بازدید 10105

بارش‌های امروز در کدام بخش کشور شدیدتر است؟

کد خبر: ۸۴۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 14 October 2018

مدیر پایش سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش ها امروز در ارتفاعات و بخش های جنوبی استان کرمان مانند جیرفت، کهنوج، منوجان و عنبرآباد خواهد بود که احتمال آبگرفتگی معابر در این مناطق وجود دارد.

به گزارش ایرنا، مسعود حقیقت روز یکشنبه افزود: امروز فعالیت سامانه بارشی در استان های غربی ، شمال غرب، مرکز، بخش هایی از جنوب کشور مانند فارس، هرمزگان، کرمان، دامنه های زاگرس، همدان، لرستان همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی اظهار داشت: فردا سامانه بارشی در همین مناطق یاد شده فعال است که علاوه بر این مناطق بخش هایی از جنوب غرب و شرق کشور را نیز در بر خواهد گرفت.

مدیر پایش سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین فردا سواحل خزر و خراسان شمالی ابرناکی همراه با بارش باران خواهد بود.

وی گفت: سه شنبه برای غرب، شمال غرب، مرکز، بخش هایی از جنوب و جنوب شرق کشور، فارس، هرمزگان، کرمان و سواحل خزر هوایی ابرناکی همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

به گفته وی فردا بعدازظهر در جنوب غرب کشور گرد و غبار رخ خواهد داد.

وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور

مدیر پایش سازمان هواشناسی افزود: بیشینه دمای دیروز تهران به 21 درجه رسید و امروز به 22 درجه می رسد، کمینه دمای امروز صبح پایتخت 14 درجه بود و امروز همچنان شاهد رگبار پراکنده در تهران خواهیم بود.

حقیقت گفت: دیروز دهلران در استان ایلام با 43 درجه گرمترین و امروز صبح قوچان در خراسان رضوی با منهای 2 درجه سردترین نقاط کشور بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار