بازدید 1053

مردم غزه در حال آماده شدن برای بیست‌ و نهمین جمعه تظاهرات بازگشت

ساکنان نوار غزه در حال آماده شدن برای تظاهرات بازگشت دیگری در نوار مرزی این باریکه هستند.
کد خبر: ۸۴۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 12 October 2018

ساکنان نوار غزه در حال آماده شدن برای تظاهرات بازگشت دیگری در نوار مرزی این باریکه هستند.

به گزارش ایسنا، امروز بیست و نهمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه برگزار می‌شود که تحت عنوان جمعه "انتفاضه قدس" نامگذاری شده است.

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت و شکست محاصره طی فراخوانی خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات امروز شده است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیئت تاکید کرد که تظاهرات بزرگ بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش و در رأس آن لغو محاصره و به شکست کشاندن معامله قرن ادامه خواهد داشت.

هیئت مذکور اشاره کرد که تظاهرات بازگشت به منظور حمایت از حق ملت فلسطین در بازگشت به شهر و دیار خود به رغم تمامی تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر ادامه خواهد داشت.

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت بیان کرد که ملت فلسطین در سومین سالروز انتفاضه قدس بار دیگر بر پایبندی به حق ثابت خود درخصوص قدس و تمامی حقوق غیرقابل تصرفش از جمله حق تعیین سرنوشت و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید خواهد کرد.

این هیئت اشاره کرد که تظاهرات بازگشت امروز پس از نماز عصر آغاز شده و تا ساعت ۶:۳۰ غروب ادامه خواهد داشت. هیئت مذکور خواستار حضور گسترده فلسطینیان در اردوگاه های بازگشت در شرق نوار غزه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار