بازدید 8770
۶

اعطای وام ضروری مسکن به بازنشستگان

کد خبر: ۸۴۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 13 October 2018

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: ۲ هزار میلیارد تومان برای ۴۰۰ هزار بازنشسته در قالب وام ضروری اختصاص یافته و در آینده نزدیک وام‌های ضروری مسکن و حتی افزایش سقف وام‌ها قابل انجام است.

به گزارش میزان، جمشید تقی زاده اظهار داشت: تاکنون ۲۷ سفر استانی برای بررسی مشکلات بازنشستگان داشتیم تا بتوانیم با استفاده از نظرات و پیشنهادات این قشر ارزشمند در استان‌ها برای ارتقای خدمات به آنان برنامه ریزی کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان یکی از پیشنهاداتی است که به دولت و مجلس ارائه شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح باید حقوق بازنشستگان را به حداقل حقوق شاغلان فعلی نزدیک کنیم.

تقی زاده تصریح کرد: از تمام دولتمردان و نمایندگان مجلس نیز درخواست کردیم تا فراکسیون کانون‌های بازنشستگی کشوری را تشکیل دهند که خوشبختانه این فراکسیون با ۱۰۰ امضا تشکیل شد.

وی با اشاره به خدمات رفاهی ویژه برای بازنشستگان گفت: ۲ هزار میلیارد تومان برای ۴۰۰ هزار بازنشسته در قالب وام پنج میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر به ظرفیت تسهیلات گیرندگان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه این ارقام در بخش رفاهی قدم‌های اولیه است، ادامه داد: در آینده نه چندان دور وام‌های ضروری مسکن و یا حتی افزایش سقف وام‌ها برای بازنشستگان نیز قابل انجام است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تصریح کرد: ظرفیت خدمات سفر بازنشستگان نیز از ۱۰۰ هزار نفر به ۲۰۰ هزار نفر افرایش پیدا کرده است.

تقی زاده اظهار کرد: برای جلوگیری از تعویق در پرداخت حقوق بازنشستگان بخشنامه‌ای صادر کردیم تا زمانی که بازنشستگان حقوق خود را دریافت نکرده اند حقوق شاغلان هم پرداخت نمی‌شود که پیرو این بخشنامه هم اینک حقوق بازنشستگان زودتر پرداخت می‌شود.

وی در زمینه کسب و کار بازنشستگان گفت: وام‌های کم بهره و برخی تسهیلات از صندوق وجود دارد که بازنشستگان می‌توانند با استفاده از فرزندان و خانواده خود مشاغل خانگی راه اندازی کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در خصوص بخش درمان بازنشستگان نیز خاطرنشان کرد: تا ۱۰ روز آینده خبر‌های خوشی برای بازنشستگان خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا این قشر از جامعه بهترین خدمات را از بیمارستان‌ها دریافت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
همسایمون میگفت 4 میلیون وام ضروری ثبت نام کردم تا بعد از 20 سال یخچال قدیمی ایرونی رو عوض کنم و یک یخچال سامسونگ بخرم 5 میلیون برای زنم ... اشک تو چشمای پیرمرد دیده میشد ..میگفت وام رو دادن و رفتم بخرم گفتن 11 میلیون تومان ....
خداوکیلی شرم نمیکنید با این اقتصاد؟ جیگرم آتیش گرفت برای پیرمرد...توانشو داشتم حتما کمکش میکردم بخره ولی صد حیف که هممون ضعیف شدیم.
سلام می خواهم بدونم وام ضروری مسکن کی به بازنشستگان پرداخت میشود
همسرم,بازنشسته آموزش و پرورش میباشد,و ما پس از سالها زندگی موفق به داشتن مسکن نشدیم,همسرم نگران که زمان مردن خونه خودم نیستم,همه میدانیم که این وامها با این شرایط و مبلغ فقط سرپوش گذاستن به خواسته های بحق مردم میباشد,تمنا دارم از خیرین که وجه خرید مسکن را بصورت قرض الحسنه تامین, وبصورت اقساط از ایشان دریافت دارن,فقط مساعدت خیرین نیکوکار کارآمد خواهد بود,سپاسگزارم,
سلام کی میدن این وام
قبت نام بانک مسکن را کجا باید انجا دهیم هنوز هیچکدام ان وعده های دولت شامل سبد وسهام وبسته های حمایتی بدستمان نرسید مگر شم شمتره کارت حقوقی مارا ندارید میتوانید از طریق کارت واریز کنید ممنون
؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر