بازدید 5313

ثروتمندترین اتباع آمریکایی معرفی شدند

مجموع ثروت ۴۰۰ فرد ثروتمند آمریکایی به حدود ۳ تریلیون دلار رسید که از اندازه اقتصاد انگلیس بزرگ‌تر است!
کد خبر: ۸۴۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 15 October 2018

مجموع ثروت ۴۰۰ فرد ثروتمند آمریکایی به حدود ۳ تریلیون دلار رسید که از اندازه اقتصاد انگلیس بزرگ‌تر است!

به گزارش ایسنا به نقل از فوربس، متوسط ثروت این افراد ۷.۲ میلیارد دلار است که ۰.۵ میلیارد دلار بیشتر از متوسط ثبت شده در سال گذشته است. مجموعه ثروت این افراد بیش از ۲.۹ تریلیون دلار است که از تولید ناخالص داخلی سالانه انگلیس بیشتر است! جف بزوس با در اختیار داشتن ۱۶۰ میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین فرد جهان و دارنده پنج درصد کل ثروت این ۴۰۰ نفر است.

به لطف افزایش ۱۰۴ درصدی قیمت سهام آمازون، ثروت بزوس در یک سال ۷۸.۵ میلیارد دلار افزایش داشته است به عبارت دیگر ثروت بزوس در یک سال، به اندازه ثروتی که ۳۹۷ نفر از ۴۰۰ نفر حاضر در این فهرست طی کل عمر ساخته اند است و ثروت یک سال وی تنها از ثروت کل بیل گیتس با ۹۷ میلیارد دلار و وارن بافت با ۸۸.۳ میلیارد دلار کمتر است.

دو سوم افراد حاضر در این فهرست تاکنون بیش از یک میلیارد دلار از ثروت خود را وقف امور خیریه کرده اند و بیل گیتس با اهدای ۳۳.۵ میلیارد دلار و مایکل بلومبرگ- شهردار سابق نیویورک با ۶ میلیارد دلار در صدر قرار دارند.

طی ۳۷ سال انتشار این فهرست، نام ۱۵۹۷ ثروتمند آمریکایی وارد لیست شده است. در رده بندی امسال ۱۵ نفر برای بار نخست وارد فهرست شده اند و ۱۲ نفر از فهرست خارج شده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان