بازدید 4251

‌۶ لایه حفاظتی و امنیتی برای امنیت زائران اربعین

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: استقرار ۶ لایه حفاظتی و امنیتی برای برقراری امنیت زائران و پوشش پل زائر در مهران به طول ۱۱ کیلومتر زیرپوشش عملیاتی یگان ویژه ناجاست.
کد خبر: ۸۴۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 15 October 2018

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: استقرار ۶ لایه حفاظتی و امنیتی برای برقراری امنیت زائران و پوشش پل زائر در مهران به طول ۱۱ کیلومتر زیرپوشش عملیاتی یگان ویژه ناجاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار حسن کرمی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرزهای شهرستان دهلران اظهار داشت: یگان ویژه پاسداران به مانند اربعین سال‌های گذشته با استقرار در مرز مهران به وظایف عملیاتی خود عمل کرده و محیطی امن و به دور از هرگونه تنش در ابعاد مختلف امنیتی و انتظامی برای زائران اربعین امسال فراهم می‌کند.

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: استقرار 6 لایه حفاظتی و امنیتی برای برقراری امنیت زائران و پوشش پل زائر در مهران به طول 11 کیلومتر زیرپوشش عملیاتی یگان ویژه ناجا بوده که در این لایحه‌های پیش بینی شده و 11 کیلومتر پل زائر علاوه بر استفاده از تجهیزات رور عوامل آموزش دیده نیز مستقر و خدمات دهی به زائران را انجام می‌دهند.

وی هدف از بازدید شهرستان دهلران را برآورد توانایی عملیاتی در موقع اضطرار دانست و یادآور شد: در راستای حفظ نظم ، امنیت و خدمات رسانی مطلوب به زائران کلیه پیش بینی‌ها قبل و حین و بعد انجام و شهرستان دهلران برای موقعیت اضطرا بهترین نقطه خدمات دهی است.

کرمی به ارائه خدمات و اجر آن برای خدمت دهندگان اشاره و گفت: میزبانی و خدمت رسانی به زوار کمتر از پابوسی و زیارت آن امام معصوم نیست.

فرمانده یگان ویژه ناجا تصریح کرد: امنیت مرزها نوید دهنده برگزاری مراسم معنوی و عبادی برای زائران اربعین را فراهم نموده است و در این راستا دغدغه‌ای وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار