بازدید 2663

میزان وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل علوم پزشکی

کد خبر: ۸۴۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 15 October 2018

از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میزان وام ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح شهر تهران در مقاطع دانشگاهی مختلف اعلام شد.

به گزارش دانشجو، میزان وام ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران، در سه مقطع دانشگاهی کاردانی، کارشناسی و دکترای حرفه‌ای و نیز برای دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی، دکتری پژوهشی و دستیاران تخصصی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برای سال ۹۷ اعلام شد.

بر اساس این گزارش، ودیعه مسکن صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برای دانشجویان متاهل دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح شهر تهران برای دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه‌ای به میزان ۱۵۰ میلیون ریال (۱۵ میلیون تومان) و برای دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی، دکتری پژوهشی و دستیاران تخصصی به میزان ۲۰۰ میلیون ریال (۲۰ میلیون تومان) است.

این میزان وام ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح شهر تهران از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ارتش، ایران، بقیه‌الله، علوم بهزیستی و توانبخشی، شهید بهشتی و... در نظر گرفته شده است.

وام ودیعه مسکن یک نوبت در طول سال تحصیلی به متقاضیان اعطاء خواهد شد.

گفتنی است میزان وام‌های ودیعه مسکن صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برای دانشجویان متاهل در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

میزان وام ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی در گروه‌های مختلف که از سوی صندوق رفاه وزارت بهداشت اعلام شده، طی روز‌های آینده در سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا) اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان