بازدید 1567

احتمال دیدار پوتین و ترامپ، ماه آینده در پاریس

وزارت امور خارجه روسیه از احتمال دیدار رهبران این کشور و آمریکا در یازدهم نوامبر (بیستم آبان) خبر داده است.
کد خبر: ۸۴۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 12 October 2018

وزارت امور خارجه روسیه از احتمال دیدار رهبران این کشور و آمریکا در یازدهم نوامبر (بیستم آبان) خبر داده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، خبرگزاری نووستی به‌ نقل‌ از دستگاه دیپلماسی روسیه گزارش داد، ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری این کشور و دونالد ترامپ، همتای آمریکایی وی در صورتی که هر دو در مراسم سالگرد پایان جنگ جهانی اول شرکت کنند، احتمال دارد که دیداری میان این دو شکل گیرد.

دستگاه دیپلماسی روسیه اعلام کرد که مسکو با نگرشی باز نسبت به مذاکره برخورد می‌کند و آماده است تا زمان‌ها و مکان‌های محتمل برای دیدار میان رهبران دو کشور را در صورت تمایل واشنگتن مدنظر قرار دهد.

یک مقام ارشد دستگاه دیپلماسی روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتینک تصریح کرد: در صورتی که کاخ سفید علاقه‌مند به ادامه‌ تعامل میان مسکو و واشنگتن در سطوح بالا باشد، روسیه آماده است تا با طرف آمریکایی درباره احتمال برگزاری دیدار دیگری میان پوتین و ترامپ گفت‌وگو کند.

وی بیان‌ کرد: ما به طور مشخص از مذاکرات در بازه وسیعی از مسائل در روابط دوجانبه با واشنگتن استقبال می‌کنیم. چنانچه طرف آمریکایی علاقه‌مند به مذاکره باشد و به نظر می‌رسد که ترامپ چنین علاقه‌ای را نشان داده است، ما بررسی خواهیم کرد که در چه زمانی و چگونه می‌توان چنین دیداری را برگزار کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار