رواج یک جشن خارجی «طبیعت‌برانداز» و «مرگبار» در ایران/توصیه محمود صادقی به صداوسیما

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: فرمانده سپاه: پاسخ‌های ما به عربستان خاموش و دردناک است/افشاگری از هم پیمانان جدید یاران احمدی‌نژاد/تعرض به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 15 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

یک مقام قضایی: نباید به حضور زنان در ورزشگاه‌ها بیش از آن چه هست، بها داد

غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران: حضور بانوان در استادیوم‌ها مشکل امروز مردم نیست که همه افراد و مقامات خود را درگیر آن کرده‌اند. امروز باید به مسائل بزرگتری فکر کنیم؛ امروز فیفا گفته زنان باید در استادیوم حاضر باشند و فردا می‌گوید زنان و مردان باید شانه به شانه هم قرار گیرند و روز دیگر موضوع حجاب را بیان می‌کنند. پس نباید به موضوعات پیش پا افتاده بیش از آن چیزی که هستند، بها دهیم./ ایسنا

فرمانده سپاه: پاسخ‌های ما به عربستان خاموش و دردناک است

سردار عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به یاوه‌گویی‌های رژیم آل‌سعود علیه کشورمان عنوان کرد: علت این یاوه‌گویی‌ها این است که رژیم آل‌سعود از مجموع حرکات جمهوری اسلامی در منطقه به‌شدت ناراحت است چراکه این حرکات موجب مقاومت و بیداری ملت‌های منطقه شده است. وی اشاره کرد: آل‌سعود از توفیقات ایران در منطقه به‌ویژه سوریه، عراق و لبنان به‌شدت بهم ریخته و با حرکات انفعالی خود می‌خواهد واکنش خود را نشان دهد با این حال پاسخ‌های انقلاب اسلامی در مقابل این رژیم عمدتاً غیررسانه‌ای و غیرعلنی و چراغ‌خاموش، مخفی، اما دردناک برای آن‌هاست.

تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده‌ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد تا آقای تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد. رئیس کمیته ملی المپیک با تأکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم. صالحی امیری با اشاره به قانون ماده ۶۰ خدمات مدیریت کشور گفت: بر اساس این قانون آقای تاج می‌تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند. رئیس کمیته ملی المپیک افزود: انصافا آقای تاج بار‌ها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می‌داند.

افشاگری از هم پیمانان جدید یاران احمدی‌نژاد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این روز‌ها علاوه بر احمدی نژاد و جریان انحرافی یک جریان همسو با او نیز بشدت علیه قوه قضائیه سمپاشی می‌کند. هر چند قوه قضائیه خالی از ایراد نیست، ولی آن دو جریان به خاطر این ایراد‌ها نیست که به این قوه حمله می‌کنند، آن‌ها دنبال مطامع خودشان هستند. روشن‌ترین دلیل این است که آن آقای رئیس‌جمهور سابق و جریان انحرافی و همین جریان همسوی او که حالا با او همسرایی هم می‌کند، در دوران هشت ساله قدرت‌مداری‌شان حتی یک بار هم به قوه قضائیه کوچک‌ترین ایرادی وارد نکردند. این را همه می‌فهمند که این دو جریان که در آن هشت سال همسو بودند و حالا همسرا هم شدند، دنبال هدف دیگری هستند و، چون بعضی مسئولین قوه قضائیه را مانع دست یابی به آن می‌دانند، به این قوه حمله می‌کنند. به همین دلیل این حملات به جائی نخواهد رسید. قوه قضائیه را به دلیل اعدام سلطان سکه و یک مفسد اقتصادی دیگر باید تحسین کرد. این اقدام، هر چند قدری دیر صورت گرفت، تأثیر زیادی در حل مشکلات خواهد داشت.

تبریک نتانیاهو به ترامپ برای تحریم ملت ایران

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، نتانیاهو و برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا روز پنج‌شنبه با یکدیگر دیدار و درباره لزوم مقابله با ایران رایزنی کردند. آن‌طور که در این اطلاعیه آمده است، نتانیاهو در این دیدار به رئیس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم‌ها علیه ایران تبریک گفته و ادعا کرده است که این تحریم‌ها گامی مهم از سوی آمریکا برای برقراری صلح در منطقه و جهان است.

واکنش ترکیه به اعترافات عربستان درباره قتل خاشقجی

وزارت خارجه ترکیه اظهارات دولت عربستان درباره قتل خاشقجی را مثبت اما اقدامی ناکافی دانست. مولود چاوش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه گفت: از نظر ما این اظهارات مثبت بود اما کافی نبود. طرف سعودی باید جزییات تحقیقات خود را با دفتر دادستانی ترکیه به اشتراک بگذارد. چاووش اوغلو افزود: ما می‌دانیم که این قتل طرح ریزی شده بوده و این خبرنگار کشته و سپس جسدش قطعه قطعه شده است. وی به کانال تلویزیونی تی آر تی گفت: نحوه کشته شدن و نابود کردن جسد نیز طرح ریزی و ابزارهای خاصی به کنسولگری برده شده بود.

تعرض به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش

پسری که به اتهام آزار و اذیت دو کودک دستگیر شده در بازجویی‌ها مدعی شد خودش در کودکی قربانی تعرض شده بود. متهم 21 ساله: من در کودکی دو بار قربانی تعرض شدم. یک بار زمانی که هفت سال بیشتر نداشتم و دفعه دوم چهارده سالم بود که دو مرد مرا آزار دادند. یکی از دلیل‌هایی که این دو کودک را به خانه بردم به نوعی انتقام‌جویی بود. اما اصل ماجرا این بود که من همجنس‌گرا هستم و از طرفی بیماری دو قطبی ـ روحی ـ دارم. /ایسنا

رواج یک جشن خارجی «طبیعت‌برانداز» و «مرگبار» در ایران

«جشن رنگ» میراث کشور هند است. با این حال چند وقتی است به جمع جشن‌های بیگانه در ایران اضافه شده و پای ثابت تورهای آخر زمستان شده است. جشنی که محققان هندی آن را تهدیدی برای طبیعت و مهم‌تر از آن جان انسان دانسته‌اند. بیشتر آژانس‌ها در شرایط اقتصادی فعلی ورشکسته‌اند، بعضی‌ها پا روی وجدان می‌گذارند و برای حفظ خود به جنگ طبیعت می‌روند و از ناآگاهی و نیازهای مردم سوءاستفاده می‌کنند. / ایسنا

عارف دوباره رئیس شد

در اولین جلسه رسمی دور سوم شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، محمدرضا عارف به اتفاق آرا به عنوان رئیس شورای عالی انتخاب شد.

فلاحت‌پیشه: اشتباهی در ترجمه CFT وجود ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ترجمه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم CFT اشتباه نیست زیرا دقیقا روی کلمات آن چند ترجمه به زبان های روز دنیا مانند انگلیسی و عربی انجام شده است. حشمت الله فلاحت پیشه اظهار داشت: ایراد محتوایی در ترجمه CFT وجود ندارد و ایرادی که شورای نگهبان مطرح کرده به نوع نگارش حق الشرط ها مربوط است. وی ادامه داد: ایرادهای شورای نگهبان به لایحه CFT ایرادهایی است که عمدتا محتوایی است و بر این اساس مسائل ترجمه ای اثر زیادی بر محتوای متن ندارد. نماینده مردم اسلام آباد غرب افزود: از اداره قوانین مجلس خواسته ایم تطبیق لازم در متن انگلیسی و فارسی را انجام دهند تا شبهات رفع شود. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی لایحه CFT در جلسه روز یکشنبه 27 آبان کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما از محمد جواد ظریف به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، وزیر امور خارجه و جمعی از مسئولان برای بررسی CFT در روز یکشنبه آینده دعوت کرده ایم تا بتوانیم این ایرادها را بررسی کنیم، در این جلسه در مورد موضوع پولشویی نیز از ظریف می خواهیم توضیحاتی را ارائه کند.

توصیه محمود صادقی به صداوسیما

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما با برگزاری میزگردی با حضور موافقان و مخالفان FATF را بررسی کند. محمود صادقی چهارشنبه شب در آیین بیستمین سالروز انتشار هفته نامه نصیر بوشهر همراه با بزرگداشت حسن زنگنه مترجم فقید حوزه خلیج فارس شناسی افزود: لازمه این بحث آزادی رسانه است که در قالب آن موافقان و مخالفان موضوع که همه دل در گروه عمران و آبادانی ایران دارند آن را مورد بررسی قرار دهند. وی بیان کرد: تاکنون فقط موافقان و مخالفان FATF پیرامون آن صحبت کردند، ولی هیچ کدام به خوبی آن را برای مردم باز نکردند. نماینده مردم تهران ادامه داد: لازمه تحقق این موضوع آزادی رسانه و بویژه صدا و سیماست که می‌تواند بستر ساز برگزاری میزگرد موافقان و مخالفان بدون روا داشتن تهمتی از سوی آن‌ها به یکدیگر است. وی بیان کرد: هیچ کشوری در انزوا رشد نمی‌کند و استقلال و عزت نیز با وجود خوب بودنش با تعامل منافاتی ندارد. صادقی اظهار داشت: برای گسترش تعاملات باید یکسری قوانین و ساختار‌های بین المللی همسو با منافع نظام را بپذیریم. وی گفت: اکنون خیلی از تحریم‌ها خود تحریمی است و موضوعی مانند FATF حتی ۲ تا ۵ درصد مشکلات کنونی را کاهش دهد این خود یک کمک شایان در شرایط کنونی است. /ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰۱
بالاخره یک نفر (غلامحسین اسماعیلی) پیداشد که حرف حسابی بزند.
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
شک نکن



طولی نخواهد کشید که زنان در راس همه امور خواهند بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
علتش میدونین چیه?وقتی ب مردم نیاز باشه میگن نظر مردم حجته و قتی بهش نیاز نباشه میگن اکثرهم لا یعقلون!ا
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴

دکتر محمود احمدی نژاد ۱۷٬۲۴۸٬۷۸۲ رأی

حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی ۱۰٬۰۴۶٬۷۰۱ رأی
**********
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸

دکتر محمود احمدی نژاد ۲۴٬۵۹۲٬۷۹۳ رأی

میرحسین موسوی ۱۳٬۳۳۸٬۱۲۱ رأی
**********
اکثریت و اقلیت را خودتان ببینید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
انسانها ی موفق بحران را تبدیل ب مشکل و مشکل را تبدیل ب مسئله میکنند و مسئله را حل میکنند.در کشور ما کاملا برعکس رخ میدهد
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
تابناک انقدر سانسور ککردی
که ساعت ۱۱شبه اما کلا ۳۲ تا کامنت واست اومده که از این بین ۱ درانتظار و ۱ عیر قابل انتشار داری
تازه بازدیدهای این صفحه هم تا این ساعت پنج هزار و خرده ای ببیشتر نیست
سانسور این عواقب رو هم داره دیگه جانم
ناشناس
| France |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
خطاب به جناب سانسور.اتفاقا من بعنوان یک طرفدار اصلاحات مایلم یک اصولگرای دو اتشه رییس جمهور شود.اگر قلبش واقعا برای این مملکت باشد در نهایت بعد از مدتی خواهد دید که مملکتداری با شعار و دعا نمیشود.خواهد دید نمیشود شعار فقر زدایی داد و با همسایگان اختلاف داشت.میبیند نمیتوان شعار عزت ایرانی داد و علیه تمام کشورهای دنیا موضع گرفت.نتیجه اینکه اگر ادم خوبی باشد و مثل جناب احمدینژاد در نهایت اپوزیسیون نظام نشود بهر حال به مواضع اصلاحطلبان و گفتگوی تمدنهای جناب خاتمی نزدیک خواهد شد.بدین معنی که از دایره اصولگرایی(بمعنی عام شعارهای تند غیر عملی)خارج و بدایره اصلاحطلبی(بمعنی عام گفتگو با همه و زنده باد مخالف من) وارد خواهد شد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
این جناب آنتی سانسور فقط در سال ۸۴و ۸۸متوقف شدن. ۷۶و۸۰ رو یادش نمیاد و ۹۲و۹۶ رو نمیخواد یادش بیاد. دوتارو گفتی ولی امان از دردی که اون ۴تا انتخابات دیگه به دلت گذاشته. خدا بهت صبر بده تا ۱۴۰۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
تابناک خوشم اومد که فاصله بین نوشته های کامنت مضحک سبوس رو حذف کردی دمت گرم
پاسخ به علی۱۱:۵۴
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
هیچکدامشان تاکنون نتوانسته اند به رکورد رأی آوری دکتر محمود احمدی نژاد دست یابند
پس طفلک برو دوغت را بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
متاسفانه تدریجافرهنگ اسلامی رو با دستای خودمون داریم تغییر میدیم و قوانین اسلام رو به خاطرخوشایند دشمنان نادیده می گیریم. کاش به جای اینکه نقاط ضعف غرب رو اقتباس کنیم نقاط قوت اونارو که نظم و تلاشگر بودن و قانونمداری و.. هست رو اقتباس میکردیم اون هست که باعث پیشرفت میشه نه نقاط ضعف اونها که از هم پاشیدگی خانواده ها و بی غیرتی و.. است.
وقتی به هر بهونه ای جشن‌های ملی خودمون تبدیل به عزا میکنیم! یا تولاد امامون تبدیل به فوت میکنیم با یه روایت ضعیف مردمم خسته میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
هزار لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
وقتی در خارج جشن هالووین که به قولی از یک مراسم مرگبار قربانی کردن انسان با خاطری آسوده برگزار میکنند ولی ما یک جشن ۴شنبه سوری را که بیشتر جنبه شادی دارد را با سختگیری های بی مورد به بیراهه میبریم چه انتظاری هست؟بالفرض شهرداری ها در هر شهر با چند برنامه آتش بازی و اجرای موسیقی زنده چهارشنبه سوری را در شادی کامل و کنترل شده اجرا کنندچه اتفاق ناگواری خواهد افتاد؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
ده ها برنامه و جشن داریم و اجاره هم داده می شود و قانونی هم هست حالا یک عده ای مغرض دنبال یک برنامه مثل چهار شنبه صوری هستند
واقعا که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
ببخشید چهار سوری را اشتباه چهار شنبه صوری نوشتم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
آقا یا خانوم ۲۰:۵۹
ما ایرانی هستیم البته درمورد شما مطمئن نیستم
ولی چهارشنبه سوری یه جشن ایرانیه و
مطمئن باشید هرکاری که شماها بکنید که خرابش کنید بازم ما اون کنار بقیه جشنای ایرانی برگزار مبکنیم.
شما هم میتونید برگردین به سرزمین اجدادیتون جشناتون رو اونجا برگذار کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
چرا به جای جشنهای ملی میهن خودمان جشنهای هندی
اروپایی و عربی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
عقده ای که می گن یعنی این ناشناس ایرانی
ما اینقدر که در داخل کشور مسئولین بی لیاقت داریم اصلا نیازی به دشمن خارجی نداریم. ایران هیچ وقت آباد نمیشه و مشکل اصلی هم ساده لوح بودن مردم هست حتی تحصیل کرده های ما هم ساده لوح هستند فقط کافیه به منتخبان آنها در مجلس، شوراها و دولت نگاه کنید. همه آنهایی که به این دولت و نمایندگان رای دادند که بخش عظیمی از آنها جز ثروتمندان ، طبقه متوسط و تحصیل کردگان جامعه بودند الان پشیمان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
آقااگه تابناک سانسورنکنه بایدگفت زدی وسط خال،حرف حق جواب نداره،هرچه میگذرد هم ازمرحله پرت تر میشویم: رشته ای برگردنم....افکنده دوست(دراینجادشمن) میکشدهرجاکه خاطرخواه اوست.
حرف آقای اسماعیلی دراینموردکه نبایدبه حضور زنان درورزشگاه بیشتراز آنچه لازم است پرداخته شود ووقت مسئولین نباید به این مسائل بگذرد وبلافاصله شروع به تمسخر حضورزنان درورزشگاه کرده است که ممکن است فیفا فردابگوید زنان ومردان باید شانه به شانه باشند یا حجاب و..... خیلی عجیب است . معنیش این است که ما اجازه نمی دهیم زنان به ورزشگاه بیایند شماهم به ماکاری نداشته باشید تامااندیشه های خودراپیش ببریم ،!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
از مردم خواهشمندم بروند تحقیق کنند ک چرا حکم سنگسار در ایران اجرا نمیشود.بی ربط نیست ب صحبت های ایشان مبنی بر درخواست فیفا
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
سنگسار دوست داری عزیزم؟
جالب است که جشن های ایران باستان اجازه برگزاری ندارند ولی انواع جشنهای وارداتی از هر کشوری حتی آمریکا براحتی برگزار میشوند !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
آن ممنوعیت نتیجه اش همین است
پس لطفا حقوق اقای تاج را هم خود فیفا بدهد که ادعای عدم دخالت دولت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
امیری صالحی چکارس؟ وزیر ورزش چیکارس؟. قانون مگه این دو تا باید تفسیر کنن. خودشون می برن خودشون می برن. خونه ی خالس دیگه سازمان بازرسی کل کشور خواب تشریف دارن.
از کفاشیان چه خبر. ای شاالله ماشاالله تا بیست سال دیگه تشریف دارن.
بابا اینا رو با صندلیاشون باید عوض کرد. رو که نیست سنگ پای قزوینه
کلا با خوشحالیه مردم مخالف هستید
اگه بحث اسیب رسوندن رنگ به طبیعته ، خیلی راحت میشه مکان هایی رو براش در نظر گرفت که بعدش بشه تمیزش کرد

چطور وقتی کارخونه جات میلیون تن فاضلاب صنعتی به رودخونه و طبیعت میریزن که بشدت سمی هستن اقایون ناراحت نمیشن؟

درد ، دردِ طبیعت نیست ...
خودشون حضور زنان رو در ورزشگاه به بحران تبدیل میکنن و بعد میگن بیش از اندازه توجه نکنید
تاریخ ارسال این کامنت ۲۰۱۸ برای خواندن آیندگان !!
نباید به حضور زنان در ورزشگاه‌ها بیش از آن چه هست، بهاء داد" مطمئنا مسئله اصلی بی قانونی مسئولین مسئله اصلی است
آزادی رسانه بدون اجازه کار به شبکه های خصوصی در داخل میسر نیست
مردم رو مشغول بازی ها نکنید و با ما روراست باشید
اول اینکه جناب صادقی صدا و سیما بارها برنامه و مناظره برگزار کرده برای این معاهده
در ضمن شمایی که هنوز فرق بین کسی که مالیات نمی دهد و با کسی که پول شویی می کند را یکی می دانید بیشتر نیاز نیست جواب شما را بدهیم
بها (حمزه نداره ) معنیش عوض میشه متاسفانه در قبوض آب و برق هم همین اشتباه مرتب تکرار میشه .

بهاء به معنی روشنایی و زیبایی است نه ارزش و بها
آره بابا ! به زن جماعت که رو بدی فردا می خوان اختلاس هم بکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
منظورت چیه یعنی الان به مردا زیادی رو دادن که
اختلاس میکنن؟

دقیقا خوب گفتی پس باید جلو مردا رو گرفت نه زنا
دلیل ماندن تاج فقط صحبت های رییس فیفا در مصاحبه ای بوده که فردوسی پور با ایشان داشته و آنجا به صراحت گفته فوتبال ایران به دلیل دخالت مسئولان مبنی بر برکناری رئیس فداراسیون که دخالت آشکار است،تعلیق خواهد شد.وقتی فردوسی پور یادآور شده که پارلمان ایران دستور بازنشستگی برای 60 به بالا را تصویب کرده؛نپذیرفته و گفته فرقی ندارد این دحالت از سوی چه کسی بوده....
شبیه همین اتفاق دوره احمدی نژاد در 2006 رخ داد که علی آبادی بیکباره حکم به برکناری دادکان داد وفوتبال ایران تعلیق شد....
سیما اجازه پخش این مصاحبه را نداده اما دلیل ماندن تاج همین است.....ظاهرا گذشته مایه عبرت نشده!!!!
آنجا که آقایان در تصمیم گیری ها تعقل نمی کنند،زور زورداست که به کار می آید
می گویند مسله ورود زنان به ورزشگاه یا کنسرت های موسیقی مسایل پیش پا افتاده است و مسایل بسیار مهم تری داریم که باید به آنها بپردازیم ولی آقایان مسولین شما که عاجز ارز.حل مسایل مهمتر هستید لطف بفرمائید همین مسایل کوچک را حل کنید مسایل بزرگ پیشکش
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
جواب خوبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
مهمتر بودن مسائل رو از نوع و سرعت عمل برخورد شون فهمیدیم
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
درسالهای نه چندان دوریعنی اوایل دهه شصت داشتن ویدیو وحمل آن وحتی دیدن فیلم درداخل منزل جرم محسوب میشدوماجوانان آن روزگاربرای یک شب اجاره ویدیوی تی سون شبی دویست تومان پرداخت می کردیم وحتی به ذهنمان خطورنمی کرد که زمانی ویدیوآزادشود وداشتن آن یک رویا وآرزوبود.
پس این مسئله حضورخانمهادراستادیوم وبسیاری مسائل دیگرنیزدرآینده عادی خواهدشد.نگران نباشید.فقطروسباهی اس برای مخالفان خواهدمتند.
شکی نیست که گذشت زمان خود به خود پای خانمها را به استادیومها باز خواهد کرد و هیچ اتفاقی هم نخواهد افتاد، و در آن روز قطعا مخالفان امروز این مسئله، خودشان از مخالفت خود تعجب خواهند کرد. آیا مجاز بودن یا نبودن حضور خانمها در ورزشگاهها اصولا مسئله مهمی است که انقدر با آن مخالفت میشود؟ همین مخالفتهای غالبا غیرضروری است که یک مسئله را بیجهت بااهمیت میکند، تا جایی که میشود دغدغه بخشی از جامعه. متاسفانه در در بسیاری موارد چنین سختگیریهای عجیبی صورت گرفته است، مثل اجرای موسیقی پاپ یا برگزاری کلاسهای مختلط در دانشگاهها. حدود بیست سال قبل، وقتی فیلم آدم برفی اکران عمومی شد، دلواپسان آن روز طبق عادتشان شروع کردند به فریاد وامصیبتا و تهدید و تحقیر. اما امروز همگی شاهد بازی گهگاه آقای عبدی در نقش خانمها در یک برنامه تلویزیونی هستیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
شکی نیست که این اقایان اجازه نخواهند داد.اخر مگر میشود یکدفعه فریاد شادی و خوشحالی و بالا و پایین پریدن از چند ده هزار زن برخیزد؟پس گوشه اشپزخانه چه میشود؟
نمیشود دولت مردانغیور بجای مبارزه با امریکا دشمن فرضی ومن دراوردی ستاد مبارزه با گرسنگی وفقر رو به پیشرفت مردم ایران را تاسیس کنند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
دولت که کاره ای نیست برادر. سخنان امروز سردار سلامی در مورد سیرکردن ۵۰میلیون گرسنه آمریکایی رو مطالعه بفرمایید
ابقای تاج حتی اگر فوتبال ایران در معرض تعلیق هم نباشد کار عاقلانه ای است زیرا ۱۹دی ماه جام ملت ها شروع خواهد شد و با توجه به این همه استعداد در فوتبال ملی تبم ملی باید اًماده ی حضوری غرور آفرین باشد
اکثر رنگها از مواد شیمیایی مضر به طبیعت ساخته شدن. جشن رنگ به این شکل یعنی دشمنی با طبیعت جدا از اینکه به ضرر بدن انسان هم هست.
نباید زیاد به حضور زنان در ورزشگاها بها داد ولی در مجامع ورزشی اشکالی ندارد چقدر تناقض یعنی صبح روحانی هر حرفی بزند جوابش را میدهند
البته ممکن است فیفا بحث اختلاط مرد و زن در ورزشگاه ها هم مطرح کند ولی اگر این موضوع هرچه سریعتر حل شود فیفا دخالت نخواهد کرد.باید بدون سرو صدا یک جایگاه ویژه مجزا برای بانوان تدارک دیده شود
زنان با فشار بین المللی ورزش به داخل ورزشگله راه خواهند یافت این خواست و مطالبه مردم هست مطالبه فیفا هست یا کلا باید قید آنرا بزنید . اصلا شک نکنید این حرف ها و موصع گیریها بی فایده هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
یه مدت باید این حرفها رو تکرار کنند،طبیعیست
یک سری جوان بیکار پای موبایل نشستید برای زنان بنده خدا در این سایت و ان سایت نطر میدیدن . خواهشمند هست قبل از نطر دادن با والدین خود خصوصا مادران مشورت کنید چقدر مرد سالارانه هست . از طلبه تا دانشجوی بیکار احساساتی در مورد حق طبیعی زنان تصمیم میگیرید دست بردارید
شما الان یک نگاهی به سریال شبکه سه بکنید همش خاله زنکی واقعا خود سیما از این همه خاله زنکی خسته نشدند همش عم و اندوه و مرگ و نفرین و غیبت هست چرا جای این سریال چند تا گل و جنگل با آهنگ پخش نمیکند
. اینقدر حساسیت فکری و ذهنی به دختران پیدا کرده اند که روز و شب کارشلن شده روسری و چادر و جوراب زنان . همین کارها را کردید که از اقتصاد کشور باز ماندید یعنی رییس جمهور کشور با زبان بی زبانی گفته که فقط کارش اقتصاد نیست که اصلا کار دولت اقتصادی نیست بلکه شرکت های خصوصی باید کار کنند و تولید کنند .
هرگونه واردات جشن و شادی از هر کشوری ممنوع است!
کاهش دلار نشون داد که نه cft به دلار ارتباط داره نه ترامپ ،بلکه بی کفایتی مسیولان باعث شد مردم به این وضعیت دچار بشن ، وای برشما ، که دل رهبری رو هم خون کردید فرق نمیکنه از هر دو طیف وجود دارند .
سقوط امروز دلار نشون داد که بساط اشفته بازار فقط بوسیله دولت طراحی شده بود که کسری بودجه خودش رو تامین کنه ، به امید روزی که کسیکه باعث و بانی حراج ۷ میلیون سکه تو بانک مرکزی شده بود مجازات بشه . cft و fatf هیچ تاثیری تو افزایش قیمت ارز نداره .، امروز وانلا مشخص شد دلار فقط توسط دولت بالا و پایین میشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
شایدم دولت در سایه...
ای کاش زمان اوباما این عربستان رو سر جاش مینشوندیم تا ادم میشدن این وهابی های از خدا بیخبر
اینکه جریان احمدی نژاد شده مدافع سلطان سکه جای تامل داره ، هر چند حرف او را که گفته با اعدامش چیزی درست نمیشه رو باید قبول کرد راستی ۷۰۰ میلیارد پولش چی شده ؟!
احمدی نژاد عزیز همه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
از طرف خودت ادعا کن
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
. توروخدا؟ نه بابا
جـــــــــــــــــــونم احمدی نژاد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
جونت به قربونش.
۱۳ ابان هم گذشت و همه دیدند امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه ، ملت بیصبراته منتظر حماقت امریکاست که بعید است دست به حماقت بزند ، عربستان که فعلا تو باتلاق خودش گیر کرده ، اگه cft واقعا مشکلی رو حل نمیکنه فاتحه اش رو بخونید ،
شک نکنید تدبیر رهبری عزیز بود که دلار ۲۰ هزار تومانی رو به نصف رسوند و ترمز بی لیاقتی مسیولین رو کشیدن ،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
پس چرا ازدوسه ماه قبل تدبیرنکردن
امروز کانال ارتباطی اروپا هم که تو زرد از کار درامد ، دولت در تزریق ارز به بازار کمی احتیاط را رعایت کند ، نکنه چند روز دیگه از اون ور بام بیفته ؟؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
این استنباط و حدس رویترز بود....هنوز چیزی قطعی نشده...بیخود سم پاشی و شایعه پراکنی نکن
کاربران‌محترم مدت دو سال هست که در این سایت اخبار را پیگیری میکنم و گاهی هم نظر م را مینویسم . پارسال در بسته خبری گفتم که برجام به دلایلی کلا بی فایده برای طرفین خواهد شد و دلیلش را هم گفته بودم که هم ترامپ گفت بی فایده هست و در داخل ایران به روحانی گفتند بی فایده هست پس ماندن و ادامه دادنش بی حاصل هست منطورم این هست که اگر شرکتی و بانکی در اروپا تا یک ماه دیگر بخاطر ارتباط با بازار ایران جریمه شود مطمن باش اروپا قبول نمیکند که خسارت ایران را بدهد بنابراین اروپا به ایران فشار وارد میکند که خسارت شرکت ما را باید ایران پرداخت کند حالا تا بعد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
ماندن و ادامه دادنش یعنی ما پای حرفی که زدیم ایستادیم.اگر یکطرف مقابل که از همه پیمانهای دیگر بین المللی با روسیه(توقف مسابقه تسلیحاتی و تولید موشک)و اروپا(پیمانهای مربوط به تغییرات اب وهوا)و چین(پیمانهای تجاری و کاهش مالیات بر واردات از طرف مقابل)خارج شده دلیلی بر بیتعهدی ما نیست.همین الان از اثرات برجام اینکه ماکرون پیشنهاد تشکیل ارتش اروپایی داده و حاضر به اطاعت از امریکا نشده.دوست گرامی فرض کنید از برجام خارج شدیم و کیک زرد هم ساختیم.ایا ان برای مردم ما نان و اب میشود؟باید مدیریت کرد تا این دوران بگذرد و در صورتی که اروپا نتواند در عمل منافع ما را تامین کند انگاه میتوان به خروج از برجام در قبال بدعهدی هر ۵ طرف مقابل فکر کرد
همین که تندروهادختران رازنده به گورنمیکنن جای شکرش باقی است
آقای تاج اگه ادعا میکنه خیلی پایبند به قانون هستش، بهتر بود استفا میداد.
تنها بازنده این مسائل مردم متوسط و ضعیف
دلار برا ثروت مندان نون کرد نه ما
این یارانه لامصب را کی قطع میکنید تا اینقدر سر ملت منت نباشد که ما به شما هشت سال پیش چهل و پتج هزار تومان دهدیم در صورتی بنزین ۸۰ تومان و نون بربری صد تومان بود آقا این یارانه را به تولید گر بدهید تا مردم جنس را ارزانتر بخرند . بخدا گرانی امان از مردم بریده . دقیق
این چه حرف غیر کارشناسی هست اروپا جریمه تحریم شرکت ها را پرداخت کنه یعنی اروپا برای ما جریمه ها را بده . شما و من جای اروپا باشیم و نفعش برای اتمی برای مثلا ایران باشه ق
اقایونی که برای امور شخصی به زنان جامعه فتوی صادر می کنید .... اگر زنها بیایند و بشما امر کنند که شما فوتبال را تعطیل کنید و به ورزشگاه نرید شما چه جوابی دارید درحالیکه تعدادشان هم ازشما بیشتر است تازه شما از اونها زاده شده اید نه برعکس !!! چطور بخود اجازه میدید درمورد مادران جامعه اینطور فکر کنید ؟!
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
ای کاش قوه قضاییه با آقازاده ها هم که اقتصاد را ویران کردند با همین قاطعیت برخورد می کرد
آقای اسماعیلی عزیز؛ اتفاقا نباید به صحبت های حضرتعالی و دیدگاه منفی تان بهاء داد؛ اگر شما حرکتی کردید یا سراغ دارید که یک فضای حداقلی برای شادی و آرامش زنان جامعه ات بوده که دست مریزاد داری؛ اگر نکردی لطف کن اظهار نظر و مانع تراشی نکن.
ممنون
قرار بود بر جام به آتش بکشیم پس چه شد که به همین بر جام نیمه جان هم دل خوش کرده ایم
جشن های ملی را به بهانه عدم انطباق با اسلام سرکوب کردید . حالا جشن های غیر ملی و وارداتی را جشن میگیریم .
با شعار عزا عزاست امروز ، هر روز عزاست امروز ، و عمل به آن همین نتیجه عاید خواهد شد مقدس ترین مراسم به مفرح ترین تبدیل میشود و آنچه از بین میرود اصل داستان است
مانع پیشرفت جامعه تحریم وحتی اختلاس و.... نیست بلکه افکاری است که اجازه حرکت رو به جلو را نمی دهد.....
اینکه جشن های خارجی مد میشه از ضعف و دیدگاه غلط خودمون هست، یه سوال آیا براساس دین اسلام ،جشنی بهتر از چهارشنبه سوری که همانا سوزاندن کهنه ها،کینه ها،زشتی ها،پلیدی ها هست داریم؟؟ ولی انقدر نفی کردیم و گفتیم گناهه که ،چهار شنبه سوری تدیل شده به جنگ داخلی

در مورد حضور بانوان در ورزشگاه، کسی میتونه رو قرآن دست بزاره و بگه که این حرکت گناهه؟؟ آیا حضور بانوان در ورزشگاهها،حضور خانوادگی در سینماها بهتر هست یا بدتر؟
حضور زن در ورزشگاه منطقا اشکالی ندارد ولی بخدا قسم این حضور سیاسی صزف ست ومی خواهند از زنان برای بدست اوردن قدرت سو استفاده کنند وانهارا مثل ابزار وبرگ دستمال کاغذی استفاده کنند زنان خودشان باید حواسشان باشد در اینده هم منتظر طرح های دیگری خواهیم بود مرحله به مرحله
حتی به بهای ناکامی در بازیهای آسیایی باید به قانون عمل کنیم و بازنشسته ها بروند نباید قانون را دور زد و این رویه بدی هست
قدرت رسانه ای و بسیاری از موارد دیگه زنان رو به جایگاه به حق شون می رسونه. این سیاست برخی مسئولین هست که با مسایلی که در همه جای دنیا حل شده و هیچ مشکلی نیست چالشی به وجود بیارن تا مرم رو به خودشون مشغول کنن. پنجاه سال پیش مدرسه رفتن دخترها چالش بود و کشمکش الان به نظر خیلی مسخره میاد و متحجرانه. سی سال پیش دانشگاه رفتن دخترها وقیحانه بود الان خانواده ها میلیونی خرج میکنن دخترشون بره دانشگاه. یه زمان خارج رفتن دختر قبح بود الان پدر مادر ها دم سفارت صف کشیدن. زمان و رسانه قدرتی داره که بالاخره کار خودش رو خواهد کرد.
پاسخ ها
ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
ویدئو و شطرنج و بوکس را بگو
آقای تاج اگر جانباز هست و ولایت مدار بهتر است استئفا دهد. وضع قانون به نفع جانبازان و ایثار گران نشون دهنده این هست که اینان برای دنیایشان رفتند و حالا یک تیر غیبی هم بهشون خورده
یک مقام قضایی: نباید به حضور زنان در ورزشگاه‌ها بیش از آن چه هست، بها داد
ما بها نمیدیم اما شما انگار دارید بها میدید.
اصلا به زنان هیچ بهایی نباید داد شیر مادرانتان حرامت باد
اگر مسائل اجتماعی واقتصادی را سیاسی کنن تاابد حل نخواهد شد .
درمسابقات لیگ برای خانومها۲۰۰۰هزار صندلی کافیه،ولی مسابقات تیم ملی۵۰۰۰صندلی بایددرنظرگرفته شود.
آقای صادقی! اجرای فرامینFATF و ارائه اطلاعات مالی کشور به دشمن برای کاهش2تا5درصد تعهدات؟! بعد از FATFنوبت چیست؟
آقای اسماعیلی خود شما موضوع رو وارونه و به مسئله دامن زده اید. خوب پدر جان یا باید زن ها در جامعه باشند و یا نباشند. یکی به نعل و یکی به میخ که نمی شه زد. مگه توی همین مملکت زنها در تشکیلات دولتی و خصوصی و بانکها کار نمی کنتد و به سبنما و پارک و کنسرت موسیقی نمی روند؟ فقط رفتن به استادیوم اونم یه گوشه دنج نشستن برای بانوان گناه کبیره است! اگر مخالفید، بانوان در همه امور اجتماعی نباید حضور داشته باشند. یعنی شما باید آسانسورها و خیابانها و دانشگاهها و همه جا و همه چیز را زنانه و مردانه کنید، کما ین که هم مرام های شما همین کار رو در عربستان و سوریه و افغانستان انجام داده اند.
اکثر کسانی که در این مواقع از آزادی های ظاهری زنان استقبال می کنند مردان هستند که البته دلیل آن هم روشن است.
دلسوزی اینگونه افراد به حال زنان از سر مصلحت اندیشی نیست. هم خودشان می دانند و هم ما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
این حرف هیچ مدرکی ندارد
کدوم آمار همچین حرفی میزنه؟
بله خیلی از سفیدپوستا هم طرفدار آزادی برده هها بودن لابد
.اونام کارگر ارزان قیمت میخواستن
من نمیدونم دلیل این همه بدبینی چیه؟
اصل قضیه ای که داره اجرا می شه اینه که کلا نباید به مردم بها داد!!!! ایشان فراموش کرده اند که این دفتر و دستک و مقام و سمت ها را به همه مقامات مردم داده اند حالا مثل ارباب رعیت حرف با مردم حرف می زنند.به ایشان توصیه می کنیم کمی تاریخ مطالعه کنند تا ببینید سرنوشت کسانی که به مردم بها نداند چه شد!!!!
به حضور زنان نباید بها داد،اما چرا به اختلاس ها و رانت ها دزدی های میلیاردی و غیب شدن دکل های نفتی و.... بها نمی دهند، این مقامات قضایی و مدعی العموم کجاید چرا در مورد اینها صحبت نمی شود
2
- سردار عزیز جعفری کشور باید در ابتدای امر داخل را سرو سامان بدهد و بعد به فکر توفیقات خارج از مرزها باشد.
- "مشکل اصلی هم ساده لوح بودن مردم هست" آفرین زدی به هدف و تا این ملت هستند هر بلایی سرمون بیاد حقمونه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل