بازدید 12024

سهام عدالت عضوهيات مديره رابه CCU فرستاد!

‌اين ازدحام از روز شنبه شكل گرفته و متاسفانه به دليل حجم زياد و فشار بالاي كار در طول هفته يكي از اعضاي هيات مديره روانه بيمارستان شده و در بخش سي سي يو بستري است!
کد خبر: ۸۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۲ 03 February 2010
مديرعامل شركت تعاوني سهام عدالت استان تهران از كليه بازنشستگان دستگاه‌هاي اجرايي و مستمري‌بگيران سازمان تامين اجتماعي خواست تا به‌جاي مراجعه حضوري به ساختمان مركزي اين شركت تنها از طريق ‌پيامك‌هاي اعلام شده 9963101 در تهران، 9963102 در كرج و 9963103 در شهرري نسبت به ارسال مشخصات و نشاني دقيق خود اقدام كنند.

به گزارش ايسنا علي حسيني- مديرعامل شركت تعاوني سهام عدالت استان تهران‌ ـ در نشست خبري امروز كه با سوالات متعدد خبرنگاران درخصوص ازدحام مردم در مقابل درب‌هاي ساختمان شركت مواجه شده بود، در توضيح دليل اين حضور گفت: ‌اين ازدحام از روز شنبه شكل گرفته و متاسفانه به دليل حجم زياد و فشار بالاي كار در طول هفته يكي از اعضاي هيات مديره روانه بيمارستان شده و در بخش سي سي يو بستري است!

وي افزود: دليل مراجعه مردم به جهت اعلام نشاني محل سكونت و مشخصات خانواده‌ها است و با وجود آنكه به همه افراد قبلا اعلام كرده‌ايم كه مشخصات موردنظر و نشاني خود را از طريق پيامك ارسال كنند، ولي مردم در محل حاضر شده و ازدحام سنگيني به وجود آوردند.

حسيني ادامه داد: از آنجايي‌كه آدرس‌هاي موجود از سهامداران متعلق به سال‌هاي 1385 بود و درصد زيادي از آنها تغيير كرده است، با پيگيري‌هاي به‌عمل‌ آمده و مساعدت دبيرخانه استاني سهام عدالت، شماره‌هاي پيام كوتاهي را براي شهرهاي تهران، كرج و ري از طريق شركت مخابرات در نظر گرفتيم كه مشمولان دريافت سود در اين مرحله مي‌توانند اطلاعات خود شامل: كدملي سرپرست خانوار، نام و نام خانوادگي سرپرست خانوار و آدرس دقيق پستي را به همراه يك شماره تلفن به شماره پيام كوتاه 9963101 در تهران، شماره پيام كوتاه 9963102 در كرج و شماره پيام كوتاه 9963103 در شهر ري به زبان فارسي ارسال كنند تا حواله‌هاي دريافت سودشان از طريق پست برايشان ارسال شود.

مديرعامل شركت تعاوني سهام عدالت استان تهران رعايت ترتيب اطلاعات درخواستي و جلوگيري از مراجعه حضوري به شركت‌هاي تعاوني را خواستار شد و تاكيد كرد: فقط اطلاعات درخواستي سرپرست خانوار ارسال شود و از ارسال اطلاعات ساير افراد خانوار جدا خودداري شود.

او خاطرنشان كرد: با تفاهم‌نامه‌اي كه روز گذشته با شركت پست منعقد كرديم اطلاعات ارسالي دريافت و پس از انجام عمليات شناسايي پرونده، كار جداسازي و تفكيك صورت مي‌گيرد و در نهايت حواله‌هاي سود سهام به‌تدريج تحويل شركت پست شده و به آدرس‌هاي اعلام شده از سوي مشمولان ارسال خواهد شد.

حسيني ادامه داد: شركت پست در ازاي تحويل هر پاكت خانوار مبلغ هزار تومان بابت هزينه خدمات پستي دريافت مي‌كند و حواله‌هاي ياد شده در پاكت‌هاي متحدالشكل كه داراي آرم، نام و آدرس چاپ شده اين شركت است، ارسال خواهد شد؛ بنابراين سهامداران مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند و در صورت برخورد مراتب را به مراكز انتظامي اطلاع دهند.

مديرعامل شركت تعاوني سهام عدالت استان تهران اضافه كرد: افراد پس از دريافت حواله‌ها مي‌توانند با مراجعه تدريجي به شعب منتخب بانك‌هاي كشاورزي و سپه، نسبت به دريافت سود خود اقدام كنند.

وي اطمينان داد: در صورتي كه تا پايان سال حواله‌هاي ياد شده به دست سهامداران نرسد، افراد مي‌توانند به مناطق پستي محل سكونت خود مراجعه كنند.

به گزارش خبرنگار تعاون ايسنا، حسيني سود توزيعي در اين مرحله را مربوط به بازنشستگان دستگاه‌هاي اجرايي و مستمري‌بگيران و بازنشستگان تامين اجتماعي دانست.

او مقدار سود سهام پيش‌بيني شده در اين مرحله را براي حدود 500 هزار نفر ذكر كرد و گفت: در اين مرحله پيش‌بيني شده كه براي 500 هزار نفر در شهر تهران سود سهام توزيع شود و كساني كه ثبت نامشان از طريق دبيرخانه مركزي تاييد شده باشد، مي‌توانند سود خود را بگيرند.

مدير شركت تعاوني سهام عدالت استان تهران خاطرنشان كرد: توزيع حواله‌هاي سود از فردا آغاز مي‌شود و چنانچه بتوانيم10 درصد كار را انجام دهيم، با توجه به سي روز كاري در هر ماه و جمعيت بالاي يك ميليون نفر سهامدار، تا پايان سال كار توزيع حواله‌ها ادامه خواهد داشت.

حسيني تعداد كل ثبت‌نام‌كنندگان در سطح استان را تا تاريخ آبان ماه 88 با احتساب مشمولان شركت‌هاي تعاوني سهام عدالت نيروهاي مسلح، 3 ميليون و 444 هزار و530 نفر ذكر كرد.

وي اضافه كرد: تاكنون 95 درصد كار توزيع سهام عدالت در استان تهران صورت گرفته و5 درصد مابقي افرادي هستند كه بنابه دلايلي نتوانسته‌اند فرم‌هاي دعوتنامه خود را تكميل و ارسال كنند كه بايد در اسرع وقت به دفاتر تعاوني‌هاي سهام عدالت مراجعه كنند.

وي همچنين خاطرنشان كرد: ‌در سطح استان تهران 850 هزار نفر بازنشسته و مستمري‌بگير سازمان تامين اجتماعي ثبت‌نام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار تعاون ايسنا، حسيني در ادامه نشست از آن دسته بازنشستگان و مستمري‌بگيراني كه در سال 1388 در شركت‌هاي تعاوني سهام عدالت ثبت‌نام كردند و سهامداران ساير مراحل شامل خانواده‌هاي تحت پوشش كميته امداد خميني (ره)، سازمان بهزيستي، كاركنان دولت، شاغلان دستگاه‌هاي اجرايي و خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و سهامداران خواست تا از ارسال اطلاعات خودداري كنند زيرا در اين مرحله مشمول دريافت سود نيستند و در مراحل بعدي متعاقبا اعلام خواهد شد.

مديرعامل شركت تعاوني سهام عدالت استان تهران تاكيد كرد: بازنشستگان لشگري هم از ارسال اطلاعات خودداري كنند زيرا براي آن دسته از افرادي كه مشمول دريافت سود هستند،‌ از سوي شركت تعاوني سهام عدالت شماره 2 اقدام خواهد شد.

وي درعين حال خاطرنشان كرد: افرادي كه طي روزهاي گذشته با مراجعه به محل اين شركت نسبت به اعلام آدرس جديد خود اقدام كرده‌اند، ديگر نيازي به ارسال پيامك ندارند.

حسيني درباره توزيع سود مشمولان مرحله اول و نيز فرهنگياني كه نسبت به دريافت سودسهام خود معترض بودند، اظهار كرد: در مورد مشمولان مرحله اول چون حساب مشخصي نداشتند از طريق يك حساب متمركز براي انتقال سود سهام اقدام كرديم ولي در مورد شاغلان آموزش و پرورش و فرهنگيان، سود سهام آنها مستقيما به حساب‌هايشان واريز شده است اما دليل برخي شبهات ايجاد شده اين بود كه ظاهرا سود واريزي در فيش‌هاي حقوق آنان درج نشده بود.

مدير شركت تعاوني سهام عدالت استان تهران گفت: در حال حاضر چون سود سهام از طريق شركت كارگزاري واريز شده، لذا شبهات پيش آمده هم برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار تعاون ايسنا، در ساعات آغازين صبح امروز روبروي بيمارستان البرز در خيابان وصال شيرازي و ابتداي كوچه ماهان مملو از جمعيتي بود كه خود را براي دريافت سود سهام عدالت به ساختمان شركت تعاوني سهام عدالت استان تهران رسانده بودند.

موج جمعيت كه اكثر آنان را زنان و مردان ميانسال و كهنسال تشكيل داده بود، براي ورود به ساختمان مركزي تلاش مي‌كردند اما درهاي ساختمان بسته بود و لحظه به لحظه به جميعت داخل كوچه افزوده مي‌شد.

در پرس‌وجوهاي به‌عمل آمده، جمعيت حاضر بعضا عنوان مي‌كردند كه سود سهام عدالت مي‌دهند و براي گرفتن سود! از يكديگر پيشي مي‌گرفتند.

در ميان ازدحام جمعيت، فردي بر روي يك داربست قرار گرفته و پاكت‌هاي سفيدي را ميان جمعيت توزيع مي‌كرد.

اين پاكت‌ها ظاهرا براي درج نشاني و مشخصات خانوارها بود ولي به گمان مردم حاضر درمحل، پاكت‌هاي توزيعي، پاكت پول است!

موج جمعيت به‌قدري بود كه خبرنگاراني كه براي نشست خبري امروز با مديرعامل شركت تعاوني سهام عدالت استان تهران دعوت شده بودند، نتوانستند وارد ساختمان شوند و به جز عده‌ي معدودي كه به سختي و با فريادهاي خشم مردم معترض موفق به ورود به ساختمان شدند، باقي خبرنگاران از راه آمده بازگشتند!

لازم به ذكر است ماموران نيروي انتظامي پس از گذشت ساعاتي از حضور مردم در محل مستقر شدند ولي اجازه‌ي هرگونه فيلمبرداري به اكيپ تصويربرداران واحد مركزي خبر را ندادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
به اين آقا بگيد يه بار خودش آدرسش رو پيامك كنه بيبنه ميتونه اين كار رو بكنه؟!
نيروي انتظامي بار اولي نيست كه دير و يا اصلا نمي ايد چند روز پيش تصادفي در جاده ساوه شده بود از ترس مردم ساعتها منتظر شديم و نيامد
آیا نمیشد این وجه نا قابل بحساب هرکس واریزمیشد بدرن فضا سازی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار