بازدید 24681

بهشتی اتهاماتش را تکذیب کرد

کد خبر: ۸۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۹ 31 January 2010
سید علیرضا بهشتی اتهامات مطرح شده علیه وی در برخی رسانه ها را تکذیب کرد.

به گزارش پارلمان نیوز همسر بهشتی با بیان این مطلب گفت:«در تماس دیشب به ایشان گفتم که برخی  روزنامه‌ها خبری منتشر کرده‌اند که اتهام شما همکاری با محمدرضا تاجیک است که جزوه‌ای را می‌نوشته، اما همسرم تاکید کردند " این اتهام هیچ ربطی به من نداشته به هیچ‌وجه این اتهام را نمی‌پذیرم و هر کس هر چه نوشته، خودش مسئول آن است " ».

وی با تاکید بر اینکه یکی از اتهامات وارد شده به فرزند شهید بهشتی این است که چرا چند گوشی تلفن همراه داشته است، گفت:« همسرم هیچ یک از اتهامات وارد شده را نپذیرفته‌است.»

همسرعلیرضا بهشتی هم چنین تصریح کرد که  هنوز هیچ اتهامی به ایشان تفهیم نشده است.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
درود بر بهشتي
وقتی اتهاماتی از قبیل : عضویت در فیس بوک و بالاترین در جلسه علنی دادگاه توسط دادستان قرائت می شود، پس داشتن چند تا گوشی موبایل و کارت شارژ خریدن و ... نیز اتهام است!
ببین با بانیان این انقلاب چه میکنند وای به حال دیگران!
منم 3 تا گوشی همراه دارم !! دلیل میشه ؟؟؟ بیاید منم بگیرید اگه جرمه
مگه داشتن چند گوشی جرمه ؟الان مردم عادی هم یه همراه اول دارن چند تا ایرانسل. انقلاب واقعا داره فرزندان خودش که براش زحمت کشیده رو میخوره.البته بعضی ها که کینه دارن اینکار و انجام میدن نه انقلاب.
عجب تاحال نمیدانستیم داشتن چند گوشی هم جرم است آقایان لطف کنند و آن اعمالی که جرم نیست را تعریف کنند تا مردم تکلیف خود را بهتر بدانند.
با ايشان كاري نداشته باشيد، اگر ميتوانيد با آقازاده‌ هاي ... برخورد كنيد نه كسي كه ايرادهاي شما را ميگويد. خدا رحمت کند پدرش را
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار