بازدید 21405

طرح مجلس درباره تعطیلی ۱۳ فرودین و ۲۹ اسفند

در این طرح آمده است تا تعطیلی روز 29 اسفند (روز ملی شدن صنعت نفت) و همچنین روز 13 فروردین (روز طبیعت) حذف شود.
کد خبر: ۸۴۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 06 October 2018

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح ساماندهی تعطیلات کشور را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور در مجلس، گفت: طرح مذکور برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش‌های پارلمان ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس همه نظرات دانشگاهیان، جامعه‌شناسان و کارشناسان حوزه‌های اجتماعی و سیاسی را دریافت و جمع‌بندی کرده است، افزود: آخرین مذاکره‌ای که بنده با مسئولین مرکز پژوهش‌های پارلمان داشته‌ام قرار است تا ظرف یک ماه آینده جمع‌بندی خود را به کمیسیون اجتماعی ارائه دهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: پس از ارائه گزارش مرکز پژوهش‌های قوه مقننه به کمیسیون، این طرح در صحن کمیسیون اجتماعی بررسی و گزارش آن برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

خدادادی در تشریح علت ارجاع این طرح به مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: طرح مذکور به‌دلیل اینکه حذف هر یک از تعطیلات رسمی کشور از تقویم تبعات اجتماعی، سیاسی و مذهبی مختلفی دارد بنابراین ضروری بود تا برای کار کارشناسی بیشتر به مرکز پژوهش‌ها ارجاع شود.

وی در تشریح طرح مذکور اظهار داشت: در این طرح آمده است تا تعطیلی روز 29 اسفند (روز ملی شدن صنعت نفت) و همچنین روز 13 فروردین (روز طبیعت) حذف شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس اضافه کرد: همچنین در این طرح پیشنهاد شده که شنبه‌ها به‌جای پنجشنبه‌ها تعطیل شود و همچنین تعطیلی روز 14 و 15 خرداد حذف و فقط عزای عمومی باشد.

خدادادی در پایان با بیان اینکه تعطیلات رسمی کشور زیاد است، گفت: لازم است تا تعطیلات ساماندهی شوند؛ اعضای کمیسیون اجتماعی منتظر گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس هستند تا آن را بررسی و گزارش جامع و کاملی را برای ارزیابی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۷۶
حذف 12 فروردین منطقی تر چون 22بهمن را داریم
13 بدر اخه ؟ ولی شنبه تعطیل شه خیلی باحاله
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
با سلام
من حسابدار یک از شرکت های معتبر هستم که صد درصد اسمش همه گی شنیده اند من از عید تا امروز فقط یک روز مرخصی رفتم اون هم با هزار خواهش بد بختی تنها دلخوشی من شده این روز های تعطیل رسمی وقتی پیمانکار های این رفتار دارند چه توقعی هست بله اون کارمند دولتی یا اون نماینده که دو ماه از سال تعطیل هست نیاری به این روز ها نداره بیچاره قصر کارگر که
هرچی بدبختی هست برای اونها هست
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
بله تعطیلی شنبه به جای 5 شنبه خیلی بهتره
13 و 29 هم سرجاشون بمونن
عزیز من ساعات کاری ما بیشتره از اروپا و تعطیلی های ما هم برابری میکنه ضمن اینکه پنجشنبه ها هم تعطیل نیستیم بعد یک عده نماینده افتادن به جون تعطیلات مردم ؟ برای چی دنبال تقویت ظلم هستید؟ الان با همین ساعات کاری ما چه راندمانی داریم که در فکر افزایش ساعت ها هستید؟ شما بهره وری رو بالا ببرید و ساعات کار مفید رو زیاد کنید نه ساعات کلی کار رو! توی این روزها مردم فرصت کمی کنار خانواده هستن و تعطیلات وقت مناسبی برای تحکیم و تعالی خانواده است. زن و بچه به حضور و توجه نیاز داره. با این حقوق های بخور و نمیر ظلمه که این اندک تعطیلات هم حذف بشه. بس کنید دیگه...
يدفعه جش نوروز را حذف كنند بشيم عربستان . بجاي دخالت در فرهنگ ملت فكر به حال اقتصاد بيمار كشور بكنيد . يك كم هم توي مجلس شوخي نكنيد . خانواده نشته
فرهنگ کهن ايران (13 فروردين) و مصدق (29 اسفند) مثل خار تو چشم بعضي هاست. فکر مي کنيد با اين کار مردم بي خيال 13 فروردين و 29 اسفند مي شن؟ فقط خودتون رو کوچيک کرديد.
والا ما تو بخش خصوصی که تمام مرخصی هایمان می سوزد شرکت هم پولش را نمی دهد یه تعطیلی 29 اسفند و 13 فروردین تعطیل بودیم که اونم مجلس داره از ما می گیره تاسوعا ، اربعین هم سرکار میایم اون 14 و15 خردادهم سرکار هستیم در واقع تمام تعطیلات رسمی بغیر اون دو روز ذکر شده الباقی سرکار هستیم مرخصی هم که نمی دهند دیگه مجلس در حق زن و بچه های ما اجحاف نکنه
حالا نمایندگان محترم مجلس اینقدر بیکار شدن تو این وضعیت اقتصادی که در مجلس باید جلوی تورم رو بگیرن به مشکلات مردم رسیدگی کنن برن برای حذف تعطیلات، و الله ما در تعجبم در این مملکت چه خبره.
مشکلات کشور فقط تعطیلات 29اسفند،13فروردین،14و15خردادبودکه الحمدا...توسط مجلس حل شد،!!!!!!!!!!!،رانتخواری،فشاراقتصادی،گرانی مسکن وتورم ،مدیران دو تابعتی،بکارگیری بازنشستگان و....اینها همه قبلاحل شده بود.
يك فرد اطلاعاتي و نظامي چه ارتباطي با كميسيون اجتماعي دارد . لطفا بيش از اين به قوانين و كشور گند نزنيد.
آقاي نوماينده كل تعطيلات كشور را هم حذف كنيد هيچ بهره وري و ارزش افزوده اي براي مردم و كشور نخواهد داشت چون منابع كشور درست مدريت نمي شود و خرج جاهاي ديگر مي شود و براي مردم منفعتي ندارد . بيشتر از اين زحمت نكشيد خسته مي شويد.
حذف کلیه تعطیلات مذهبی به استثنای شهادت حضرت علی و شهادت امام حسین و عید فطر و عید قربان . از تعطیلات غیر مذهبی هم به جز تعطیلات نوروز و 29 اسفند مابقی حذف شود .
چرا میگوییید تعطیلی زیاد است؟ اتفاقا ایران از خیلی از کشورها تعطیلی کمتر داره میتونید به آمارها نگاه کنید
طرح خوبی است اما 4ساله بلاتکلیف در حد حرف باقی مونده. تقریبا کل دنیا دو روز کامل در هفته تعطیل هستند اما ما فقط یه جمعه تعطیل هستیم و یه پنجشنبه نیمه وقت که همه فقط منتظ هستند تا ساعت12یا1شود و فرار کنند!!!
نتیجه ترافیک سنگین آخر هفته ها و با بودن یه تعطیلی شلوغی جاده ها و....
اگر شنبه هم مثل جمعه تعطیل بشه از لحاظ روحی واسه مردم خیلی خوبه بیشتر کنار خانواده ای و گردشگری هم رونق میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
شنبه تعطیل بشکه خوبه میریم کنیسه یهودیان یکشنبه هم بشه خوبه میریم کلیسا ولی جمعه وپنجشنبه چون میرویم سر مزار اهل قبور ونماز جمعه بد هستند انها که رحمت خدا رفتند خوب رفتند دیگه وانهای هم که نماز جممعه میروند خوب تکلیفشان روشن است از من میشنوید هر روز را تعطیل کنید خیال تان راحت باشد در این مملکت اب از اب تکان نمیخورد چه تعطیل باشیم وچه کار بکنیم همیشه یک پایمان میلنگد عقل سلیم حمک به کار نکردن میدهد بنشینیم پای منبر اقایان روایت های جدید که تازه ساخته شده اند بشنویم
اگر روز ۱۳ فروردین را از تعطیل نکنند دانش اموزان خودشان به مدرسه نخواهند امد وعملا این روز مدرسه تعطیل خواهد بود.و از دست معلم ها هم کاری ساخته نخواهد بود.
انگشت گذاشته آید به دو روز ملی. که چی؟
اکثر کشوارهای توسعه یافته در جهت ایجاد روحیه و نشاط در کارکنان خود تعطیلات را 2روزدر هفته می کنند آنوقت نماینده گان ایران 2تا از تعطیلات مردم که جز زیبا تربن روزهای سال است را قصد دارند حذف کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
این دو روز باعث تعطیلی بیش دو هفته ای کشور میشود اما تعطیلی بمیل و دلخواه باشه خیلی بهتره ، در کشور آلمان تعطیلات مدارس را به چهار فصل سال تقسیم کردن و اول سال نو هم فقط یکروز تعطیلی رسمی است مردم هم بدلخواه از مرخصی های خودشون استفاده می کنند
برای مسافرت .
روز ۲۹ اسفند روز ملی شدن نفت یک ایام بی موردی است که بایستی برداشته شود روز ۱۳ فروردین هم که روز طبیعت است مردم بیشترین لطمه در این روز به طبیعت می زنند همون که برداشته بشه بهتره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
در کشور ما کار اصلی نمایندگان مجلس حال گیری است نه اصلاح امور. برای جشن های مهم و ملی چرا باید این تصمیم گرفته شود!!!!
منطقی می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
سيزده بدر كاملا غير منطقي هست . اينهمه روز عزا هست چرا روي اونها نظر نميدن؟ يه روز آبا و اجدادي براي كنار خانواده و فاميل بودن داريم كه اونو هم ميخوان بگيرن ازمون . بسه ديگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
قربون منطق نداشتت.
واقعا این نماینده بیکار است طرحهایی که مشکلی را حل نمی کنند میدهند.
دو هفته تعطیلات تابستانی خوش گذشت؟
بسيار عالي است . بعداز مدتها يک طرح خوب در مجلس ارايه شده است.
با سلام : شما به جای بررسی این موضوع بهتر است به موضوعات خیلی مهمتری مانند حل مشکلات بیکاری جوانان - رفع فقر جامعه ی کارگران -و کارمندان - عدم دخالت نظامیان در امور سیاسی - اقتصادی - نماینده ی مردم بودن نه نماینده ی حاکمیت و غیر را مورد برسی قرار بدهید.
به نظر من ماهی 20 روز رو تعطیل کنین تا کارمندا خوش بحالشون بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
ای رفیق خودت را مسخره کن
الان وسط اين همه مصيبت دقيقاً وقت همچين طرح‌هايي!
سالهاست بودجه و وقت کشور رو دارن صرف این کار میکنن و هنوز به جایی نرسیدن
با تعطیل نبودن سیزده بدر مخالفم
تعطیلات 14 و 15 خرداد چون پشت سرهم است و با برخورد به جمعه یا پنجشنبه عملا یک هفته تعطیل می شود ، منطقی است حذف شود . ولی 29 اسفند که آخرین روز خرید شب عید مرم است و 13 فروردین خیلی منطقی به نظر نمی آید .
طرح خوبیه
اما مطمین باشید اون دو روز تعطیلیش حذف میشه
ولی شنبه ها تعطیل نخواهد شد
جهت رفاه حال کارمندان زحمتکش پیشنهاد می کنم پنج شنبه وجمعه و شنبه ویکشنبه تعطیل باشد.اصلا هم بر روی کشور تاثیری ندارد.کارمندان اگر هفته ای یک ساعت هم کار مفید کنند چرخ مملکت می چرخد.بقیه ساعات کاریشان به بطالت می گذرد وفقط هزینه روی دست مملکت می گذارد.همین هزینه ها را هم صرف دو برابر کردن حقوق این عزیزان کنید تادرتعطیلاتشان حسابی خوش بگذرانند.این کار را بکنید تا ببینید چقدر روحیه انها افزایش می یابد وقول می دهم با دیدن نتایج کار ...خود دولت هفت روز هفته را تعطیل می کند.
عمرا این مجلس نمی تواند این طرح خوب را به نتیجه برساند یک سال است که این طرح در مرکز پژوهشهاست یک ماه دیگه هم می بینیم
از بیکاری نمایندگان طرح هایی که سروصدا ایجاد میکند را دنبال میکنند
یکبار برای همیشه تعطیلی اعیاد و عزاداری های مذهبی را حذف کنید نتیجه آن مشارکت هر چه بیشتر آحاد جامعه در مراسم آن بزرگواران و شناخت درست آن رویدادها خواهد یود بجای استراحت در منزل یا هجوم به جاده چالوس
روز 29 اسفند روز افتخار ملي ما ايرانيان است. يكروز تعطيلي به يادبود مصدق بزرگوار كه دست اجنبي را از صنعت اول كشور كوتاه كرد،حق صنعت نفت اين كشور و مردان مدافع حقوق ملي ما ايرانيان است.
سلام تفریح و شادی با حذف سیزده بدر که روز طبیعت است را میگیرید
طرح 13 نمیشه چون 2500سال تواین ایین ایرانی سابقه پشتشه.
29 اسفند هم شدنی نیست چون لحظه تحویل سال تو 3 سال پشت سر هم روز 29 اسفنده و اینکه فکر کنی کسی میاد سر کار کاملا تصور اشتباهیه.
تعطیلی شنبه درسته
ملی شدن صنعت نفت که کار کشکی بوده است جه نیاز به تعطیلی دارد. 13 بدر یا روز طبیعت هم همینطور.
تعطیلات دو روز در هفته را کارمندان دولت که دارند . تازه در شهر های مذهبی و تفریحی هتل و میهمانسرا هم دارند. بیچاره خصوصی ها .
تعطیلی سیزده بدر لج بازی با فرهنگ نوروز است اخر کدام ملت اینگونه تنها فرهنگ شاد زیستن را که ریشه در تاریخش دارد نابود می کند اره حذف کنید وبه جایش فرهنگ غم را ترویج دهید
واقعا هنوز ياد نگرفتيد كه سنت حذف شدني نيست چرا بجاي نمايندگي مطالبات مردم ضديت با مردم را دنبال ميكنيد سيزده بدر خواهد ماند و اعتبار شما پيش مردم نخواهد ماند دنبال حل مشكلات معيشتي مردم باشيد
سیزده فروردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرگز نمیشه
بسیار طرح خوبیست ۲۹ اسفند و ۱۳ فروردین باعث تعطیلی اجباری دوهفته تعطیلی اجباری را بر کشور تحمیل می کند.
در کشورهای پشرفته فقط یک روز تعطیلی اول سال نو وجود دارد و مردم بنا به میل خود از مرخصی استفاده می کنند اما در ایران با این همه مشکلات و عقب ماندگی ۱۷ روز را بالجبار تعطیل می کنند.
۱۴ و ۱۵ خرداد هم با توجه با آخر دروس مدارس لطمه بزرگی به مردم می زند در این روزها مردم را عازم شمال کشور میشوند می کند.
12 فروردین هم باید حذف بشه تا از 5 فروردین به بعد هیچ تعطیلی نباشه و کار و مدرسه شروع بشه.
نمی دانم این 29 اسفند و 13 فروردین با یک عده چکار کرده اند که به این دوروز گیر میدهید بروید لز تعطیلات زمستانه وتابستانه خودتان بزنید
نماینده گان فکر می کنند مشکل کشور با حذف تعطیلات بهتر می شود چرا فکر نمی کنند مشکل خود آنها هستند با تصویب قوانین دست پاگیر و بدون پشتوانه مانع کار در کشور هستند بجای فکر حذف تعطیلات کمی از سیاسی کاری و رانت بازی دست بکشند و قوانین را اصلاح کنند شاید بهروری در کشور بالا برود
راستی چرا نماینده ها که داعیهٔ نمایندگی مردم را دارند ،یک نظر سنجی واقعی ،نه جناحی ، برای تعطیلی روزهای ملی را انجام نمیدهند ؟ همه ادارات بجز بانکها ،و بیمارستانها ،البته اورژانس ،و بعضی داروخانه ‌و مغازه دارها عملا از ۲۸ اسفند تعطیل هستند ‌و تا ۱۵ فروردین همه تق ولق هستند ؟ تعطیلی شنبه ،و یکشنبه که مصادف با تعطیلی جهانی است خیلی بهتر است از تعطیلی شبه ،وجمعه ؟ چون تعطیلی روز یکشبه کل بازار جهان را در بر میگیرد ؟ عوض کردن نام روزها که آسانتر است ، بجای شبه ،و افزودن عدد به اول آن ،از نامهای با معنای باستانی که مرتبط با خلاقیت خدای رحمان ،و رحیم است استفاده نمایید ؟ و آنگاه یک روز را مختص عبادت نام گذاری نمایید ؟ مثلا روز شکر گزاری بجای جمعه ،که میشود آنرا بجای یکشنبه قرار داد ،یا بجای روز شبه نام اعطای نعمتهای خدای بخشند جایگزین گردد و به آن روز سلامتی گفته شود ،اینکه حتما از الفاظ عربی استفاده گردد هیچ دردی را درمان نمیکند ؟ آنچه مهم است حفظ منافع ملی میباشد ؟،،
بجای 13 فروردین که قطعا برداشتنش یک تلاش بیخوده، بیان 12 فروردین رو وردارن و تعطیلات عید رو هم به جای دو هفته به یک هفته کاهش بدن. این بهتره بنظرم
از تعصبات تند دوری.کنید.29اسفند روز ایران است در دنیا قبل.از اینکه بپرسند دینت چیست میپرسند از کدام ملتی
تقریبا اکثر غریب به اتفاق تعطیلات ما عزا و ماتم هست و بر اساس تقویم قمری و لذا هرسال در زمان متفاوت . 29 اسفند یادآور ملی شدن نفت و غیر عزا وباعث غرور ملی و 13 بدر هم یکی از منطقی ترین و شاد ترین تعطیلات طبیعی و بر اساس تقویم ثابت خودمان ، اما چون با شعور و سنت ملی ما همخوان هست مورد غضب قرار گرفته ... البته گامی برای کمرنگ کردن نوروز است تا ته مانده های اصالت و سنن ملی و باستانی هم از دست بره ! وا اسفا
چه بخواید چه نخواهید روز 29 و13 فروردین را مردم تعطیل میکنند اما بهتر بود به جای تعطیلات نماینده گان به فکر بیکاری جوانان ایجاد اشتغال و حقوق های نجومی وفساد و گرانی وگرفتاری مردم می پرداختند
روز طبیعت را چرا میخواهید حذف کنید کمی منطقی باشید اگر تعطیل هم نشود مردم سرکار و مدرسه نمیروند
با 14 و 15 خرداد موافقم ولی 13 بدر نه....12 فروردین را حذف کنن
29 اسفند هم عملا نیمه تعطیل خواهد بود
با توجه به بهره وری پایین نیروی انسانی در کشور بهتر است مملکت کل سال تعطیل باشد
تعطیلات در ایران نسبت به برخی از کشورهای دنیا کمتر هم هست.
حذف تعطیلی 29 اسفند و 13 فروردین تعجب آوره. نمایندگان به تحویل سال نو توجه نکردند. 13 فروردین هم که جزء فرهنگ و جشنهای ایرانی است. به جای حذف تعطیلات این چنینی طرحی بدهند تا کیفیت کار افزایش پیدا کند و الا تعطیلی در ایران اتفاقا کمتر از بسیاری از کشورهاست یا مثلا ساعت کار در ایران بیشتر از آلمان هست اما آنچه آلمان را از ایران متمایز می سازد کیفیت کار ،بهره وری نیروها، استفاده از پرسنل در جایگاههای درست و مدیران کارآمد است. متاسفانه در ایران بسیاری از مدیران در ساعت کاری به دید و بازدید و گپ و گفت و رایزنی می پردازند و بعد از ساعت کار که دیگر عملا فایده ای هم ندارد جهت خالی نبودن عریضه نسبت به برگزاری جلسات کاری اقدام می کنند!!!!!
كشورهاي ديگر حماسه سازي مي كنند اما اينها مي خواهند حماسه ها را نابود كنند دنبال چه هستند خدا مي داند
با تعطیلی جمعه ها و شنبه ها به دلیل اینکه ملت به کار و زندگی و تفریحشون میرسن موافقم
برای من یه سوال پیش اومده این که تعطیلی حذف بشه یا نشه مهم نیست مهم طرحی هست که امکان اجرا پیدا میکنه یا نه ،
این دوستان که در مورد تعطیلی روز 29 اسفند این همه سال دارند طرح میدن یه روز پیش خودشون فکر کردن که 29 اسفندی که ساعت 8 صبحش یا 4 بعد از ظهرش و یا 8 شب و 2 صبحش سال تحویل میشه چطور میتونه تعطیل نباشه؟
یعنی خود این آقایون 29 اسفند 4 صبح سال تحویل رو ول میکنند و میرن مجلس ؟
سلام .برخلاف تبلیغاتی که در کشور ما رایج است بسیاری ازکشورهای پیشرفته دنیا هم ساعت کاری شان در هفته کمتر است هم تعطیلات کل سال شان بیشتر است ،هم راندمان کاری بیشتری دارند ،هم مصرف انرژی کمتری دارند و هم حقوق و مزایای کافی برای حقوق بگیران است .لطفآ مجلس ودولت یک سویه به یک مسئله نپردازند بلکه همه این موارد را بصورت جامع در نظر بگیرند و پس از مطالعات اینگونه موارد کشورهای پیشرفته طرحی متقن ارائه کنند که نفع مردم و خانواده ها را درپی داشته باشد. تعطیلی شنبه بجای پنجشنبه بسیار مناسب است اما حذف تعطیلی آن هم در ایام نوروز که اکثر مردم در مسافرت هستندکاریی عبث و بیهوده است.لطفآ پخش کنید.متشکرم
مجلس منتخب ما نيست. يه روز 13 بدر اجدادي داريم كه همه كنار خانواده و فاميل شاد هستن اون يه روز رو هم از ما بگيريد راحت ميشيد كه مطلق بريم توي چاله غم و عزا؟؟؟
بهتره تعطیلی عید نوروز حذف بشود ولی در عوض از اعراب یاد بگیریم که چه روزهایی تعطیلند ماهم همان کنیم....
متاسفم که تعطیلی روز 13 فروردین رو که یک سنت دیرینه در اون برگزار میشه حذف می کنید تا این رسم هم مثل خیلی از عناصر ایرانی و باستانی ما فراموش بشه و از بین بره!
بجای حذف روزهای تاریخی و ریشه دار تعطیلات دیگه را حذف کنید تا براتون بار اجتماعی هم نداشته باشه
خوب چرا به مناسبتهای ملی که مردم رو شاد میکنه گیر دادن؟خیلی به فکر مردم هستن به مناسبتهای مذهبی خودشون که کلا غم و غصه است گیر بدن.در ضمن نمایندگان محترمی که با رای بنده و بقیه تشریف بردن مجلس لطفا آمار تعطیلات کشورهای دیگه رو هم مطالعه بفرمایند.هرچند زحمتشون میشه و کمی باید از خواب روزانشون بزنن.همینطور لطفا به رای مردم احترام بذارن و به جای تلف کردن وقت برای این چرندیات ، به معضلات و مشکلات رای دهنده هاشون ( مردم ) برسن.
کلی خندیدیم بابت حذف تعطیلی 13 بدر،‌ خخخخخخخخخخخخ واقعاٌ ممنونیم از نوماینده ها
در کتابهای جغرافیا و تاریخ تمامی آثار بجا مانده از سلسله ها و اقوام و شاهان ایرانی را از بین بردند
و حالا به سمت باقیمانده اجداد و نیاکانمان یعنی سیزده بدر و نوروز را هدف گرفتند
فقط بلدن روزهای شاد رو حذف کنن و عذا و ماتم باشه.راست میگید از تعطیلیهای عذا داری و ناراحت کننده کم کنید.مثل تولد امام رضا خذف شد شهادتش تعطیل شد
تعطیلات همگی باید حذف شوند و بجای آن روز عزا یا روز عید یک ساعت مراسم در نظر گرفته شود
به نظر من کلا تعطیلات رو بردارید تا یک عده که همش به فکر کار هستند و از خانواده غافل خوششون بیاد.
تعطیلات 13 و 29 باید بمونه. حالا 29 خیلی ضروری نیست و 13 فروردین از تعطیلات مهم ایرانی هاست.
شنبه هم به جای پنج شنبه خیلی خوبه
29 اسفند و 13 فروردین رو حذف نکنید چون بهر حال کسی سر کار نخواهد رفت و بهتره مجلس خودش تحترام خودش رو نگه اداره

تعطیلی شنبه بجای پنجشنبه کار بسیار مناسبی است و دوبی هم همین کار را کرده و بیشتر با سایر کشورها هماهنگ خواهیم بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی