بازدید 3331

اشتباه مرگبار بنگر و حذف پارس‌جم بدست ماشین‌سازی

کد خبر: ۸۴۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ 06 October 2018

در مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال تیم پارس جنوبی در خانه مقابل ماشین سازی تبریز در ۱۲۰دقیقه مسابقه شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال تیم پارس جنوبی از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز رفت که مسابقه در طول ۹۰ دقیقه قانونی و ۳۰ دقیقه وقت اضافه تیم ماشین سازی ۲ بر یک به پیروزی رسید.به این ترتیب پارس جنوبی در خانه‌اش از جام حذفی کنار رفت آن هم در حالیکه مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی روز گذشته گفته بود در این جام نیمه نگاهی به قهرمانی دارد! ماشین سازی متحول شده هم با سرمربیگری رضا مهاجری به یک برد دیگر رسید و این تیم که به حال خود رها شده بود با برکناری فیروز کریمی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

کارت قرمز: جودکی مربی ماشین سازی اخراج دقیقه ۹۱،حسینی پاشایی مربی پارس جنوبی دقیقه ۹۱

گل: احمد موسی( دقیقه ۶۰ ) و محمد خرم الحسینی برای ماشین سازی و حامد نورمحمدی دقیقه ۹۰+۱ برای پارس جنوبی

دقیقه ۹۱ حامد نورمحمدی با استفاده از اشتباه دخسوس دروازه‌بان تیم ماشین سازی توانست گل مساوی را بزند و این تیم از باخت خانگی در ۹۰ دقیقه فرار کند.در دقیقه ۱۰۱ مهدی تارتار به شدت به داور معترض شد و معتقد بود که یک پنالتی برای تیمش گرفته نشده است! در نیمه دوم وقت های اضافه نیز دو تیم تلاش نصفه و نیمه ‌ای برای گلزنی انجام دادند که در دقیقه ۱۱۵ با اشتباه محسن بنگر بازیکن تیم پارس جنوبی ماشین سازی صاحب یک فرصت گلزنی شد که شوت محمد خرم الحسینی گل دوم تیم ماشین سازی را زد تا با این گل تیم پارس جنوبی در خانه حذف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار