بازدید 12761
گزارش «تابناک» از حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در رأس بزرگترین مجتمع تولید فولاد؛

بازگشت ‌اسلامیان‌ به ‌ریاست‌ فولادمبارکه؛ رفیق‌اصفهانی به کمک‌ کی‌روش می‌آید؟/سپاهان‌ مهمتر است یا تیم ‌ملی؟

اسلامیان که امروز به عنوان رئیس فولادمبارکه از مسئولیت های اجتماعی این مجتمع در حمایت از تیم سپاهان می گوید، سال هاست با عناوین مختلف فوتبالی، در سفرهای مهم و جذاب تیم ملی، گرمکن و تیشرت رسمی می پوشد و در حمایت از دغدغه های مالی کی روش مصاحبه می کند، باید بداند که کمک به تیم ملی، اولویت و وجاهت بیشتری دارد. او که دخترش نیز به عنوان روانشناس تیم ملی مشغول شده، حالا باید ثابت کند به حمایت از کی روش برای فتح جام ملت های امارات اعتقاد واقعی دارد.
کد خبر: ۸۴۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 14 October 2018

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و چهره ثابت سفرهای خارجی تیم ملی در تورنمنت ها و بازی های مهم، مسئولیت ریاست بزرگترین مجتمع تولید فولاد کشور را بر عهده گرفت؛ خبری که می تواند در اوج گرفتاری های مالی فدراسیون و تیم ملی، مژده ای خوشحال کننده باشد؛ البته اگر محمود اسلامیان، حرف های فوتبالی اش را به یاد داشته باشد!

به گزارش «تابناک ورزشی» ـ «تغییرات مکرر مدیریتی به سپاهان آسیب زد»: عنوان اصلی یک روزنامه اینترنتی در اصفهان است که به نقل از محمود اسلامیان در اولین موضع گیری رسمی او پس از تصدی پست ریاست هیأت مدیره کارخانه فولاد مبارکه اصفهان مطرح شد.

 

وی همینطور وعده داده که عظیمیان مدیرعامل جدید این کارخانه بر مسئولیت های اجتماعی در جامعه ـ که حمایت از سپاهان هم از جمله آنهاست ـ اعتقاد و تأکید ویژه دارد. این جمله یعنی سپاهان از لحاظ بودجه و پشتیبانی مالی چیزی کم نخواهد داشت. البته این نشریه درباره مسئولیت های اجتماعی این کارخانه در قبال تیم ملی ایران نپرسید، ولی اسلامیان نیز هیچ اشاره ای به کمبودهای کی روش در آماده سازی تیم ملی نکرد.

بازگشت‌اسلامیان‌به‌ریاست‌فولادمبارکه؛رفیق‌اصفهانی به کمک‌کی‌روش می‌آید؟/سپاهان‌مهمتراست یا تیم‌ملی؟

به نظر می رسد با بازگشت اسلامیان به سپاهان، حالا زردهای نصف جهان بار دیگر در پی فتح لیگ برتر باشند. این موضوع با بودجه هنگفتی که برای این تیم منظور شده قابل پیش بینی است؛ اما قدرت سپاهانی ها با حضور سه مدیر سابقش در رأس تشکیلات فوتبال ایران، از همین حالا گمانه زنی هایی را برای ادامه رقابت های لیگ مطرح کرده است. اتفاق هایی که بخصوص در قهرمانی های پیاپی اواخر دهه گذشته این تیم در لیگ برتر رخ داد و همچنان محل بحث برخی کارشناسان است.

با حضور تاج در رأس فدراسیون، محمدرضا ساکت به عنوان دبیرکل و اسلامیان که به عنوان عضو هیأت رئیسه حتی نقش نایب رئیس فدراسیون را نیز ایفا می کند، همه ابزارها برای اوج گیری مجدد زردها و قهرمانی سپاهان در لیگ ایران مهیاست. حالا باید دید، ماجراهای قهرمانی های پیاپی سپاهان در لیگ فوتبال ایران، در حالی که این بار پرسپولیس و استقلال هم مدعی فتح جام هستند و تراکتورسازی خصوصی شده هم با انبوهی از ستاره های ملی پوش داعیه قهرمانی دارد، تکرار خواهد شد یا خیر؟ به نظر می رسد ادامه بازی های لیگ هجدهم جذابیت فوق العاده ای برای هواداران این چهار مدعی قهرمانی داشته باشد.

پست جدید اسلامیان اما می تواند خبر بسیار خوبی برای تیم ملی ایران نیز باشد؛ البته اگر رئیس جدید هیأت مدیره بزرگترین مجتمع تولید فولاد کشور بخواهد به جای مصاحبه، خودش آستین ها را بالا زده و به کمک تیم کی روش بیاید. اسلامیان که بارها در مصاحبه هایش نشان داده زبان رسایی برای بیان مشکلات تیم ملی دارد، حالا خودش می تواند با نگاه ملی، بخشی از بودجه لازم فدراسیون فوتبال برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا را تأمین کند تا گفته اسلامیان برای بر عهده گرفتن مسئولیت های اجتماعی این کارخانه بزرگ هم محقق شود. یقینا حمایت از تیم ملی ایران برای قهرمانی در امارات اولویت مهمتری نسبت به صرف بودجه برای قهرمانی داخلی سپاهان دارد.

او بارها در حمایت از دغدغه های کی روش، واکنش رسانه ای داشته و از دولت گرفته تا بخش خصوصی را به تقویت تیم ملی تشویق و توصیه کرده است، حالا نوبت خود اسلامیان است که در حساس ترین برهه، بازوی تیم ملی و کی روش باشد و البته امیدواریم نگوید که امکان کمک و هزینه برای تیم ملی مملکت را ندارد چراکه خرج کردن برای تیم ملی بسیار بیشتر از مخارج سنگین سپاهان، وجاهت قانونی دارد.

حالا وقت آن است که اسلامیان نشان دهد، خودش به حرف هایی که زده، ایمان و اعتقاد دارد و به جای مصاحبه های طولانی و پیاپی در حمایت از کارلوس کی روش و برنامه هایش، عملی به یاری مرد پرتغالی بیاید که نشان داده روابط عاطفی و نزدیکی با این مدیر اصفهانی دارد. اسلامیان در ایام جام جهانی روسیه، کنار تیم ملی حاضر بود و از نزدیک در اردوی تیم ملی ژست مدیریتی خود را به رسانه ها نشان داد. او بارها در سفرها با پوشیدن تی شرت و گرمکن رسمی تیم ملی، خود را به عنوان عضوی از کادر مدیریتی تیم ملی مقابل چشم افکارعمومی قرار داد و دخترش نیز به عنوان روانشناس جذب تیم های ملی فوتبال ایران شد؛ پس اگر قرار باشد مسئولی دولتی به داد فوتبال برسد، خود اسلامیان در خط مقدم است.

بازگشت‌اسلامیان‌به‌ریاست‌فولادمبارکه؛رفیق‌اصفهانی به کمک‌کی‌روش می‌آید؟/سپاهان‌مهمتراست یا تیم‌ملی؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
یک زنده باد استقلال وپرسپولیس هم اخرش مینوشتی عالی میشد بسوززززززززز
تابناک تو هم تلاش کن تو زندگی. هیچوقت عقده گشایی مشکلی از کسی حل نمیکنه. راه تلاش برای همه باز هست.
چرا هر وقت سپاهان قدرت می گیره شروع می کنید به دلیل تراشی و اون رو گردن مدیران اصفهانی در راس میذارید؟ مگه تو سه سال اخیر که همه تون دست به دست هم دادید تا سپاهان را زمین بزنید مدیرهای راس اصفهانی نبودند؟ در ضمن شرکت ها بودجه دارند و خارج از بودجه مصوب نمی تونند برای جای دیگه هزینه کنند حالا اگر اون یک جا تیم ملی باشد
با سلام
بنده مدتی است اخبار و مقالات سایت شما را می خوانم و یک مشخصه بارز و شاخص آن عناد و خصومت این سایت خبری با اصفهان، مردم اصفهان و هر چیزی است که نام یا برچسب اصفهان داشته باشد. چه اخبار ناقص و ناکاملتان در خصوص انتقال آب برای اصفهانی ها که در واقع برای یزد و .... است و چه مسوولین اصفهانی. مگر در فوتبال ایران کم مسوول آذری، شمالی و خوزستانی داریم. چرا خبری از این بزرگواران نمی نویسید.
یک سوال دارم مگر مدیر کلی فولاد مبارکه معادل است با دست بردن در بیت المال و خرج کردن بی حساب و کتاب کردن ؟در امد فولاد چه ربطی به هزینه های تیم ملی دارد فولاد مبارکه اگر راست میگوید برای کارگران و کارمندان خودش هزینه ورزشی بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
داداش اینا خودشون میدونن. اینا هدفشون اینه که سپاهان رو به حاشیه ببرن. وگرنه دوستمون به هزینه های سرخابی ها و بدهی های چند ده میلیادیشون که از بودجه وزارت ورزش پرداخت شده صرفنظر میکنه و میگه فولاد مبارکه بیاد پول بده به تیم ملی. چقدر اینا مسخره ان.
هیشکی یادش نرفته تو اون سه سال، فدراسیون اصفهانی همراه با قلعه نوعی چطور بهترین بازکنای استقلال و پرسپولیس رو بردن اصفهان؛؛ از داوری ها بگذریم؛؛؛
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
هیشکی هم یادش نرفته توی دوره ریاست همین آقایون بیشترین لطمه رو از داوری سپاهان خورد. هیشکه هم یادش نرفته که همین فدراسیون با همکاری وزارت ورزش بدهی های چند ده میلیاردی سرخابی ها رو پرداخت کردن.
مگر استقلال و پرسپولیس، فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان، سایپا، مس کرمان، گل گوهر سیرجان، صنعت نفت و ... از بیت المال بودجه نمیگیرند؟ اگر سپاهان بگیرد جرم است؟ بودجه پرسپولیس با قرارداد های مفتضحانه به خاطر بی کفایتی مدیرانش را چه طور میخواهید توجیه کنید؟
خواهشا با فوتبال تفرقه ایجاد نکنید.!!!!!
این خبر و مقاله فقط یک هدف رو دنبال میکنه ایجاد تفرقه بین مردم و ایجاد حساسیت بی مورد به یک تیم فوتبال شهرستانی لطفا دست بردارید و کمی به رسالت و اصول حرفه ایی فکر کنید
قیافه محمدرضا ساکت در عکس، نشان از شخصیتش دارد.
نمیدونم از کجا خط میگیری. ولی هم سال گذاشته و امسال بیشترین لطمه رو از داوری سپاهان دیده به اضافه بازی های بدون تماشاگر. اینا همه از الطاف فدراسیون اصفهانی ست. شما میدونی مشکلت چیه؟ مشکلت اینه که از قوی شدن سپاهان میترسی و میخوای با این کارا واسه سپاهان حاشیه درست کنی. اگه واقعا هدفت حمایت از تیم ملیه این هم بگو که چرا به پرداخت بدهی های چند ده میلیاردی سرخابی ها از بودجه وزارت ورزش اشاره ای نمیکنی و گیرشو دادی به سپاهان. مگه پرسپولیس و استقلال دولتی نیستن مگه اونا هزینه هنگفت نمیکنن. اگه فکر کردی میتونی با این گزارش هات سپاهان رو به حاشیه ببری سخت در اشتباهی. هر وقت تونستی به بودجه سرخابی ها و پرداخت بدهی های میلیاری اونا بپردازی اونوقت به سپاهان گیر بده. نمیدونم پرسپولیسی هستی یا استقلالی. ولی هر کدوم که هستی اینو بدون که سپاهان بازم جوون گرفته و دیگه با این کارا نمیتونید اون رو تضعیف کنید. بیچاره ها از همین الان ترس وجودتونو گرفته. شما هیچ وقت نمیتونید سپاهان رو تضعیف کنید چون پشت این تیم مردم اصفهان هستن. اگه خواستی هم نظر منو حذف کن از سایت مسخرت. فقط خواستم جوابتو بدم.
سلام
پس پیام من چی شد تابناک جون من که مبادی آداب نوشتم
دلیل دشمنی این وبسایت با اصفهان را نمیدونم ولی دلیل دشمنی با سپاهان کاملا مشخص است. از کینه ورزی حذر کنید.
به عنوان یه پرسپولیسی معتقدم که این مطلبتون کاملا غیر حرفه ایی و مبتدیانه بود.ما دوست داریم که همه تیمهای شهرستانی قوی باشند که نهایتا تیم ملیمون قوی بشه.
فکر کنم تو این کشور بجز اصفهان شهر دیگه ای مدیر نداره، نصف وزرا اصفهانی، تمامی روسا اصفهانی، فوتبال مافیای اصفهانی
این متن کاملانشون میده که ترس شماازاوج گیری سپاهان شروع شده.مگه فولادمبارکه مگه بی درو دربنده که پولش روبخوان برای هرجایی خرج کنن؟بیماری ام اس وآلودگی هواوصرف کردن آب شهراصفهان برای مردم اصفهان باشه اونوقت درامدفولادمبارکه برای تیم ملی باشه؟؟شماخیلی مسیم داریدقهرمانیهای سپاهان روبه مافیاوباندبازی متصل میکنید.اماحرفی ازلابی وزارت ورزش وفدراسیون برایقهرمان کردن پرسپولیس نمیزنی.سپاهان میلیاری خرج کرده یاپرسپولیس واستقلوتراکتور؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر