بازدید 3107

دستگیری 3 کارمند شهرداری تهران

کد خبر: ۸۴۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 16 October 2018

سخنگوی شورای شهر تهران دستگیری 3 نفر از کارکنان شهرداری تهران را تایید کرد.

به گزارش فارس، علی اعطا در حاشیه نود و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران، اظهار داشت: در جلسه امروز طرح الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات شهرداری مطرح شد که مفهوم آن شفافیت در مباحث شهرسازی است.

وی ادامه داد: مسائلی که مربوط به شهرسازی، ساخت و سازها و ضوابط آن می‌شود در حوزه شهری بسیار حائز اهمیت است و مجموعه اطلاعات این حوزه مقرر شد با بررسی‌های شهرداری تهران در بازه زمانی دو ماهه در دسترس عموم قرار بگیرد و شهروندان بتوانند به املاکی که در مجاورتشان ساخته می‌شود نظارت داشته باشند و در صورتی که تخلفی نیز در آن ساختمان در حال انجام است آن را به شهرداری تهران اعلام کنند.

اعطا گفت: این طرح موجب شفافیت در حوزه شهرسازی و نظارت همگانی خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران، افزود: نهایتا با 20 رای موافق کلیات این طرح به تصویب رسید و جزئیات آن نیز در جلسات آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: به عنوان گام اول شفاف‌سازی اطلاعات این طرح به سه کمیسیون معماری و شهرسازی، برنامه و بودجه و نظارت و حقوقی ارجاع داده خواهد شد.

اعطا در پاسخ به پرسشی مبنی بر طرح برج باغ‌ها، گفت: در 22 اسفند سال گذشته شورای پنجم مصوبه شورای دوم در خصوص برج باغ‌ها را لغو کرد و با توجه به بی‌ثباتی مدیریت شهری بررسی و تصویب این طرح به تعویق افتاد و پس از انتخاب شهردار جدید و آمدن معاون شهردار جلسات فشرده‌ای درمورد برج‌ها باغ‌ها برگزار شد و کلیات آن مورد تایید قرار گرفت و به زودی در قالب لایحه‌ای به صحن شورا ارسال خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: در طرح جدید برج‌ باغ‌ها سطح اشغال و تراکم به شدت کاهش یافته است و ما برنامه‌ای داریم که مالکین باغ‌ها در این طرح متضرر نشوند و بتوانند فعالیت‌های دیگری در مجموع باغات خود داشته باشند.

اعطا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا دستگیری 3 نفر از افراد شهرداری تهران را تایید می‌کنید، گفت: بله؛ سه نفر دستگیر شدند ولی از جزئیات و علت این دستگیری‌ها اطلاعی ندارم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر