بازدید 11409
۸

فرشتگان روشن ‎دل

کد خبر: ۸۴۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 15 October 2018

اینجا جایی متفاوت از تمام مدارس کشور است؛ اینجا حال دل‌تان دگرگون می‌شود چرا که معیار خوبی انسان‌ها، صورت زیبا نیست و تنها سیرت درخشان است که با چشم دل، سنجیده می‌شود. اینجا پیمانه مهربانی‌ها زود پُر نمی‌شود بلکه جام لایتناهی از موهبت‌های خداوندی است که در قلب فرشتگانش به ودیعه نهاده است؛ فرشتگانی که نه بال سفید دارند و نه عصای جادویی اما با لبخندشان، زندگی دوباره می‌بخشند و هر جا هستند، برکت زندگی را دو چندان می‌کنند. فرشتگان روشندل مجتمع آموزشی شبانه‌روزی نابینایان دخترانه نرجس ...

به گزارش فارس، بیست و سوم مهر ماه مصادف با پانزدهم اکتبر، روز جهانی عصای سفید نام‎گذاری شده است؛ روزی که روشندلان؛ طراوت، پویایی و نشاط را در زلال شعور و صفای فطرت خدایی‎شان به جویبار زندگی فرا می‎خوانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۸
واقعا مانند فرشته هستن و تاسف برای اونهایی که می بینن ولی تا فرشته فاصله زیادی دارن
خدایا نا سپاسی من را ببخش !!
ممنون از سایت وزین تابناک که با انتشار این عکس ها لحظه ای ما را متوجه خودمان می کند تا نه تنها قدردان الطاف خداوندی باشیم بلکه همچنین عزیزان کم توان خود را از یاد نبریم .
خداوندا بار الها

قدر و ارزش نعمتهایی را که به ما عطا کرده ای ثابت نفرما....
خدا حفظشون کنه
به امید روزی که با افزایش دانش و تکنولوژی بنوانیم بینایی تمام این عزیزان را بهبود بدهیم تا انن روز باید به شددت کار کنیم و امید به خدا داشته باشیم
خدایا از ته دل میگویم شرمندتم
پروردگار متعال این فرشتگان را در پناه خود حفظ بنماید .وظیفه انسانی و اخلاقی حکم میکند مراقب این فرشتگان معصوم باشیم و امکاناتی را فراهم کنیم تا آنها نیز زندگی راحت و بیدغدغه ایی داشته باشند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل