بازدید 3364

درگذشت دو دانشجوی علوم پزشکی مازندران

کد خبر: ۸۴۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 16 October 2018

دو نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به دلیل سانحه تصادف جان باختند.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پیامی، ضایعه جان باختن دو تن از دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «انا لله و انا الیه راجعون؛ خبر غم انگیز درگذشت دو تن از دانشجویان عزیز دانشکده پزشکی این دانشگاه در اثر سانحه بسیار تلخ واژگونی خودروی آنان موجب تأثر فراوان شد. اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار آنان، این ضایعه را به بازماندگان، دانشگاهیان ، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی مازندران تسلیت عرض کرده، از درگاه پروردگار یکتا برای آن عزیزان از دست رفته رحمت و آمرزش الهی و همچنین برای مصدومین این سانحه بهبودی کامل را مسئلت دارم.»

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خودروی پراید که سرنشینان آن ۴ تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بودند در منطقه لاریم - پیچ گالشکلا- واژگون شد و در این حادثه حمید میری و سید محمدرضا کاظمی ، دو دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

۲ سرنشین دیگر این خودرو نیز که مصدوم شده بودند پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل و در آنجا بستری و تحت مراقبت های پزشکی تخصصی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان