بازدید 10539

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در هفته ناجا

کد خبر: ۸۴۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 06 October 2018

مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در دومین روز هفته ناجا با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی آغاز شد.
تصویر مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از 13 تا 19 مهر اجرا می شود و امسال شعار هفته ناجا «پلیس مقتدر، امین مردم» و برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند نیروی انتظامی همواره باید مظهر اقتدار، نظم، مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد و همچنین مجموعه مطالبات مردم از این نیرو است.

برای 7 روز هفته ناجا شعارهایی تعریف شده است، اولین روز از هفته ناجا که مصادف با روز جمعه بود با شعار «پلیس جامعه ایمانی، ارزش های اسلامی، رأفت و مهربانی» نامگذاری شده و دارای رویکرد ارزشی است.

امروز شنبه هم به عنوان دومین روز از هفته ناجا با شعار «پلیس، انضباط، اقتدار، امنیت پایدار» با رویکرد اقتدار است که مراسم صبحگاه پلیس با حضور همه رده ها و فرماندهان در سراسر کشور برگزار می شود؛ علاوه بر این افتتاح طرح نوین فناورانه پلیس پیشگیری ناجا نیز برنامه ریزی شده است که از طریق ویدئو کنفرانس تعدادی از آنها در استان های مختلف به طور همزمان افتتاح می شود.

یکشنبه به عنوان سومین روز از هفته ناجا با شعار «پلیس، حرفه گرایی، تخصص، کارآمدی» با رویکرد تخصصی است که در این روز 106 پروژه عمرانی در سراسر کشور توسط مهندسی ناجا افتتاح می شود.

دوشنبه به عنوان چهارمین روز از هفته ناجا با شعار «پلیس، آموزش همگانی، مشارکت عمومی، پیگیری اجتماعی» دارای رویکرد اجتماعی است که در این روز رونمایی از سامانه های فنی و تجهیزاتی پلیس توسط معاونت آماد و پشتیبانی نیرو و همچنین همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک توسط پلیس راهور با حضور رئیس قوه مقننه، وزیر آموزش و پرورش، فرمانده ناجا،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی،دانش آموزان،همیاران پلیس (مقطع ابتدایی)، پلیس یاران نوجوان (دوره اول متوسطه)، بازرسان نامحسوس پلیس راه، راهوران محله (دهیاران) ایمنی ترافیک برگزار می شود.

سه شنبه به عنوان پنجمین روز از هفته ناجا با شعار «پلیس، خدمتگزاری، پاسخگویی، امانتداری» با رویکرد مردمی است که رونمایی از محصولات فاوا ناجا در این روز برگزار می شود.

چهارشنبه به عنوان ششمین روز از هفته ناجا با شعار «پلیس، دانش بنیانی، پژوهش محوری، روزآمدی» با رویکرد علمی است که نشست سفرا و کارداران و نمایندگان سازمان های بین المللی با فرمانده ناجا و همچنین گردهمایی کارآگاهان پلیس آگاهی سراسر کشور در تهران برگزار می شود.

پنجشنبه به عنوان هفتمین و آخرین روز از هفته ناجا با شعار «پلیس، حماسه حسینی (ع)، ولایت مداری، ایثار و شهادت» با رویکرد جهادی است. در این روز مراسم تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان و کارکنان ناجا در مرقد مطهر امام (ره) در تهران و نیز در سراسر کشور،دیدار فرماندهان انتظامی استان ها با نمایندگان ولی فقیه، غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای سراسر کشور و همچنین برگزاری همایش قربانیان سوانح ترافیکی از برنامه هایی است که برگزار می شود.

۱۵۰ نمایشگاه خانواده محور در این هفته فعال است و برگزاری نمایشگاه پلیس - کودک و فراخوان فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای پیشگیری از اعتیاد نیز در برنامه‌هاست.

گردهمایی مشاوران با حضور ۱۰۰۰ مددکار اجتماعی که در مراکز مشاوره فعال هستند و نیز برگزاری رزمایش اقتدار یگان ویژه در ۱۰۰ مدرسه منتخب تهران و سراسر کشور از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار