بازدید 8203

حکم راننده متخلف لندکروز شیرازی صادر شد

حکم دادگاه بدوی راننده و متهم پرونده تعرض به پلیس راهور استان فارس صادر شد.
کد خبر: ۸۴۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 15 October 2018

حکم دادگاه بدوی راننده و متهم پرونده تعرض به پلیس راهور استان فارس صادر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، راننده و متهم پرونده تعرض به پلیس راهور استان فارس در دادگاه بدوی در 6 عنوان اتهامی مجرم شناخته شد و در مجموع به 16 سال حبس و سه بار و هر بار 111 ضربه شلاق و مجازات تکمیلی محرومیت از تصدی وسائط نقلیه سبک و سنگین در سراسر کشور و منع اقامت در شهرستان شیراز محکوم شد.

بر اساس رأی صادره از شعبه 101 دادگاه کیفری دو شیراز، اتهامات م – ک متهم 33 ساله این پرونده مبنی بر ارتکاب دو فقره بزه توهین به مأمورین، اخلال در نظم و آسایش عمومی ، تخریب عمدی البسه نظامی ، تمرد نسبت به مأمورین حین انجام وظیفه ، ضرب و جرح عمدی منجر به شکستگی و دو فقره تهدید به استناد مواد متعدد قانون مجازات اسلامی محرز و رأی بر محکومیت وی صادر شد.

محکوم پرونده به لحاظ ارتکاب دو فقره توهین به دو فقره و هر بار به 111 ضربه شلاق ، به لحاظ انجام تهدید به قتل به سه سال حبس تعزیری، به لحاظ ارتکاب بزه تخریب البسه پلیس به 4 سال حبس تعزیری و از باب اخلال در نظم عمومی و امنیت به 111 ضربه شلاق و 1.5 سال حبس تعزیری و همچنین به لحاظ تمرد نسبت به مأموران حین انجام وظیفه به 1.5 سال حبس و از باب ایراد ضرب و جرح عمدی منجر به 3 فقره شکستگی دندان‌های پیشین مأمور انتظامی به 7.5 سال حبس تعزیری و پرداخت دیه مقرره محکوم شد.

در رأی صادره همچنین به استناد موادد 23و 24 قانون مجازات اسلامی متهم به لحاظ تتمیم و تکمیل مجازات نیز به دو سال محرومیت از رانندگی و دو سال منع اقامت در شیراز محکوم شد.

بر اساس رأی صادره درباره سه عنوان اتهامی تخریب خودرو ، تخریب تابلو و افتراء به لحاظ کمبود ادله رأی بر برائت متهم صادر شد.

همچنین در رأی صادره عنوان شده است که براساس ماده 134 قانون مجازات اسلامی درباره متهم پرونده تنها مجازات اشد یعنی 7.5 سال حبس و مجازات تکمیلی قابل اجرا است.

رأی صادره در شعبه 101 دادگاه کیفری دو شیراز بر اساس قانون ظرف مدت20 روز قابل تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر استان فارس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار