بازدید 9874

حمله لفظی بایدن به ترامپ

«جو بایدن»، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در شدیدترین حملات لفظی علیه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد او ارزش های آمریکا را به سطل زباله می اندازد.
کد خبر: ۸۴۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 13 October 2018

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «جو بایدن»، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در شدیدترین حملات لفظی علیه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد او ارزش های آمریکا را به سطل زباله می اندازد.

بایدن در یک گردهمایی در شهر «اووینگسویل» در کنتاکی آمریکا اعلام کرد: طوری که او درباره مردم صحبت می کند، طوری که او مردم را مسخره می کند و آنها را بدنام می کند، با این کار فقط ارزش‌های آمریکا را به سطل آشغال می ریزد.

جو بایدن این اظهارات را در یک گردهمایی در حمایت از «امی مک گراس»، نامزد دموکرات انتخابات کنگره مطرح کرد. مک گراس که پیشتر خلبان جنگنده ها بوده است، در منطقه ای نامزد شده که ترامپ در دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از 15 امتیاز بدست آورده بود.

بایدن که پیشتر تصور می شد برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 نامزد می شود، روز چهارشنبه این مسئله را تکذیب کرد و گفت: من فکر می کنم افراد زیادی در حزب دموکرات هستند که می توانند ترامپ را شکست دهند.

دونالد ترامپ و جو بایدن در ماه های اخیر بارها یکدیگر را مورد حملات لفظی قرار داده اند. جو بایدن در ماه مارس سال جاری میلادی اعلام کرده بود: اگر با ترامپ در دوره دبیرستان در یک مدرسه بودم، به خاطر اظهارات تحقیرآمیز او علیه زنان تا می خورد، او را کتک می زدم.

رئیس جمهور آمریکا هم هفته گذشته در یک گردهمایی در ایالت کانزاس اعلام کرده بود در صورت مبارزه با جو بایدن، این نبرد زیادی طول نمی کشید. وی در این سخنرانی با تقلید از صحبتهای بایدن گفت: «به یاد دارید که او مرا به یک نبرد دعوت کرده بود. من دوست دارم او را به پشت یک انبار ببرم. واقعا دوست دارم این کار را بکنم. این کار زیاد طول نمی کشد. این کار زیاد طول نمی کشد. این کار زیاد طول نمی کشد.»

ترامپ پیش از این هم به اظهارات بایدن واکنش نشان داده بود و گفت: او چه از نظر بدنی و چه از نظر عقلی آدم ضعیفی است و با این وجود همچنان مرا تهدید به حمله فیزیکی می‌کند و این دومین بار است که اینکار را می‌کند. او مرا نمی‌شناسد اما طوری سریع و سخت او را به زمین میزنم که تمامی مسیر را گریه کند. دیگران را تهدید نکن جو!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل